Dit zijn mn ovu testen vanmorgen en net. CB geeft een rondje aan? En eigenlijk moest ik al ongesteld zijn, ben echt bang dat die ingreep mn hele cyclus door de war heeft gegooid.. wat volgens de gyn niet kan maar oké…
nu snap pik hm Hmmm volgens de dipstikjes zou je nu je ei hebben ik zou met die disptickjes nog even door testen kijken of ie nog knallender word
Wat fijn deze tip! Had er nog niet van gehoord. Zeker iets om in het achterhoofd te houden, gek eigenlijk dat er zó veel is wat hier in NL niet onderzocht wordt... Heb mn man wel voor de zekerheid aan de extra vitamines gezet haha.
Dankjewel voor je uitgebreide reactie! Het is zo frustrerend dat hier in NL zo weinig kan en het dus idd veel geld gaat kosten. Ik zou alles geven, maar mn man daarentegen. Ik ben me wel steeds meer aan het inlezen ook over oa Duitsland. Ik zag wel dat NIJ Barrahus met Duitsland samen werkt, dat vind ik denk ik wel fijn. Want idd mn huidige ziekenhuis gaat vrijwel zeker geen actie ondernemen. Waar in Duitsland zit jij? En met succes zie ik, gefeliciteerd met je zwangerschap ❤️.
Hoe gaat het met iedereen?? Hier 5dpo en mn borsten gaan nu echt pijn doen.. (Had ik ook bij mn zoontje) Heb ook het idee dat mn tepelhof groter wordt.. Ook de heletijd ongi gevoel.. Hebben jullie ook al zo vroeg "vage" klachten?
Ik had het ook vanaf 5 dpo alsof mn tepels af en toe ineens heel koud zijn? En gevoelig inderdaad, nu sinds vanochtend voelen ze echt voller en een soort druk. Ook werd ik vanochtend met aankleden van de jongens dizzy en misselijk moest echt even gaan liggen, dit heb ik vorige zwangerschap de eerste 12 weken gehad van 4 naar 5 t/m 8 dpo misselijkheid weer minder maar nu op 9 dpo dus weer heerlijk terug, zo nieuwsgierig naar morgen! Of dit is een complete mindfuck natuurlijk
Nou spannend he! Ik had toevallig mijn "klachten" opgezocht van de vorige zwangerschap en het komt aardig overeen.. of het is inderdaad een mindfuck.. Ik had met mn vorige zwangerschap op 8dpo al een positieve test! Dus ik wil nu donderdag gaan testen . Het wachten duurt ook zooo lang
Nou dat klinkt ook goed! Ik had gister getest die wat kei wit dus dan zeg ik ook weer even tegen mezelf dat de klachten gewoon van progesteron zijn niet hcg, maar bij beide jongens heb ik eerst negatief getest op 7/8/9 dpo en op 10 dpo positief. Ik duim voor jou mee! En dat wachten is echt vreselijk heb je beetje afleiding?
@Dwaallichtje heb jij nog getest vandaag? En @Jackieliv hoe was jouw ovu? @Sooff nog geen ms?!? @Chalona dat klinkt wel veelbelovend zeg!! Hopelijk morgen positief? @Pukkie1 bij jou klinkt het ook goed Ik heb geen klachten. Was vanmorgen wel een beetje flauw maar ik heb daar in de ochtend sowieso snel last van. M'n rhr is lager dan anders en heel stabiel op 61 en dat geeft me weinig hoop.
Dit was m vanmorgen. Vanavond gezellig maken; is nog niet gelukt gister vanwege werk helaas… hopelijk nog op tijd…