Ik lijk ook iets te zien, maar net wat @Fluss1984 zegt, is het een test van gisteren? hahaha wij helpen de economie een handje ja Wat zullen ze ons dankbaar zijn haha
Whaha ik doe met je mee ik ben ook een stiekeme tester als ik ga testen. Het weekend wordt daarom niks en dan zal het maandag worden
@deeerstekeer heb je een foto van je pridictor test? En die van de kruidvat is die binnen 5 minuten genomen? Zie daar inderdaad ook een streepje op. @Lovely29 ohjee! Ik hoop dat je je kunt bedwingen en niet te vroeg gaat testen! @Fluss1984 ik ben ook een stiekeme tester Doe ik expres want ik heb een verassing voor hem klaar liggen die ik wil geven als de CB digital 1-2 weken kan aangeven. Zelfs ik krijg testdrang van jullie! Maar ik moet nog tot op z'n minst volgende week vrijdag! Duurt lang!!!!!
NOD-lijst 17 juli t/m 23 juli 2017 17 juli (4) KimKing90 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 Rainbow88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 Velena - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 Dubke7 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 18 juli (1) Gootje1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 19 juli (5) Bella28 - 30 jaar - 2e kindje - MMM (5e iui) Lays- 30 jaar- 2e kindje- ronde 1 Jabinca- 28 jaar- 3e kindje - ronde 1 Vaatdoek - 33 jaar- 2e kindje - ronde 1 LolaBloem- 20 jaar- 2e kindje- ronde 1?? 20 juli (5) Abos - 26 jaar- 1e kindje - ronde 10 L.23 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 18 Lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 7 Lovely29 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 21 juli (4) Jolo - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 7 Elraange - 35 jaar - 4de kindje - ronde 7 MMM Crzymdaa -25 Jaar -1ste Kindje - Ronde ? ICSI #1 Verse Tp RachelleNM - 22 jaar - 2e kindje - ronde 3 22 juli (4) Freddel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 Tassie11- 21 jaar - 2e kindje - ronde 2 Sterree - 28 jaar -1ste kindje - ronde 10 BonnieH - 25 jaar - 1ste kindje - 3e ronde - MMM 23 juli (4) cisuM - 24 jaar - 1e kindje - ronde 18 Anonise - 26 jaar - 1e kindje - ronde 4 Svlok - 27 jaar - 1e kindje - ronde 9 MMM Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 Datumloos (1) Tylmare - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Totaal: 28 Wachtbankje (17), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Die van kruidvat is Idd al opgedroogd was niet na 5min af te lezen pas na 7min zag ik heeeeel licht iets... die van predictor nul komma nul... Maar hoor daar meer slechte verhalen over
Ik krijg ook testdrang door jullie testjes hihi Ik zie indd ook tuurstreepje de eerstekeer Vaatdoek ziet er goed uit meis. En alweer nieuwe wachters erbij. Spannend dames. Ik denk dat ik morgen ga testen of dit weekend. Ik ben toch nog beetje bang voor wit.
Haha laat ik nou ook een stiekeme tester zijn hahaha. Ik had al wel een kaart gekocht weken geleden met me &you erop. Hier wil ik een digitale test in plakken en mijn zoontje vragen deze aan papa te geven. Het is een houten tekst van Me&you en bij you zet ik met pen us in. maar eerst op naar die digitale CB test
De kruidvat geeft bij de tuurstreepjes vaker pas iets later een streepje, bij mij was dat pas na 10-15min bij mijn allereerste test, die daarna toch ging oplopen. Van de predictor early zijn 2 versies: eentje met teststreep en controlestreep in een ander venstertje en een waar ze naast elkaar staan. Die eerste hoor ik vaak slechte verhalen over, maar die tweede zou wel heel gevoelig zijn
Dus kan nog positief zijn ik had van predictor dus de eerste en kruidvat pas later een tuur streep Idd was gisteren maar jij was dus wel zwanger ondanks tuur streep @Fluss1984 ik ben benieuwd en zenuwachtig gek genoeg
Snap ik. Misschien kun je zaterdag nog een keer een test wagen? Als je HCG hebt zou het dan wel wat meer moeten zijn mocht op de kv5 echt een streepje aangeven