NOD 17 t.e.m 23 juli

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rainbow88, 16 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tassie11

Tassie11 Actief lid

18 jan 2016
    271
    91
    28
    @Elraange

Ik ben vandaag 4 dpo en heb ook ineens bij het afvegen een ini mini beetje bloed. Heb echt geen idee wat het betekend. Was vandaag wel echt super emotioneel. Waarvan geen idee. Ook heb ik super last van mijn buik. Voel jij al iets?

Iemand anders misschien ervaring met bloed op 4 dpo?

2. Crzmdaa

Crzmdaa Actief lid

21 jan 2016
    272
    44
    28
    Vrouw
    Amersfoort
    Goedemorgen!! Ik ben al vroeg wakker op me vrije dag..wat hebbennjullie veel gekletst..ik krijg helemaal Geen notitie ervan..

Ben zelf net wakker geworden door krampen! Net menstruatie krampen en ik heb ze heel erg!..ff opgestaan ontbijt klaar genaakt voor man lief..paar tellen later voel ik vloeistof tussen me benen..kon niet zien wat dus ik rennen naar de wc ik dacht echt dat ik begon met menstrueren!? Maar nee hoor..gwn afscheiding..pff vind ik nou niet meer leuk me lichaam maakt me gek!! En heb een hekel aan krampen.. En ik heb ook gedroomd dat me test positief was! Maakt niet uit wat ik doe.. ik word van alle kanten bekogeld met de situatie..Bah

Dus aan mij kant is het wachten geen succes?! Hoe gaat t bij jullie dames?? Nieuwe eitjs gevonden? Of ook last van krampen??

3. Crzmdaa

Crzmdaa Actief lid

21 jan 2016
    272
    44
    28
    Vrouw
    Amersfoort
    @Tassie11

Sorryy geen ervaring..heb nooit bloed behalve als k ongesteld word..maarja ben ook nooooit zwanger geweest dus zal niet weten of bloed dan zou optreden bij me..maar 4dageb dpo is wel ergggg snel.. Innestelen gebeurd pas rond de 6e -7e dag.. Gebruik je medicatie betreft je cyclus?

4. Vaatdoek

Vaatdoek Bekend lid

7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Geen ervaring met precies 4 DPO, maar wel bij mijn echte eerste zwangerschap had ik een innestelingsbloeding. Was meer roze/oud bloed met afscheiding dan dat het echt helderrood was.
    Ga voor je duimen!

5. deeerstekeer

deeerstekeer Niet meer actief

Spannend zeg allemaal, ik kan ook eigenlijk niet meer wachten.. best zenuwachtig... last van me buik en zere boobs... zit nu op dag 20 nog 6 dagen te gaan

6. Vaatdoek

Vaatdoek Bekend lid

7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Ike dames, graag jullie mening :rolleyes:

Bijgevoegde bestanden:

7. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Tassie11 weet je zeker dat je op 4 dpo zit en niet al wat verder? Hoe zeker ben je van je eisprong?

@Crzmdaa op hoeveel dpo zit je nu? Kan zomaar innestelingspijn zijn wat je nu voelt en dat kan echt goed pijn doen. Hoop voor je dat de kramp snel minder wordt!

@Vaatdoek ik zie een streepje. Maar is dat niet héél erg vroeg? En hoe lang na het doen van de test is je foto genomen?

8. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    De week voordat ik ong moet worden heb ik dat ook..

9. Vaatdoek

Vaatdoek Bekend lid

7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Deze foto is na een kwartiertje genomen.
    Ik had zo raar gedroomd dat ik toch wel dacht, gewoon eens kijken. Mmmmmmm

10. Tassie11

Tassie11 Actief lid

18 jan 2016
    271
    91
    28
    Zeker van mijn eisprong ben ik niet. De ovulatietest was positief. Het is nu rood met bruin bloed vermengt. Ook heb ik echt super veel afscheiding.

