@Lovely29 afleiding is altijd fijn! Wel lekker dat je het zo druk hebt deze dagen! @Vaatdoek ik zie hem ook zonder negatief! Zie nu zelfs een streepje op die eerste test. Ziet er goed uit hoor! @Rainbow88 dat klinkt niet best. Beterschap!
Haha denk ik wauw die hebben flink gekletst gaat het alleen maar over het wel of niet uitstellen van het testen.. jullie zijn onverbiddelijk. Hier nog geen testdrang, maar ook geen testen in huis hoor. Ga morgen naar de action, en dan op zijn vroegst maandag testen. Weekend zit toch bomvol haha
Ik vrees dat het toch een indroogstreepje was of m'n fantasie. Het was een CB test. Zojuist sensitest gedaan en die is spierwit. Zit overigens pas op 9 dpo, maar toch
@Vaatdoek ik zie een streepje! Spannend! Wat bizar snel al joh, tof! @velena middag/avond urine is niet heel betrouwbaar zo vroeg hè! van het weekend anders eens een testje met ochtend urine! door jullie krijg ik ook testdrang maar er moet hier uberhaupt eerst iets gaan nestelen als ik geluk heb
Kan iemand zich voorstellen dat ik hier iets in zag of zie ik ze nu echt vliegen? In t echt was ie wel iets duidelijker - ik zie het zelf op deze foto eigenlijk ook niet echt meer.
Dank jullie wel dames. Voelt een beetje vaag. Hahha ergens zei mijn gevoel vorige weel heel diep van binnen al dat ik zwanger ben maar je stopt het toch weg, veel te vroeg enz. Dames alles kan! Ook voor jullie. Manlief komt zomeren thuis, het liefste doe ik morgen een CB digitale en zeg ik tegen mijn zoontje morgenmiddag dat hij die aan papa moet geven. Maar dan moet die digitale al wel reageren Spannend!
Wow @Vaatdoek wat gaaf! Nu hopen dat ze mooi gaan oplopen en dat de cb morgen al reageert. @velena die CB testen geven vaak valse streepjes lees ik hier. Als die positief is moet t streepje al vrij donker zijn. Als je dan toch de iets diirdere testen koopt zou ik de predictor early testen kopen, die waar ik eerder vandaag een foto van gepost heb.
Wat ben ik stiekem toch wel heel blij dat ik niet de enigste ben die al tal van testjes heeft gedaan. Ik voel me soms best wel een freak Maandag positieve ovulatietest gehad. De dag ervoor heb ik wel niet kunnen testen... kan het zijn dat je 2 dagen een mooi streepje hebt of kan dat absoluut niet? Hebben jullie soms ook zo van die dagen dat je je absoluut niet lekker voelt in je vel? Ik voel mij altijd zo dik tussen mijn ovulatie en menstruatie. Ik heb vandaag echt zo'n dag dat ik mij dik voel Daarnet dan maar lekker veel sportoefeningen gedaan Hier weeral de typische tepelpijn na de ovulatie... ik hoop dat ik binnen 2 weken eindelijk eens een positieve test in handen krijg...
NOD-lijst 17 juli t/m 23 juli 2017 17 juli (4) KimKing90 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 Rainbow88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 Velena - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 Dubke7 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 18 juli (1) Gootje1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 19 juli (5) Bella28 - 30 jaar - 2e kindje - MMM (5e iui) Lays- 30 jaar- 2e kindje- ronde 1 Jabinca- 28 jaar- 3e kindje - ronde 1 Vaatdoek - 33 jaar- 2e kindje - ronde 1 LolaBloem- 20 jaar- 2e kindje- ronde 1?? 20 juli (5) Abos - 26 jaar- 1e kindje - ronde 10 L.23 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 18 Lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 7 Lovely29 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 21 juli (4) Jolo - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 7 Elraange - 35 jaar - 4de kindje - ronde 7 MMM Crzymdaa -25 Jaar -1ste Kindje - Ronde ? ICSI #1 Verse Tp RachelleNM - 22 jaar - 2e kindje - ronde 3 Fluss1984 - 33 jaar - 2e kindje - Ronde 2 22 juli (4) Freddel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 Tassie11- 21 jaar - 2e kindje - ronde 2 Sterree - 28 jaar -1ste kindje - ronde 10 BonnieH - 25 jaar - 1ste kindje - 3e ronde - MMM 23 juli (4) cisuM - 24 jaar - 1e kindje - ronde 18 Anonise - 26 jaar - 1e kindje - ronde 4 Svlok - 27 jaar - 1e kindje - ronde 9 MMM Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 Datumloos (1) Tylmare - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Totaal: 28 Wachtbankje (18), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)