Zat even op de nod lijst te spieken maar misschien was dit berichtje nog voor het andere topic / andere lijst? Of je bent van de meest recente lijst afgevallen, dat kan natuurlijk ook!
Hier net roze slijm bij het afvegen, ik verwachtte zaterdag pas mijn menstruatie maar goed.. des te eerder kunnen we weer verder.
Mijn cyclus is zoo onregelmatig dat ik dus nu op 27 dagen zit ipv 30/31 Ik zal dus mijn nod-dag even veranderen in de lijst en dan hou ik maar even voor het gemak 28 dagen aan
❤ Nod lijst 16 t/m 31 November ❤ 16 november (4) Mom86, 36 jaar, 5e kindje, ronde 6 Nour98 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 6 SarinaS - 34 jaar - 3e kindje (1ste met huidige partner) - ronde 2 Jackieliv - 31 jaar - 3e kindje (2e stil geboren bij 22w) ronde 4 17 november (2) Soya - 2e kindje - ronde 3 na miskraam Mosasaurus - 2e kindje - ronde 2 18 november (1) hanna85-37 jaar-4e kindje- ronde 1 19 november (1) Sooff - 31 jaar - 3e kindje -ronde 2 20 november (0) 21 november (0) 22 november (1) Charls - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 23 november (2) Chalona - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 Pukkie1- 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 - 24 november (0) 25 november (0) 26 november (0) 27 november (0) 28 november (0) 29 november (0) 30 november (0) Onbekend (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (11) Wachten op eisprong (11) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren[/QUOTE]
❤ Nod lijst 16 t/m 31 November ❤ 16 november (4) Mom86, 36 jaar, 5e kindje, ronde 6 Nour98 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 6 SarinaS - 34 jaar - 3e kindje (1ste met huidige partner) - ronde 2 Jackieliv - 31 jaar - 3e kindje (2e stil geboren bij 22w) ronde 4 Saby - 33 jaar- 3de kindje - ronde 6 17 november (2) Soya - 2e kindje - ronde 3 na miskraam Mosasaurus - 2e kindje - ronde 2 18 november (1) hanna85-37 jaar-4e kindje- ronde 1 19 november (1) Sooff - 31 jaar - 3e kindje -ronde 2 20 november (0) 21 november (0) 22 november (1) Charls - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 23 november (2) Chalona - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 Pukkie1- 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 - 24 november (0) 25 november (0) 26 november (0) 27 november (0) 28 november (0) 29 november (0) 30 november (0) Onbekend (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (11) Wachten op eisprong (11) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren[/QUOTE][/QUOTE]
He he hier na een volle week eindelijk van het ongesteld zijn af. Op naar de volgende fase gelukkig is het heerlijk weer dan gaan de dagen toch wel sneller voorbij. Ik laat de ovulatietesten deze week nog even achterwege. Hoeveelste cd beginnen jullie met de testen ?
Ik ben vandaag op CD11 begonnen. Eigenlijk altijd een ovulatie op cd 19/20 gehad, maar nu begon ik vorige maand te laat en heb ik mijn piek gemist. Ovulatie toen op cd15! Ik hoop wel dat mijn ei deze maand wat later is, want we gaan dit weekend in een huisje met mijn schoonouders
Ja awel, ik heb ook echt geen zicht op mijn testen.. er stijgt helemaal niks. Dus ben benieuwd de komende dagen. Niet fijn eh als het niet zo duidelijk is
Oh wat stom ook he dat het dan ineens veranderd. Haha ik hoop voor je mee dat het niet dit weekend is inderdaad wel heerlijk om er even uit te zijn.
Vandaag op cd11 ineens weer bruinverlies en lichte krampen/gevoelige onderbuik.. Ik merk dat ik steeds meer onzeker word over mijn hormonale cyclus. Meestal max 3 dagen ongesteld waarvan 1 dag echt duidelijk rood bloed en de andere dagen erg weinig, vervolgens een paar dagen bruinverlies en daarna op 3dpo zo veel menstruatiekrampen dat ik er de hele dag mee bezig ben! Dat kan toch bijna niet de bedoeling zijn.. Als het volgende maand weer het zelfde riedeltje is ga ik er echt even mee langs de huisarts denk ik!
Ik had nog maar net gepost dat ik hier niet uit kan aan mijn cyclus doordat mijn LH constant hetzelfde blijft (volgens de premom app zou het nu al hoger moeten zijn alleszins, gezien ik vorige ronde een vroegere eisprong had).. en nu heb ik dus ook bruinverlies en krampen op CD10. Ik snap er echt helemaaaal niks meer van. Ben compleet in de war nu
volgens mij hangt het in de lucht ofzo.... ik had vanmiddag op werk ineens weer beetje rozig slijm bij afvegen.....
en de rest van de dag niks meer gezien..... vreemd vreemd..... zal wel bij het ontpillen horen dan denk ik maar geen idee anders ....
❤ Nod lijst 16 t/m 31 November ❤ 16 november (4) Mom86, 36 jaar, 5e kindje, ronde 6 Nour98 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 6 SarinaS - 34 jaar - 3e kindje (1ste met huidige partner) - ronde 2 Jackieliv - 31 jaar - 3e kindje (2e stil geboren bij 22w) ronde 4 Saby - 33 jaar- 3de kindje - ronde 6 17 november (2) Soya - 2e kindje - ronde 3 na miskraam Mosasaurus - 2e kindje - ronde 2 18 november (1) hanna85-37 jaar-4e kindje- ronde 1 19 november (1) Sooff - 31 jaar - 3e kindje -ronde 2 20 november (0) 21 november (0) 22 november (1) Charls - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 23 november (2) Chalona - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 Pukkie1- 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 - 24 november (1) Kitten93- 29 jaar- 1e kindje- ronde 7 25 november (0) 26 november (0) 27 november (0) 28 november (0) 29 november (0) 30 november (0) Onbekend (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (12) Wachten op eisprong (12) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
yep bij mij is het ook weg... snappen wie snappen kan! Kunnen niks anders dan afwachten en het ondergaan...
Mijn rust hartslag was vanmorgen en gister vrij hoog. Ik voel mij nu ineens niet zo lekker en last van mijn keel. Vanmorgen Corona test leek negatief (heel licht pen streepje maar verdween na paar uur), doe er zo nog een. Maar wil écht niet dat die positief is. Zo paar dagen voor eisprong, straks heb ik misschien geen eisprong daardoor