Welke datum komt je NOD nu uit? Uiteraard mag je gewoon blijven kletsen hier hoor, alleen richting eind van de lijst valt het vaak wel wat stil
Ondertussen ben ik mezelf gek aan t maken door vanalles te googlen begin ik te twijfelen aan m'n dpo, "zou ik dan een van die meiden zijn die pas laat positief test?", hyperalert op ieder krampje of dingetje wat op een menstruatie kan duiden, volgens mij heb ik vandaag weinig aan werk gedaan.... oops
Ik kreeg van manlief een cadeautje een toilettas vol ovu en ze testen veeg me bijeen hij vond t zowat om t in m'n schoen te doen ( wij zitten in het Sint wereldje)
Ja!! En super leuk dan ben ik samen met mn beste vriendinnetje zwanger. We gaan half december naar Spanje met onze partners. Wel allemaal tours door wijnhuizen geboekt hahaha!
Vandaag 10dpo. Getest met de Action test (de gewone) maar spierwit. 3dpo tot 5dpo last gehad van krampen erna alleen maar hoofdpijn en vermoeid. Zondag de 27e is mijn nod dus hou nog even moed anders door naar ronde 2 ☺️
Goeiemorgen, ik heb een paar keer meegedaan met de nod lijstjes, maar sta er deze maand niet tussen omdat ik er niet zo’n goed gevoel over had (griep gehad tussendoor en vriend had Corona vlak voor eisprong). Toch zou ik jullie heel graag om jullie mening/gevoel willen vragen… Mijn NOD was gisteren of is vandaag en ben nu 11DPO. Sinds gisterenmiddag heb ik het gevoel dat ik positief test en zie ik een super vage schaduw. Ik ben daarna naar de Etos geracet en heb een cb early digitaal gedaan en die sloeg negatief uit. Sinds gisteren heb ik ook spotting die niet is doorgezet vooralsnog en mijn temp is vanochtend wat gedaald. Willen jullie meeturen? Alvast bedankt!
Ik zie hem! Misschien een late innesteling? Zou morgen of overmorgen weer testen! Ik vind zelf de Kruidvat 2v5 altijd het best.
Super bedankt voor je reactie en tip! Ik zag hem dus ook, maar ben ook erg bang voor zo’n voorgedrukt lijntje… Ik heb inmiddels rood/roze spotting dus vindt het toch wel heel eng worden… Hoop echt dat het niet doorzet vandaag.
Ja ik lees het toch wel vaak Zou jij niet meer vandaag een nieuwe cb doen? Ik twijfel of ik af zal wachten of menstruatie doorzet vandaag.
Ik zie ook wat je bedoeld, maar in combinatie met bloedverlies is toch altijd spannend denk dat de CB op zo'n licht streepje vandaag nog geen zin heeft en waarschijnlijk weer negatief zal zijn, misschien vandaag afwachten en morgen/overmorgen de CB? Ben benieuwd!
Spannend boterbloempje! Ik hoop op positief nieuws voor je...ik durf t ook niet te zeggen zoveel voorgedrukte streepjes tegenwoordig...maar ik zie hem ook