4 dpo is idd erg vroeg . Ik zit nu op cyclusdag 55 ofzo. Dus de moed zakt mij wel een beetje in de schoenen

11. deeerstekeer

Nou de mijne valt niet eens meer aan te komen en dat heb ik nooit

12. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Vaatdoek is dit een early test of een gewone? Heb even terug zitten lezen en vorige week woensdag had je een positieve ovulatietest, mocht je eisprong diezelfde dag nog geweest zijn dan zou je nu op 6 dpo zitten. Dan moet je wel heel idioot snel HCG aanmaken :p

@Tassie11 wanneer had je een positieve ovulatietest en wat voor afscheiding heb je nu? Misschien heb je vorige week wel een piek gehad, maar is hij niet direct gesprongen. Zou goed kunnen dat hij dan nog niet zo lang geleden gesprongen is en je nu een ovulatiebloeding hebt.

13. deeerstekeer

Zie een heeeeeel licht streepje @Vaatdoek maar wel heel licht

14. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    @Vaatdoek dat lijkt mij wel erg vroeg om nu al een streepje te zien.

@Sylva heb jij al je eiersprong gehad?

Ik voel ook van alles in mijn lichaam maar ben mezelf gewoon gek aan het maken. Dit had ik ook kunnen hebben in een normale cyclus. Probeer mezelf continu met beide benen op de grond te houden. Kost stiekem toch best veel moeite.:roflmao:

15. Crzmdaa

Crzmdaa Actief lid

21 jan 2016
    272
    44
    28
    Vrouw
    Amersfoort
    @Sylva..ik heb geen flauw idee hoe dat gaat mey ICSI..Punctie is vandaag precies een week geleden..die dag zijn de eitjes bevrucht..dus dan 7dpo? Ik weet het niet hoor..

16. deeerstekeer

@Vaatdoek heb jij getest met ochtend urine of niet..

17. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    @Vaatdoek
    ik denk wel iets te zien maar zou het eigenlijk nog niet vertrouwen als je nu op 6dpo zit. Tussen 6 en 10 dpo gaat een eitje zich pas nestelen
    Wat voor test is dit?

Vaatdoek vindt dit leuk.
  18. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Lovely29 nog niet. Maar gisteravond was m'n ov-test nog net niet positief, dus verwacht dat hij dat vanmiddag wel is en hij dan vanavond springt. De ovulatiepijn en m'n temperatuur kloppen in ieder geval precies met de dag van de eisprong. En die natte boel daar beneden ook, drijf nog net niet weg.. :roflmao: *Ahum, sorry voor de dirty talk* :rolleyes: Vanavond nog even gezellig maken en dan kijken of m'n temperatuur morgen is gestegen en dan kan ik hoogstwaarschijnlijk op het wachtbankje met 23 juli als NOD! :D

Haha, irritant is dat hè! Alles lijkt zo verdomde veel op elkaar. Waarom is er nou niet gewoon verschil in niet zwanger of wel zwanger zijn. Pff :p

@Crzmdaa hmm, dacht misschien heeft je gynaecoloog je die informatie wel meegegeven. Heb er ook geen verstand van, maar na even Googlen heb ik gevonden dat het 5-7 dagen na puntie mogelijk is. Dus ik hoop zo dat dit een goed teken is! Het is je zo gegund! :thumup:

Crzmdaa vindt dit leuk.
  19. Crzmdaa

Crzmdaa Actief lid

21 jan 2016
    272
    44
    28
    Vrouw
    Amersfoort
    @Sylva ja klipt heb ook zoeits gelezen ja.. Nou ik hoop t ook want heb nog steeds last van zeurende pijn..pff..
    Hahah nou dqt zijn iig gorue tekens dus kans is groot dqt ie vanavond is! Ik zeg klussen maar! Liever een dag teveel dan een dag te weinig!

20. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Crzmdaa innestelen kan echt naar aanvoelen ja. Heb het vorige maand mogen meemaken, was echt een rot gevoel. Helaas is het heel vroeg misgegaan, mja mag niet zeuren. Zeker niet als ik zie dat er meiden zijn die zo verschrikkelijk lang bezig zijn en er zoveel moeite voor moeten doen. Mag van geluk spreken dat het mogelijk is en het zo snel al kan. Dat zouden jullie natuurlijk ook graag zo zien.

Echt ik hoop dat juli 2017 jullie geluksmaand is en je over 9 maanden je kleine wondertje mag verwelkomen! ❤️️

Precies, komt helemaal goed vanavond! ;)

Deel Deze Pagina