NOD 17 t.e.m 23 juli

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rainbow88, 16 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Aah, dat is een ander verhaal. Je bent dus niet zeker dat je wel ongesteld bent? Heb je rood bloed/stolsels of meer zore/bruinig?

2. Anonise

Anonise Bekend lid

21 feb 2017
    588
    315
    63
    @Vaatdoek Bijzonder die witte test.. Ik begreep dat je na ongeveer 2 dagen na je innesteling voldoende hcg hebt om positief te testen.

@Sylva complimenten over je 'reactie posts' knap dat je alles zo bijhoudt!
    Die progesteron aanmaak is echt ruk voor mij.. Heb nu het gevoel alsof ik ongesteld moet worden en ben 3 dpo (had ik vorige maand ook 2 dagen rond die koers) En dan te bedenken dat ik een implanon had die op progesteron werkt.. Toen ook veel vaker buikpijn gehad en snap nu pas waarom.. Maar ik ga aan het eind van de week op vakantie dus hopelijk genoeg afleiding:)

@Tassie11 balen meid! als je 6 juli een positieve test had, dan zou het ook een innestelingsbloeding kunnen zijn.. Ik wil je geen valse hoop geven, denk dat je dit het beste zelf kan inschatten..

@Pepperr jouw klachten klinken wel hoopgevend, als je dit tenminste niet herkent van andere cyclussen..

@Fluss1984 Ik heb begrepen dat wanneer je een hele korte cyclus hebt, je eicellen al wel kunnen rijpen tijdens de menstruatie en dan al snel kunnen springen. Meer als waarschuwing dat je zelfs tijdens je menstruatie anticonceptie moet gebruiken.. Maar dan lijkt het me dat het theoretisch mogelijk moet zijn toch?

3. Vaatdoek

Vaatdoek Bekend lid

7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Hoe is het met alle dames? Al dames geweest die een test hebben gedaan?

Hier komen de steekjes soms weer terug. Echt heel raar allemaal. Ik snap soms echt niets meer van mijn lijf. Toch vrijdag maar weer testen.

4. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    Hier nog niet getest. Durf niet zo goed haha
    Kan vanaf dinsdag officieel testen , zit dan 2wkn na iui en ik heb voor de zekerheid donderdag erna aangehouden.

Ik heb zojuist weer last van krampjes gehad. Ook nog steeds steekjes in beide flanken. Meer links dan rechts. M'n ei zat ook links dus wijd het daaraan.
    Ik heb nog nooit zolang deze krampjes en steekjes gehad.

Vaatdoek vindt dit leuk.
  5. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    @Vaatdoek ik zou inderdaad tot vrijdag even afwachten. Je kan de dagen wel vooruit kijken denk ik hihi

Vaatdoek vindt dit leuk.
  6. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Het kan idd dat je een vroegere ovulatie hebt, maar als die eerder dan dag 11 van je cyclus plaatsvindt is de kans op bevruchting heel klein omdat de follikel zich dan niet goed genoeg heeft kunnen ontwikkelen, en omdat de andere factoren die nodig zijn voor bevruchting en innesteling (gunstig milieu voor zaadcellen, cervixslijm, voldoende dik endometrium) dan ook niet goed zijn.

Anonise en Vaatdoek vinden dit leuk.
  7. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Ik heb last van mn onderbuik maar zouden ook mijn darmen kunnen zijn, die zijn behoorlijk aan het rommelen. Zit ook op hete kolen om te testen ;)

Die actiontest van jou, is die rozige achtergrond wel verdwenen tijdens t testen?
    Ik heb ooit 1x een actiontest gedaan, toen stonden er wel 2 voorgedrukte streepjes voordat je de test deed. Misschien toch soort van valse uitslag?

8. Vaatdoek

Vaatdoek Bekend lid

7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Spannend. Inderdaad even afwachten ja haha hoe lastig ook, weet er alles van :)

9. deeerstekeer

deeerstekeer Niet meer actief

Geloof niet meer in positieve test, we zullen het maandag wel zien of de duivels komen... geloof dat mijn lichaam me voor de gek houd... me boobs zijn ook niet meer gespannen meer dus ga er van uit dat het dit keer niet gelukt is...

10. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Vaatdoek daarom vind ik het ook zo bijzonder! Snap je onzekerheid in ieder geval heel erg goed nu. Zou inderdaad even een dag overslaan met testen. Is voor je eigen gemoedsrust denk ik wel wat fijner. Anders maak je jezelf echt helemaal gek en dat is ook niet de bedoeling.

Eerlijk ik kan je geen antwoord geven wanneer je precies iets gaat merken, want dat verschilt echt per persoon. Weet zelf dat ik heftig kan reageren op hormoonwisselingen en vorige maand was het bij mij wel raak. Toen liep ik vanaf 4 DPO al met vreemde klachten. Op 11 en 12 DPO heel licht positief getest en een dag later waren bijna alle klachten weg en toen was m'n test ook weer negatief. Dusja, het is maar net hoe jouw lichaam er op reageert.

@Anonise haha, dankjewel! :p Doe ik graag hoor, sla niet graag mensen over. En soms kunnen kleine dingen heel veel doen ;) Zie jou dat trouwens ook veel doen! Goed bezig! :D

Wat ontzettend rot zeg dat je er zoveel last van hebt. Het slaat op je darmen he? Kun je niet iets krijgen wat je darmen kalmeert zodat je er minder last van hebt? Probeer een beetje mee te denken, want dat zou mogelijk moeten zijn. Het is maar goed dat ze erachter zijn gekomen dat die implanon niet goed voor je was, stel je voor dat je er nog mee rond had gelopen. Lekker hoor op vakantie! :D Waar ga je naar toe?

@Elraange spannend hoor! Krampjes en steekjes kunnen een heel goed teken zijn! :thumup:

@deeerstekeer geef het nog even wat tijd meis. Je bent er nog lang niet en er kan nog van alles gaande zijn. Dat je nu negatief test zegt echt helemaal niets!

@hier merk ik op dit moment vrij weinig, maar dat is ook logisch voor 1 DPO :roflmao: We gaan het zien over een paar dagen. Jullie horen het wel! :thumup:

Vaatdoek vindt dit leuk.
  11. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Je zit nog erg vroeg voor je NOD, als je maandag je eisprong hebt gehad zit je nu pas 9 DPO terwijl innesteling plaats kan vinden tussen 6 en 12 DPO. Hoewel het goed is om realisitsch te zijn (als je dat kan :p) denk ik dat je toch de moed nog niet op moet geven, wie weet moet t allemaal nog gebeuren...

12. Vaatdoek

Vaatdoek Bekend lid

7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Ik ben het er volledig mee eens, zolang je niet ongesteld bent is er nog hoop. Al heb ik ook weinig hoop meer, maar het kan nog wel allemaal.

13. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Ik was vanmorgen in de action en heb even naar de testen staan kijken. Ben uiteindelijk toch doorgelopen zonder er 1 te kopen. Als ik er 1 heb dan roept hij constant naar mij en nu kan ik de verleiding weer staan.
    Ik twijfel nog of ik maandag wil testen. Als ik maandag niet test dan wordt het donderdag omdat ik nachtdiensten heb.
    Donderdag is ook mijn NOD.

Wat betreft de klachten ik heb nergens meer last van maar dat had ik bij mijn eerste ook niet. Het kan dus alle kanten opgaan.

Sylva en Vaatdoek vinden dit leuk.
  14. Vaatdoek

Vaatdoek Bekend lid

7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Sterk hoor, maar inderdaad. Verstandig :p

15. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Poeh.... Klachten voor NOD...
    Bij mijn zoontje kan ik het me niet herinneren, ik geloof dat die pas kwamen vanaf een week of 6.

Maak jezelf niet gek meiden, progesteron zorgt voor nagenoeg dezelfde klachten als HCG. Het is zo lastig allemaal, meer dan afwachten kan je helaas niet :(
    Maakt het niet minder lastig en ook ik zoek naar klachten hoor :roflmao:

Alles kan nog!
    Ik moet nog anderhalve week wachten.
    Zit pas op 2 a 3 dpo haha!
    En geen idee of ik een LF van 10 of 14 dagen heb.
    Of iets ertussen.

Testen zou in theorie kunnen als er genoeg HCG is, dus 9 dpo ongeveer? Er van uitgaande dat een eitje nestelt op 6 dpo en HCG zich om de dag verdubbeld.
    Bij zoontje test ik licht positief op 10 dpo, goed positief na nod.

Vaatdoek vindt dit leuk.
  16. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Ik heb er echt teveel in huis, had een combi pakket gekoch met ovu testen:roflmao:
    Knap van je dat je ze hebt laten liggen!

17. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Er zitten er 2 in het doosje he ;)

Haha maar knap hoor, ik kan ook niet zolang wachten...

Ik had vorige 2x dat ik zwanger was de nacht voordat ik positief testte ijskoud, ik sliep slecht en als ik sliep had ik hele levendige dromen waarbij ik vaak droomde dat ik zwanger was. Dat koud hebben heeft een paar weken aangehouden. Andere kwaaltjes kwamen pas na de NOD.

18. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Haha ik dacht dat er 1 inzat. Dan zijn ze dus gewoon nog goedkoper :roflmao:

19. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ik heb 3 testen liggen maar durf ook niet goed. Vorige rondes vrij vroeg getest en altijd wit, vind dat zo een teleurstelling elke keer.

20. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    @Vaatdoek Hoe maak je zo'n ticker van zwangerschapspagina zelf?

Vaatdoek vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina