Ik sluit me ook aan als het mag Nod 21 juli, 28 jaar, ronde 2 voor 2e kindje Zie al wat bekende namen van de vorige ronde
@Lovely29 Onze eerste kwam in ronde 30, duurde dus ook erg lang. Ik heb in de tussentijd toen wel een miskraam en bbz gehad, maar nu al 1,5 jaar niets. Hopelijk duurt het niet nog 12 rondes! Heb jij er bij je eerste lang over gedaan?
Jeetje wat rot dat je bij de eerste ook zolang moest wachten @Blosjes. Hopelijk is het nu toch snel raak. Je hebt wel een mooi regelmatige cyclus zie ik. Bij de eerste waren wij eigenlijk al zwanger voordat we zouden gaan beginnen. We waren op vakantie en hadden afgesproken om daarna er serieus mee bezig te zijn. Toen was het dus al raak. Ik merk wel dat ik het nu allemaal veel spannender vind en er dus ook echt mee bezig ben. Ik vind het wachten tot mijn NOD nu al lang duren terwijl ik nog niet eens zwanger kan zijn.
@Lovely29 Wat fijn dat de eerste zo spontaan kwam! Irritant he dat je jezelf zo gek kan maken! Ik merk juist dat ik er nu minder op gefocust ben dan bij de eerste. Dat geeft gelukkig iets meer rust, maar elke keer rond mijn NOD wordt ik toch weer onrustiger
Amai Blosjes! Das niet leuk seg, zoveel rondes Van mijn dochter was ik in de 2de ronde zwanger, nu in ronde 5 beland dus ben benieuwd Werken jullie met ovulatietesten? Ik deed dit de voorbije rondes wel waardoor ik er enorm mee bezig was. Denk dat ik het deze ronde eens zonder ga doen, en gewoon proberen om de dag te 'klussen'..
@Rainbow88 wij gebruiken geen ovulatietesten maar beginnen ook pas aan ronde 1 Misschien de focus inderdaad niet zo op het moeten van het moment. Proberen ervan te genieten. Hopelijk krijgen we een mooie roze lijst deze maand.
NOD-lijst 17 juli t/m 23 juli 2017 17 juli (3) KimKing90 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 Rainbow88 - ? - 2e kindje - ronde 5 Velena - 31jaar - 2e kindje - ronde 3 18 juli 19 juli (1) Bella28 - 30 jaar - 2e kindje - MMM (5e iui) 20 juli (3) Abos - 26 jaar- 1e kindje - ronde 10 L.23 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 18 Lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 7 21 juli (1) Gootje1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 22 juli (1) Lovely29 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 23 juli Datumloos Totaal: 9 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE]
Hallo, hier helaas gisteren ongesteld geworden. Uitgaande van een cyclus van 28 dagen is de 21ste mijn nod. Die dag gaan we ook op vakantie naar Spanje dus hopelijk niet ongesteld dan. Iedereen veel succes deze ronde.
NOD-lijst 17 juli t/m 23 juli 2017 17 juli (3) KimKing90 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 Rainbow88 - ? - 2e kindje - ronde 5 Velena - 31jaar - 2e kindje - ronde 3 18 juli 19 juli (1) Bella28 - 30 jaar - 2e kindje - MMM (5e iui) 20 juli (4) Abos - 26 jaar- 1e kindje - ronde 10 L.23 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 18 Lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 7 21 juli (1) Gootje1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 22 juli (1) Lovely29 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 23 juli (1) cisuM - 24 jaar - 1e kindje - ronde 18 Datumloos Totaal: 11 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hoihoi Ik kom na een aantal maanden rust van het forum toch maar weer kletsen. Inmiddels helaas al erg lang bezig voor ons 1e kindje. Eerste stappen qua huisarts en onderzoek (soa en zaadonderzoek) zijn gezet. Hopelijk volgende week de uitslagen daarvan.
@cisuM Jeetje, jij ook al in ronde 18! Succes met het afwachten van de resultaten van de onderzoeken. Hopelijk hebben jullie alsnog snel een positieve test in handen!
@Rainbow88 Ik gebruik geen ovulatietesten meer. Kan mijn eisprong er niet mee vinden en het wordt ook wel een duur grapje. Misschien dat ik het straks alsnog moet gaan gebruiken i.o.v. de fertiliteitsarts, maar dat hoor ik 4 juli.
NOD-lijst 17 juli t/m 23 juli 2017 17 juli (3) KimKing90 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 Rainbow88 - ? - 2e kindje - ronde 5 Velena - 31jaar - 2e kindje - ronde 3 18 juli 19 juli (1) Bella28 - 30 jaar - 2e kindje - MMM (5e iui) 20 juli (4) Abos - 26 jaar- 1e kindje - ronde 10 L.23 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 18 Lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 7 21 juli (2) Gootje1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Tylmare - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 22 juli (1) Lovely29 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 23 juli (1) cisuM - 24 jaar - 1e kindje - ronde 18 Datumloos (1) Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 Totaal: 12 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hoi meiden! Heb mezelf ook toegevoegd aan de lijst. Afgelopen vrijdag helaas ongesteld geworden. Omdat mijn eisprong wisselt tussen cyclus dag 18 en 22, heb ik mij even op datumloos gezet. Mocht ik m'n eisprong op dag 18 of 19 hebben komt m'n NOD op 22 of 23 juli uit. Is hij later, dan val ik helaas buiten de lijst. Maar ik hoop dat ik hier in de tussentijd wel gezellig mee mag kletsen! Zie inderdaad ook wat bekende namen langskomen van de vorige ronde, hopelijk nu meer geluk meiden! Heel veel succes allemaal deze ronde! Ik duim voor een mooie roze lijst!
Ik ben vandaag ongesteld geworden. 2 dagen eerder dan mijn voorgaande cyclussen. Ik schuif mezelf in de lijst 1 dag naar voren. Ik denk dat mijn lijf al aan ronde 1 wilde gaan beginnen.
NOD-lijst 17 juli t/m 23 juli 2017 17 juli (3) KimKing90 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 Rainbow88 - ? - 2e kindje - ronde 5 Velena - 31jaar - 2e kindje - ronde 3 18 juli 19 juli (1) Bella28 - 30 jaar - 2e kindje - MMM (5e iui) 20 juli (4) Abos - 26 jaar- 1e kindje - ronde 10 L.23 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 18 Lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 7 21 juli (3) Gootje1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Tylmare - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Lovely29 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 22 juli (0) 23 juli (1) cisuM - 24 jaar - 1e kindje - ronde 18 Datumloos (1) Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 Totaal: 12 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
NOD-lijst 17 juli t/m 23 juli 2017 17 juli (4) KimKing90 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 Rainbow88 - ? - 2e kindje - ronde 5 Velena - 31jaar - 2e kindje - ronde 3 Sterree - 28 jaar -1ste kindje - ronde 10 18 juli 19 juli (1) Bella28 - 30 jaar - 2e kindje - MMM (5e iui) 20 juli (4) Abos - 26 jaar- 1e kindje - ronde 10 L.23 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 18 Lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 7 21 juli (3) Gootje1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Tylmare - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Lovely29 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 22 juli (0) 23 juli (1) cisuM - 24 jaar - 1e kindje - ronde 18 Datumloos (1) Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 Totaal: 13 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE]