Vanochtend een beetje depri na mijn temperatuur, maar gelukkig een drukke dag gehad zodat ik er niet te veel mee bezig was. Menstruatie is nog niet doorgebroken, en ik merk dat ik stiekem nog een beetje hoop heb.. de menstruatiekrampen zijn namelijk ook als sneeuw voor de zon verdwenen!
Wat spannend zeg! Hopelijk vandaag je temperatuur weer gestegen, en nog steeds geen menstruatie in zicht.
Het vervelende is, heb sinds net bruin verlies. Die had ik bij alle 3 miskramen ook . Maar we gaan het zien waar dit heen gaat
Hier helaas een witte test. Net als de vorige denk ik soms wat te zien maar als ik knipper is het weer weg dus beschouw hem wit. (Snap niet dat mijn foto’s altijd gedraaid worden, aangezien ze altijd rechtop genomen worden )
Hmm zie niks helaas maar met 8dpo zou het nog vroeg zijn, heb je iets van symptomen? Al is het ook daar nog vroeg voor natuurlijk
Oh! Ik dacht een test te doen om mij alvast voor te bereiden op de teleurstelling woensdag, maar er verscheen dus direct een tweede streepje Ben 10dpo vandaag. Morgen maar wat nieuwe zwangerschapstesten kopen
Vandaag 11/12 dpo. Zo misselijk als wat. Vannacht wakker geworden van diverse vage dromen, maar ook een draaiende buik..diaree. Vanmorgen ineens oud bloedverlies bij afvegen.. En nu niks meer te zien.. Snap er geen hol van. Durf eigenlijk niet te testen..