Ook lastig! qua bloedverlies, heb je dat vaker? Was je menstruatie deze keer wat korter misschien, dat er nog een restje wat later uit kwam?
Ja weet ik! Maar ik voel het niet echt.. behalve dat ik vanaf gisteren heel erg dorst heb en vanaf vandaag pijn in mn onderrug. Ik had bij mn zoontje op deze cyclusdag al een positieve test.. en doordat ik dat nu niet heb denk ik dat het gewoon deze ronde niet gaat lukken...
Ja dat snap ik wel, ik vergelijk het ook de hele tijd met de andere keren dat ik positief testen en op welke dag enzo..
zelfs met pil gebruik was mijn menstruatie wisselend zeker na de vaccinaties..... de vorige keer had ik maar een halve dag bloed verlies..... en verder echt 0 niks noppes nada.... toen dachten we dus even dat ik zwanger was maar testen waren negatief en juist daardoor besloten om te stoppen met de pil we waren beide eigenlijk wel teleurgesteld dat ik niet zwanger was dus na rondje pil besloten er mee te stoppen
Ik ben van de booster drie weken ziek geweest, en daarna had ik 4/5 maand geen menstruatie. Als ik niet zwanger probeerde te worden zou ik hem wel nemen, maar ik waag het er nu maar niet op!
Dit heb ik de afgelopen 3 cycli ook gehad, op CD6 opeens nog een klein stolsel/bloeding! En daarna is het echt voorbij
Ik twijfel ook voor deze vaccinatie… Heb ze ook allemaal gehad, maar ik heb ook Corona gehad en dat merkte ik nauwelijks. Wellicht kwam dat door de vaccinaties natuurlijk… Maarja nu ik weer graag zwanger wil worden vind ik het toch allemaal een beetje dubbel. Idd, een extra variabele die het waarschijnlijk eerder lastiger maakt dan makkelijker!
Haha echt hoor ….. bij m’n dochter testte ik op 8dpo al positief. Als dat nu niet het geval is dan denk ik al okeeeee niet dus deze ronde. Slaat echt nergens op
lijkt inderdaad bij gisteren beetje rood en later bruin te blijven..... we gaan het zien vandaag cd 7
Ik ga hem voor nu niet nemen. Even aankijken hoe het gaat lopen allemaal. Als ik de volgende rond niet zwanger ben ga ik even kijken of ik bloed mag prikken, Na 3 miskramen in 5 maand ga ik toch maar eerst even dat na laten kijken
Hoe heftig, dan zou ik inderdaad ook graag hebben dat ze eens een keer gaan kijken wat de oorzaak ervan is. Ik heb ook een uitnodiging gekregen voor de 4de vaccinatie, maar ga hem ook niet nemen. Ik ben er al elke keer goed ziek van geweest en dat is het me op dit moment niet waard. Zeker nu dat ik hoor dat het invloed kan hebben op de cyclus...
Ik heb de covid vaccinatie vanaf het begin al niet genomen wij alle 3 niet . Mijn zoontje is het kostbaarste wat ik heb dus we doen geen vaccinatie. Verder heb ik van mijn vk gehoort dat ze tijdens de corona nooit zoveel mk heeft meegemaakt onder gevaccineerde vrouwen maar ik laat degene die het wel doet zeker in haar waarde .we doen allemaal wat goed voelt ❤
Jeetje mikkie mijn lichaam doet erg onduidelijk . Ovulatie testen lijken vlak voor de piek af te lopen. Temperatuur is erg erg grillig. .hoop echt dat ik de komende dagen een rustigere Temperatuur heb