@Rainbow88 wij hebben een zalige baby. Zo lief, altijd vrolijk en slaapt redelijk veel. Mocht ik nu daadwerkelijk zwanger zijn, dan nemen we na ons 2e kindje wel even een lange time out denk ik mocht het niet zo zijn, dan willen we tegen eind dit jaar sowieso klussen voor een tweede!
Haha ik zit nog niet eens ná NOD, dat zal morgen of dinsdag 1 dpo zijn denk ik (hou dinsdag als 1 dpo aan) Dus nee, nog geen symptomen of klachtjes. Op wat zeurderige lage rugpijn en buik(baarmoeder hoogte) na, maar dat tel ik niet als een symptoom Kan immers nog niet. Kan je nagaan, de eerste wachtweek al voorbij! Gaat nu dus wel spannend worden voor een aantal! Wanneer willen de eerste een testje wagen?
ik ga er mee proberen te wachten tot het weekend. mijn nod valt op een woensdag. kijken of ik het volhoud! jij?
Ik heb niet echt een idee wanneer mijn NOD nu zou zijn, dus hou een LF van 14 dagen aan (maar als deze cyclus ook 29 dagen heeft zou ik een LF van 10 dagen hebben), misschien op dag 12 (22 juni) een testje wagen? Maar de kans is groot dat ik al op dag 10 ga testen haha Nu eerst dat wachtbankje overleven
En hier aan de rechterkant steekjes. Ben benieuwd. Heb dit toch echt niet elke maand. Nog 9 dagen wachten...
Hier bijna de gehele dag menstruatie kramp en pijnlijke tepels, ben 5 dpo. Ga pas testen op nod, geloof er niet in deze ronde....
Nou ik snap er deze ronde nog geen bal van... Eisprong nog steeds niet kunnen vinden (zit nu op dag 18) en de testen blijven hele lichte streepjes geven. Nu heb ik sinds feb geen testen gebruikt. Maar in jan had ik een positieve test op dag 19 en in feb op dag 17... Of ik heb een late eisprong (wat niet onmogelijk als je naar mn cyclussen kijkt) of ik heb em ergens tussendoor al gehad en gemist..
Wat bizar joh! Zelfs geen lichte streepjes ofzo. (ja... Heel licht) Zou het een verkeerde batch zijn ofzo? Misschien toch andere testen ernaast gaan gebruiken. Zo extreem wisselend zijn je cyclussen ook niet. Ze kunnen ook ineens gaan knallen natuurlijk. Maar heel vervelend dit!
Jaaa mijn temp is gestegen vanmorgen. Dus gisteren eindelijk mijn ei gehad. Op dag 22. 22 juli nod en op het Wachtbankje. Wil iemand dat voor mij aanpassen. Lukt niet vanaf mijn tel... Ooh de eerste wachtweek al gehad. Spannend dames!
Wat raar @cisuM je ziet inderdaad helemaal niks. Je cyclussen schele toch niet heel veel van elkaar. Ik weet niet wanneer ik mijn eiersprong had. Ben zelfs bang dat het misschien wel zaterdag was omdat ik toen wat krampen had. Donderdag is de laatste keer dat we geklust hebben. Ik heb er dan ook een hard hoofd in deze maand. Symptomen kan ik nog niet hebben want zit nu een paar dagen dpo. Als ik ga testen wordt het over 2 weken.Ga zo lang mogelijk wachten. Heb ook geen testen in huis.
