Spannend wel! Ben benieuwd wat er uit komt.. Hier alle onderzoeken gehad, alles goed. 49,3% kans op zwangerschap binnen een jaar. We zijn te goed voor vruchtbaarheidsbehandelingen. Wel endometriose en adenomyose maar minimaal. Inimini restniche die ook niet meer mee mag tellen. Ik denk dat het bij mij bij de innesteling misgaat. Maarja wat dan hè.
Wij overwegen idd om over te stappen. Het plan zou namelijk zijn om na 6 mnd wachttijd over te stappen op IUI. Hier zijn ze op teruggekomen. Dus het vertrouwen is wel flinke beschadigd. Volgende week heb ik nog ruimte om mn laatste vragen te stellen maar mochten ze vasthouden aan wachten tot en met juni, stap ik zeker over. Kan alleen pas in het nieuwe jaar, omdat ik dan naar NIJ Barrahus over wil stappen. Mijn verzekering heeft daar nu geen contract mee, dus vandaar.
Zo de laatste voor nu, heb nog een clearblue voor volgende week. Bovenste nu 15 of 16 dpo Onderste 13 of 14 dpo. Gister uit eten geweest , beetje verkeerd gevallen. Paar uur vannacht misselijk geweest maagzuur
Snap ik helemaal , hopelijk heeft de arts antwoorden voor jullie en word het een nuttig gesprek. Ik duim voor jullie
tweede nacht en ochtend dat ik vroeg wakker ben en steeds moet plassen...zo irritant je warme holletje uit gister met spoed naar huisarts, onze peuter was gevallen met fiets kwam z'n handje klem tussen stuur en betonnen muurtje sneetje op z'n hand dat gelakt moest worden. Een papa die in paniek raakte en de kleine man .... Maammmmaaaa ik bloedddd Zucht oke spoelen maar desinfectie en naar de huisarts.... T is zo erg met de twee jongste wilde brassen dat ik nu een verpakking zwaluwstartjes van de huisarts heb meegekregen voor t geval dat oma: ja als ze op hun vader lijken zullen er ook nog wel een keer hechtingen volgen
Gaat dit wel goed? De onderste is vandaag 16 dpo en die er boven 14. Ik zie bijna geen oploop =( Het zijn testen vanaf 25miu
Hm, daar zou ik ook wat nerveus van worden eigenlijk. Maar het hoeft nog niets te zeggen kan ook aan het merk liggen ? Snap wel dat je nu liever een knak test wil zien.
Ja had op wel wat meer oploop gehoopt. Gisteravond wel uit eten geweest en veel meer gedronken dan gebruikelijk voor bedtijd. Heb helaas geen ander merk in huis liggen. Gister wel getest met dr original ofzo van de Etos. Dat is de cassette die erbij ligt. Misschien moet ik gewoon stoppen met testen. Bij m'n zoontje na een lichte test ook nooit door getest.
Dat is echt rot. Ik heb een vriendin en die heeft alle 3 de vergoede ivf/icsi trajecten doorlopen. Ze heeft heel vaak een licht positieve test net na innesteling en dan nemen de testen ineens af. Geen enkel embryo heeft het overleefd voorbij dag 10 ook. Nu is ze begonnen met een traject in het buitenland en zijn ze er met een test van 8 tientjes daar achter gekomen dat hoewel het zaad van haar man heel goed is (hadden ze in nl al gezegd), zijn dna gefragmenteerd is, waardoor embryo's na dag 5 stoppen met delen. Die test doen ze dus in Nederland niet. En doordat ze een test van 80 euro hier niet doen, heeft zij dus duizenden euro's vergooid en heel veel pijn en verdriet doorstaan tijdens gedoemde trajecten. Er zijn trouwens medicijnen voor en in het buitenland kunnen ze dat slechte zaak eruit filteren. Lang verhaal kort. Misschien is het het waard om ergens anders nog een paar extra testjes te doen die ze in nl niet standaard doen.
Door het drinken kan het natuurlijk ook goed komen. Misschien over een week nog een keer ofzo kan me voorstellen dat het wel in je hoofd blijft zitten. Maar het hoeft inderdaad niks te betekenen. Misschien dat bij 6 weken al naar de verloskundige mag om je gerust te stellen. Wat kun je je ook zorgen maken he. Alsof dat bij een 2e veel erger wordt dan de 1e. Tenminste bij mij was dat wel zo.
dames ik ga jullie definitief verlaten hier, ben inmiddels goed ongesteld geworden vannacht. ik wens iedereen op het wachtbankje veel succes met wachten en hopelijk nog wat roze erbij deze maand! en alle zwangere geniet van jullie zwangerschappen!
Ja hoor. Ik had bij mijn 2e van die telano testen en het teststreepje was pas op 27 dpo even donker als de controlestreep. Sommige testen lopen echt langzaam op. En ik heb toch echt een gezonde zoon!
Dank je wel voor je reactie. Dat stelt mij wel iets gerust. Mijn man is dan zo nuchter en die zegt: ja we zien het wel, komt wel goed.
Ik breek even in. Wat @Dwaallichtje zegt klopt echt helemaal. Ik heb mij in juni zelf aangemeld in Duitsland ivm met klachten na mijn vorige bevalling oktober 2021. Ik ben naar Duitsland gegaan daar hebben ze onderzoeken gedaan die waren wel iets hoger in kosten 1000 euro alles bij elkaar maar verhoogde plasmacellen ontdekt. Dat betekend een bacterie in de baarmoeder waardoor een embryo niet kan innestelen. Voor dat geld krijg je ook een receptivity (vruchtbaarheids check van je baarmoeder) en hysterscopie plus scratching nk en plasma cellen. September gestart met antibiotica een nieuwe test gedaan ( dat is wel vervelend weer onder narcose) en 1 november bericht dat de plasmacellen weg waren. In Duitsland mogen ze door de protocollen veel meer als in Nederland en als je zelf het idee hebt dat er iets niet oké is zal ik daar zeker aankloppen. Want of je nu lang of kort bezig bent als jij klachten hebt onderzoeken ze het volledig.
@Mosasaurus bij baby J had ik een mega trage hcg aanmaak en maakte mij toen echt gek door het forum maar bij iedereen is het zo anders. nu had ik met 4 weken wel de knaller en 2-3 weken maar dat zegt dus eigenlijk helemaal niks. Stoppen met testen en er gewoon vertrouwen in hebben