Vandaag 10 DPO en een witter dan witte test... Nog maar een paar dagen afwachten Ben er nog niet uit of ik nog een keertje ga testen.
Vorige rondes heb ik op 9 of 10dpo wel getest maar deze ronde gaat dat ivm week iig niet lukken. Eigenlijk maar beter!
kunnen we elkaar de hand schudden.... al is dit voor mij pas mijn 1e ronde.... zit ook op 5 dpo en kan niet wachten tot het volgende week is..... gelukkig morgen dagje met vriendin op pad en daarna 3 dagen werken maar dan he dat weekend doorkomen en me inhouden niet eerder te gaan testen.....
Ik begrijp niet zo goed wat mijn lichaam aan het doen is. Temperatuur is nog een beetje verder gezakt vandaag naar 36.09, gisteren 36.13. En dat zijn voor mij echt wel temperaturen voor tijdens of na een menstruatie. Maar er gebeurt helemaal niks! Gister nog een beetje krampen gehad, vandaag helemaal niks. Voel mij eigenlijk kiplekker.. Morgenochtend dus toch maar een testje wagen. Ik weet ook wel dat het onmogelijk goed kan zitten met de temperaturen die ik op het moment heb, maar toch heb ik het idee dat ik moet testen..
je lijf kan soms zo een spelletje met je spelen he..... ik hoop voor je @Nour98 dat je positieve test gaat krijgen.
Jeetje wat veel spannende berichten hier zeg. Ik hoop zo op veel roze hier komende dagen voor jullie allemaal. Hier nog maar dpo 5 dus nog even geduld hebben
❤ Nod lijst 16 t/m 30 November ❤ 16 november (5) Mom86, 36 jaar, 5e kindje, ronde 6 (1e kindje met huidige partner) Nour98 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 6 SarinaS - 34 jaar - 3e kindje (1ste met huidige partner) - ronde 2 Jackieliv - 31 jaar - 3e kindje (2e stil geboren bij 22w) ronde 4 Saby - 33 jaar- 3de kindje - ronde 6 17 november (1) Mosasaurus - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 18 november (0) 19 november (2) Caithxxx - 32 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 17 Soya - 2e kindje - ronde 3 na miskraam 20 november (1) Roosje67 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 24 (ronde 9 na bbz) 21 november (3) SM1987 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 11 IUI KID. Dominique87-35 jaar-1ste kindje-ronde20-rustronde na ici en vmk Dwaallichtje - 35 jaar - 3e kindje - ronde 4 22 november (4) Charls - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 Angel02-44 jaar -2e kindje-ronde 8 na vroege mk 7 weken . Sooff - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 hanna85 - 37 jaar - 4e kindje (1e samen)- ronde 1 23 november (0) 24 november (0) 25 november (2) Pukkie1 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 Chalona - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 26 november (1) EllaF - 4e kindje - ronde 6 27 november (1) Kitten93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 7 28 november (1) IsabelD - 2e kindje - ronde 18 29 november (2) Liva89 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 Faith22 - 1e kindje - ronde 5 30 november (2) Zonnestralen - 4e kindje - ronde 5 Patty86 - 3e kindje - IUI nat cyclus ronde 2 Onbekend (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (25) Wachten op eisprong (8) Wachtbankje (17) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Vandaag 9 od 10 dpo ( positieve ovulatietest op 2/11) en van ochtend een negatieve test. Bij mijn eerste zoon toen positief. Mijn lf is wel korter sinds mijn eerste zoontje.
Sochtends snel gaan plassen dan trekt het bij mij weer weg haha Dan kan ik het weer een dagje rekken onder het mom van, zonder ochtendurine schiet het toch niet op. Maar eerlijk gezegd vorige ronde ook gewoon op 8 dpo een test gedaan, was niet echt teleurgesteld ofzo door de witte test maar kon daardoor de dag erna overslaan, het blijft lastig die weken. Scheelt ook zeker of het doordeweeks is of het weekend, ga dit keer proberen te wachten tot 10 dpo dus dat word een uitdaging volgend weekend!
Haha ja dat probeer in nu ook. Gewoon snel te plassen sochtends. Hopelijk lukt het wachten bij jou tot 10 dpo. Ik heb voor het eerst in 24 rondes last van mn borsten direct na mn eisprong. En het lijkt steeds erger te worden. Weet dat het onmogelijk is dat het dan door een zwangerschap komt, maar blijf het vreemd vinden. Daarom ook zo spannend en testdrang. Normaal nergens last van.
Ik had weinig tijd vanochtend, misschien morgen anders zowieso woensdag. Nog steeds bruin / rozig verlies. Vandaag 10 dpo
Ik zie jou niet op de lijst staan volgens mij? Wanneer is je nod? Ik heb bij allebei de jongens eerst nog negatief getest op 9 dpo licht positief op 10 dpo (al wist ik m'n dpo niet zeker bij de tweede)