Je hebt een oude lijst gepakt, volgens mij had ik de laatste nieuwe, nu zijn er een aantal dames vanaf gevallen
Dat doet ze niet .ben 44 jaar krijg niks van een consult meer . Heb er dit jaar 1 gehad. Door mijn vragen over mijn menstruatie. Ze keek toen naar de eileiders en zag activiteit en gaf aan dat je dan niet in de overgang bent. Maar andere zeggen weer het kan een begin zijn als je zo weinig ongesteld bent
Wat stom zeg dat ze je dan geen consult meer geven. Heb je wel positieve ovulatietesten ? Wat een onzekerheid zo ik hoop dat je snelt verrast wordt door een positieve test ❤️
Dames dit is de laatste complete lijst. Willen de ontbrekende dames zich hierop aanvullen ?? ❤ Nod lijst 16 t/m 31 November ❤ 16 november (4) Mom86, 36 jaar, 5e kindje, ronde 6 Nour98 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 6 SarinaS - 34 jaar - 3e kindje (1ste met huidige partner) - ronde 2 Jackieliv - 31 jaar - 3e kindje (2e stil geboren bij 22w) ronde 4 17 november (2) Soya - 2e kindje - ronde 3 na miskraam Mosasaurus - 2e kindje - ronde 2 18 november (1) hanna85-37 jaar-4e kindje- ronde 1 19 november (1) Sooff - 31 jaar - 3e kindje -ronde 2 20 november (0) 21 november (0) 22 november (0) 23 november (1) Chalona - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 24 november (0) 25 november (0) 26 november (0) 27 november (0) 28 november (0) 29 november (0) 30 november (0) Onbekend (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (9) Wachten op eisprong (9) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren
Ja de eerste dus terwijl ik niet eens wist dat ik al 2 maanden zwanger was. Was in de tussentijd ook gewoon ongesteld geworden. Na vaststellen miskraam en na al het heftige bloedverlies en weeën heb ik nog 2 menstruaties gehad. Toen positief getest maar na een paar dagen ging het alweer mis. Ik hoop zooo dat het deze maand nog wel lukt ❤️ Ga heeeel hard duimen voor ons allemaal!
❤ Nod lijst 16 t/m 31 November ❤ 16 november (4) Mom86, 36 jaar, 5e kindje, ronde 6 Nour98 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 6 SarinaS - 34 jaar - 3e kindje (1ste met huidige partner) - ronde 2 Jackieliv - 31 jaar - 3e kindje (2e stil geboren bij 22w) ronde 4 17 november (2) Soya - 2e kindje - ronde 3 na miskraam Mosasaurus - 2e kindje - ronde 2 18 november (1) hanna85-37 jaar-4e kindje- ronde 1 19 november (1) Sooff - 31 jaar - 3e kindje -ronde 2 20 november (0) 21 november (0) 22 november (1) Charls - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 23 november (1) Chalona - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 24 november (0) 25 november (0) 26 november (0) 27 november (0) 28 november (0) 29 november (0) 30 november (0) Onbekend (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (10) Wachten op eisprong (10) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren
hier is mijn ongesteldheid al weer over dus we kunnen al vast oefenen heeel benieuwd wat mijn cyclus gaat doen
Overmorgen weer beginnen met de ovulatietesten. Ik verwacht hem op dag 17 of 19 positief. Ben benieuwd. Ga heeeeel hard duimen voor ons allemaal !
Ik ben al een paar dagen bezig met testen, ik denk dat ik hem vorige maand eerder heb gehad. Dus wil zeker zijn dat ik de piek niet mis Heel veel succes dames, ik duim ook mee!!
Hier op CD7 nog steeds ongesteld, wel licht dus hopelijk vandaag laatste dag. Dan vanaf morgen 1x per dag ovulatie testen en vanaf zondag 2x per dag. Ik verwacht ovulatie rond 2 nov (CD15) maar ben benieuwd. Vorige keer was op CD16 en daarvoor op CD18. liever iets te vroeg beginnen met de ovu testen. Heb toch zo’n mega pak gekocht
Gaan jullie de herhaal prik / vaccinatie voor COVID halen? Ik heb alle vaccinaties tot nu toe gehad en zie dat ik nu ook een afspraak kan maken voor de herhaling. Maar op een of andere manier ben ik bang dat of de cyclus dan weer in de war gaat, of dat ik hem plan en dan wellicht zwanger ben en het dan weer mis gaat. Alle vorige prikken was ik er wel even ziek van namelijk. Gevoel is absoluut niet of wetenschap gebaseerd. Maar meer de onzekerheid van de miskraam. Toen was ik niet ziek en alles verder ‘perfect’ qua condities, toch een miskraam. Een vaccinatie nemen voelt dan als een soort extra variabele die ik niet ken…
Haha ik heb ook zo’n mega pak, 100 stuks.. hopelijk kunnen we straks meer dan de helft ver achterin de kast stoppen!!
Ho ik was nog niet klaar met mn bericht. Maar ik kan hier niet over mee praten, heb er zelf voor gekozen om mij niet te laten vaccineren!
ik twijfel ook met vaccineren.... werk in de zorg dus wordt ons wel een beetje " verplicht" maar goed ze kunnen het niet echt verplichten ....... ik denk er zelf nog even over na... hier trouwens na 2 dagen geen bloedverlies vanmiddag toen ik uit werk thuis kwam ineens wel weer bloed bij afvegen.....
❤ Nod lijst 16 t/m 31 November ❤ 16 november (4) Mom86, 36 jaar, 5e kindje, ronde 6 Nour98 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 6 SarinaS - 34 jaar - 3e kindje (1ste met huidige partner) - ronde 2 Jackieliv - 31 jaar - 3e kindje (2e stil geboren bij 22w) ronde 4 17 november (2) Soya - 2e kindje - ronde 3 na miskraam Mosasaurus - 2e kindje - ronde 2 18 november (1) hanna85-37 jaar-4e kindje- ronde 1 19 november (1) Sooff - 31 jaar - 3e kindje -ronde 2 20 november (0) 21 november (0) 22 november (1) Charls - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 23 november (1) Chalona - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 24 november (0) 25 november (0) 26 november (0) 27 november (0) 28 november (0) Pukkie1- 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 29 november (0) 30 november (0) Onbekend (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (11) Wachten op eisprong (11) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren
Heey meiden! Ik meld me alvast aan! Hier nog 4 dagen voor nod maar omo witte testen dus ik geloof er niet meer in deze ronde! Op naar ronde 2!