NOD-lijst 17 juli t/m 23 juli 2017 17 juli (4) KimKing90 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 Rainbow88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 Velena - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 Dubke7 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 18 juli (1) Gootje1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 19 juli (4) Bella28 - 30 jaar - 2e kindje - MMM (5e iui) Lays- 30 jaar- 2e kindje- ronde 1 Jabinca- 28 jaar- 3e kindje - ronde 1 Vaatdoek- 33 jaar- 2e kindje - ronde 1 LolaBloem- 20 jaar- 2e kindje- ronde 1?? 20 juli (4) Abos - 26 jaar- 1e kindje - ronde 10 L.23 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 18 Lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 7 21 juli (4) Lovely29 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 Jolo - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 7 Elraange - 35 jaar - 4de kindje - ronde 7 MMM Crzymdaa -25 Jaar -1ste Kindje - Ronde ?ICSI #1 Verse Tp 22 juli (3) Freddel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 Tassie11- 21 jaar - 2e kindje - ronde 2 Sterree - 28 jaar -1ste kindje - ronde 10 23 juli (3) cisuM - 24 jaar - 1e kindje - ronde 18 Anonise - 26 jaar - 1e kindje - ronde 4 Svlok - 27 jaar - 1e kindje - ronde 9 MMM Datumloos (2) Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 Tylmare - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Totaal: 25 Wachtbankje (11), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (4) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
NOD-lijst 17 juli t/m 23 juli 2017 17 juli (4) KimKing90 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 Rainbow88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 Velena - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 Dubke7 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 18 juli (1) Gootje1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 19 juli (4) Bella28 - 30 jaar - 2e kindje - MMM (5e iui) Lays- 30 jaar- 2e kindje- ronde 1 Jabinca- 28 jaar- 3e kindje - ronde 1 Vaatdoek- 33 jaar- 2e kindje - ronde 1 LolaBloem- 20 jaar- 2e kindje- ronde 1?? 20 juli (4) Abos - 26 jaar- 1e kindje - ronde 10 L.23 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 18 Lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 7 21 juli (4) Lovely29 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 Jolo - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 7 Elraange - 35 jaar - 4de kindje - ronde 7 MMM Crzymdaa -25 Jaar -1ste Kindje - Ronde ?ICSI #1 Verse Tp 22 juli (3) Freddel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 Tassie11- 21 jaar - 2e kindje - ronde 2 Sterree - 28 jaar -1ste kindje - ronde 10 23 juli (3) cisuM - 24 jaar - 1e kindje - ronde 18 Anonise - 26 jaar - 1e kindje - ronde 4 Svlok - 27 jaar - 1e kindje - ronde 9 MMM Datumloos (2) Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 Tylmare - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Totaal: 25 Wachtbankje (12), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (4) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hier ook het wachtbankje op. Eisprong gister als het goed is. Hebben gisteravond niet meer kunnen klussen, zwaar weekend gehad. Wel heel leuk maar ik was doodop en vl ook. Dus vrijdag is laatste keer geweest. Vanavond gaat ook niet. Heb deze cyclus minder 'middenpijn' gehad gelukkig het zat voornamelijk links deze keer, eerdere cyclussen voelde ik veel meer rechts. Dus hoop dat vrijdag genoeg was.. Ik ben nog aan het opstarten dus heb nog niet alles terug gelezen. Sorry voor de ego-post
Nou inderdaad. De batch is nog wel gewoon goed (wel nog dezelfde als in jan en feb). Heb gister de laatste daarvan gedaan en heb nieuwe binnen gekregen. Vanmiddag maar eens kijken of daar wat op te zien is & anders inderdaad misschien een andere kopen. Deze zijn van sensitest trouwens...
@Tylmare wauw wat een knaller van een ovulatietest heb jij gehad dan! Mooi hoor! @Lovely29 krampen en meer afscheiding betekent hier dat de eisprong er nog aan zit te komen. Na je eisprong kan je daar nog wel last van hebben, maar dat gebeurt niet zo vaak. Als je zaterdag je eisprong gehad zou hebben dan heb je gewoon kans hoor meis! Spermacellen leven gemiddeld 3 dagen en kunnen een max van een week halen. @angela22 en @LolaBloem welkom meiden! @Freddel wanneer heb je die foto's gemaakt nadat je getest had? Binnen of buiten de aflees tijd? Zou zeggen dat je ovulatietest positief was. @LolaBloem wauw dat is inderdaad heel erg snel na je eerste! Wat vervelend dat iedereen bij jullie ziek is, heel veel beterschap gewenst! @cisuM ik lijk wel oploop te zien als je de onderste testen bekijkt. Zou toch nog even door blijven testen! Denk dat je een latere eisprong hebt deze ronde. @Sterree wat fijn dat je temperatuur omhoog is gegaan! En nu 'geduldig' afwachten! @meiden op het wachtbankje heel veel succes! Duimen draaien! @klachten heb hier nog eisprong klachten als hij morgen springt, dan val ik binnen de lijst en ik acht die kans echt groot. Lig soms echt krom van de pijn en mega veel vruchtbaar slijm. Wil het wachtbankje nu wel echt heel graag op!