Ja zeker fijn. Wel weer een laat ei. Dus lf is bij mij aan de korte kant. Maar nu kan ik rekening gaan houden met dpo ipv nod. Voor mijn oudste heb ik een mk gehad. Daarna was ik heel snel zwanger van hem. Misschien moest mijn lichaam weer even oefenen.
@Soya wat shit zeg en zo vroeg ook al! Echt een rot ronde voor jou, knuffel! Hoop dat je volgende ronde op roze mag.
Dpo 8.. gister een mood dipje. En vandaag kramp hoop niet op een extreem korte lf. Om zwanger te worden van onze 2e heeft 5 jaar geduurd dus ik haal mij maar niet in mijn hoofd dat het snel raak zou zijn voor ons.
Nee, goed hé Hcg oploop is beter zichbaar om de 48uur heb ik begrepen dus kon me inhouden. Morgen ochtend doe ik het.
Super balen @Soya, je had zoveel veelbelovende voortekenen! @Mom86 , niet Lucky ronde 6 dus voor jou.. @Saby slim dat je er een dagje tussen laat! Hoe is het met het bruin/rozig verlies? @Roosje67 ik lijk ook wat te zien! Super spannend zeg, het is je zo gegund!
Hopelijk kramp van innesteling! Ik heb toch wel gelezen en meegemaakt in vorige nod groepjes dat het bij een volgende kindje VEEL sneller ging. Het kan wel!
Haha zeker goed! Je hebt ook wel gelijk hoor was gewoon benieuwd gelukkig word het bruin ook minder en dan morgenochtend zal hij vast een stuk duidelijker zijn!
@Roosje67 ik lijk ook wat te zien! Duim voor je! Wat balen @Soya, soms houdt je lijf je zo voor de gek. Ben er ook meerdere keren ingetrapt helaas. Knuffel ❤️
Hier niet getest. Ondanks ik dat wel zo doen. Vergeten. ben zo vergeetachtig, het is echt niet te doen. Ergens fijn natuurlijk.. ik ga zaterdag, als ik geen spotting heb gehad op donderdag of vrijdag, testen
Ik heb de foto even donkerder gemaakt. Zo lijkt het duidelijker. Hopelijk is het niet een voorgedrukt streepje.
Ik heb de stoute schoenen aangedaan en de gyneacoloog gemaild met de vraag m'n hormoonwaardes te prikken. Vanochtend weer wat bloedverlies ik snap er niks meer van.
Dat is lief dankje. Ik hoop het ook maar vind dat lastig te geloven. Bij ons ging de 2e juist heel veel lastiger dan de 1e dus weet niet wat bij een 3e te verwachten. Gelukkig is de eerste wacht week voorbij