Getest, omowit op 11 dpo. Zelfs nog mijn zaklamp (van telefoon) er op gehouden, maar er valt echt niets te zien. Dinsdag ongesteld waarschijnlijk. Als ik drie dagen voor NOD met een test die je zes dagen voor NOD kunt gebruiken niets zie, gaat het hem niet meer worden. Ben er verdrietig van.
Nou denk dat ik lekker vroeg ongesteld ben geworden... buikkrampen en gister dus wat rood afscheiding en nu bruin..
@LolaBloem heel mooi gezegd! @Vaatdoek ga je nog een testje doen vandaag of wacht je tot morgen? @Pepperr hoeveel DPO zit je nu meis? Wanneer is jouw NOD eigenlijk? Je staat niet op de lijst. Bruin bloed is oud bloed hè! Ik wil wel even wat kwijt aan de meiden die een zwangerschapstest gebruiken die je x aantal dagen voor NOD kunt gebruiken. Dat die test nu negatief is zegt helemaal niets. Als jij een heel eigenwijze bevruchte eicel hebt die eerst nog een paar dagen in de baarmoeder rondzweeft voordat het zich innestelt, dan test je op het moment dat zij aangegeven dat je kunt testen echt keihard negatief omdat het HCG nog niet genoeg heeft kunnen opbouwen om een streepje te geven. Dus niet meteen zo negatief en down, alles is nog mogelijk! Geen bloed geeft moed meiden!
@Pepperr misschien is het wel innesteling wat je voelt en heb je een innestelingsbloeding. Wil je geen valse hoop geven, maar als je pas echt over 4/5 dagen ongesteld hoort te worden, dan klopt het gewoon niet dat het nu al doorbreekt. Zou het nog even aanzien wat het de rest van de dag en morgen doet.
Jeetje meiden, ik hoop maar dat het valse voortekenen zijn! Duim voor jullie! Haha, mooi spreekwoord maar waar! Haha sterker nog, die had ik al gedaan Hebbnog 2 dipsticks liggen, een kv5 en een digitale dus die maak ik maar op dan Dit het resultaat! Lopen mooi op.
@Vaatdoek dan lopen wij gelijk haha. We hebben dezelfde cyclus. Had ook 5/7 eisprong en mocht het raak zijn ook 28e maart uitgerekend Alleen.. heb ik ivm verhuis de testen ergens goed verstopt..... dus kan ik niet anders dan afwachten nu haha. Vet joh dat je het al weet! Ik zie de streep nu duidelijk. Gefeliciteerd!! Heb je het al aan je man verteld? Leuk leuk leuk!
Voor de dames die al Met langer bezig zijn met zwanger zijn dus al meerdere rondes achter de rug hebben . Namen jullie vroeger of voor het zwanger worden anticonceptie ? Ik heb gemerkt dat Met het gebruiken van anticonceptiemiddelen het langer duurt om zwanger te raken . Ik ben echt benieuwd naar mezelf heb nooit anticonceptie genomen en was bij mijn eerste kindje na de eerste ronde zwanger op mn 21ste en nu 3 jaar later zonder het nemen van anticonceptie ben ik Nu sinds deze maand begonnen met " het zwanger zijn " en hoop echt dat het na de eerste ronde weer raak is . En wanneer jullie in de vruchtbare dagen zitten hebben jullie dan meer dan 2 x gemeenschap of enkel 1 keertje per dag ?
Oh echt ??? Serieus dat wisten we niet hoor . Mijn man kocht wel meer avocado en at er meer van omdat het de zaadjes meer stimuleert maar we gingen ervan uit dat gemeenschap zeker minimum 1x moet gedaan worden . Weer wat bijgeleerd dan
Hoi Dames , Inmiddels zitten wij in ronde 6 voor een eerste kindje. Deze maand nod op 19 juli ( ben er zeker van dat ik m'n eisprong gehad heb ivm ovulatietest) ik hoor wel eens dat je aan een ovulatietest kunt zien of je zwanger bent , zal vast wel niet helemaal betrouwbaar zijn , maar was wel nieuwsgierig omdat ik wel een aantal vage klachten heb sinds een aantal dagen. De ovulatietest die ik gedaan heb voeg ik even bij. De streep is niet even donker als de controlestreep maar je ziet wel echt duidelijk een streep , kan dit duiden op een zwangerschap? Graag jullie mening !! Thanks Avds
Ja als het goed is wel. Bovendien blijven de zaadcellen een paar uur (volgens mij 48 uur??) In "leven" Kan iemand mij corrigeren als ik het fout zeg nu? Begin aan mezelf te twijfelen haha.
@Avds vraagske, waarom doe je niet gewoon een zwangerschap test? @Vaatdoek heeft eigenlijk ook haar nod op 19 juli en heeft al positief getest. Ik ook nod op 19 juli alleen zijn de testen zoek. HEEL misschien haal ik straks nieuwe. Heel misschien..