Ik koop de testen in de winkel. Heb nu die van de action volgens mij 2.45 ofzo. De action en de kruidvat zitten hier ook om de hoek dat is wel makkelijk.
@cisuM gelukkig maar! Het scheelt wel een hoop dat je er zelf rustig onder kan blijven. Hoe sta je er deze ronde in? Nog om de dag gezellig gemaakt? Ik duim voor je dat het raak is deze ronde meis!
Tja ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn. Wil niet bij elk steekje etc. denken dat het raak is natuurlijk. Het enige wat me deze keer wel erg opvalt is dat ik al een week waterige afscheiding heb... Naar mijn weten nog nooit zolang achter elkaar gehad. Het gezellig maken is wel gelukt haha! Dankjewel
Meiden, een vraagje. Wat tellen jullie als eerste dag van je menstruatie? Ik begon eerst altijd te tellen bij 1e spoortje bruinverlies (begint het bij mij standaard mee), maar keer gelezen dat gynaecologen pas tellen vanaf rood bloed. De laatste 3x begon het bruinverlies bij mij op zondagmiddag, dus heel benieuwd hoe het morgen gaat.
Ik hoop echt binnenkort veel roze namen te zien meiden !! Voor degenen die de rode duivels al hebben zien langs komen, ik begrijp jullie teleurstelling maar al te goed... ik ben zelf in ronde 7. Maar kop op, we moeten positief blijven denken ! De duivels komen normaal gezien de 21ste (of 22, 23ste) langs bij mij en ik heb het gevoel dat het weer niet prijs gaat zijn bij mij... ik heb wel wat steekjes af en toe, maar deze heb ik al elke maand gehad... ze zeggen ook dat je dan meer slijmverlies hebt, maar bij mij is deze productie hetzelfde als normaal. Als ik binnen een paar dagen amper nog slijm heb, dan weet ik dat het weer noppes is
Je mag pas tellen vanaf echt rood bloedverlies meen ik. En als dit in de late avond begint mag je pas de dag erna als dag 1 beschouwen. Meen ik toch
@velena de eerste dag van je menstruatie is de dag waarop je helderrood bloed verliest. Bruinverlies telt hierin niet mee. En als je na 18.00 uur ongesteld wordt dan begin je pas te tellen vanaf de volgende dag.
@cisuM heb je ook helemaal gelijk in! Maar dat is wel bijzonder ja, snap dat je daar je vraagtekens bij hebt. Laten we hopen dat dat een heel goed teken is. We duimen!
Ik had vannochtend weer beetje bloed bij afvegen maar toch een test erop gegooid. Zwangerschapstest gaf gisteren negatief dus een ovu test gedaan... Ik lijk zowaar een streep te zien... Maar aangezien het geen zwangerschapstest is verwacht ik er niks van.
Ik heb vanmorgen de early test van de action gedaan en hardstikke wit. Ik ga wachten op mijn ongesteldheid. Succes dames!
Jeetjee jammerr @deeerstekeer ..dikke knuff.. @Pepperr Ik zie wel een streepje..maar las net goed dat t een ovu test is.. Zoals vrel vd meiden zeiiden..een knal ovutest is iets..ik zie een lichtstreepje..dus ik hrb geen flauw idee... Ik zelf heb gren testjes meer gedaan.. Heb ook nergens last van..vorige week super last van borsten en tepels.. En nu niks..normaal gesproken bij nod opkomend heb ik juist alleen continu zere geveoelige tepels.. Maar nu niet..ook krampen zijn weg..borsten zijn wel zwaarder en voller naar mijn gevoel en van man lief.. Maar probeer er niet aan te denken..heb zo veel dingen gevoeld afgelopen jaren elke ronde en dat was niet raak.. dat ik me er nu geen aandacht van trek..ik mag vanaf morgen (volgens mij app) testen 12dpo.. Vrijdag mag ik officieel testen..dan is nod.. Twijfel om morgen te testen of afwachten tot vrijdag..
@Lovely29 ooh jammer ..geeft me naar gevoel.. Al heel veel die omo test hebben..Bah zeg.. Wnnr nod @Lovely29 ??
Hoi hoi ik ben nog niet lang actief dus weet niet goed hoe het werkt Maar wil graag aansluiten. Wij zijn in de 1e ronde (iui) en heb 19 juli mijn nod. Hoop dat het eerste keer raak is
@Pepperr ik heb vorige ronde ook een ovutestje gedaan toen ik bijna ongesteld moest worden. Deze gaf ook een streepje aan, zelfs donkerder als jouw testje, maar helaas pindakaas Ik heb gehoord van anderen en ook op internet gelezen dat je altijd wel LH in je hebt zitten. Ik heb een paar dagen na mijn menstruatie nog eens getest en toen was het wit, de dag erna nog eens getest en toen een licht streepje dus het verschilt echt wel van dag tot dag. Ik heb ook wel gehoord dat als je zwanger bent en je toch een ovutest doet, dat deze even donker of zelfs donkerder als het teststreepje zou moeten zijn. Wel heel spijtig natuurlijk ! Ik hoop dat het vlug raak is !!!
Ben ook net nieuw En zit ook in mn eerste ronde. Wil je dat ik je bijvoeg in de lijst ? Ik veronderstel dat je dan ook op het wachtbankje zit . Veel succes mi nod is de 22/23ste Ongeveer
NOD-lijst 17 juli t/m 23 juli 2017 17 juli (4) KimKing90 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 Rainbow88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 Velena - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 Dubke7 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 18 juli (2) Gootje1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Sybil - 27 jaar - 1e kindje - ronde 6 19 juli (6) Bella28 - 30 jaar - 2e kindje - MMM (5e iui) Lays- 30 jaar- 2e kindje- ronde 1 Jabinca- 28 jaar- 3e kindje - ronde 1 Vaatdoek - 33 jaar- 2e kindje - ronde 1 LolaBloem- 20 jaar- 2e kindje- ronde 1?? Gilry- - -ronde 1 20 juli (5) Abos - 26 jaar- 1e kindje - ronde 10 L.23 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 18 Lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 7 Lovely29 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 21 juli (5) Jolo - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 7 Elraange - 35 jaar - 4de kindje - ronde 7 MMM Crzymdaa -25 Jaar -1ste Kindje - Ronde ? ICSI #1 Verse Tp RachelleNM - 22 jaar - 2e kindje - ronde 3 Fluss1984 - 33 jaar - 2e kindje - Ronde 2 22 juli (4) Freddel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 Tassie11- 21 jaar - 2e kindje - ronde 2 Sterree - 28 jaar -1ste kindje - ronde 10 BonnieH - 25 jaar - 1ste kindje - 3e ronde - MMM 23 juli (5) cisuM - 24 jaar - 1e kindje - ronde 18 Anonise - 26 jaar - 1e kindje - ronde 4 Svlok - 27 jaar - 1e kindje - ronde 9 MMM Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 Aurorah - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 Datumloos (1) Tylmare - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Totaal: 32 Wachtbankje (21), Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht,