NOD 17 t.e.m 23 juli

Discussion in 'NOD forum' started by Rainbow88, Jun 16, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Avds

Avds Lid

Jul 15, 2017
    38
    33
    18
    Female
    @LolaBloem ja dan zie ik wat ja
    Vandaar mijn vraag. Ik zie een tweede streepje!

2. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

Jun 2, 2015
    3,393
    1,595
    113
    Noord-Brabant
    Ik zie wel wat, maar de achtergrond is nog roze en de controlestreep is niet helemaal doorgelopen. Is hij later wel helemaal wit geworden?

Had je eerder ook al getest deze ronde?

3. Avds

Avds Lid

Jul 15, 2017
    38
    33
    18
    Female
    @LolaBloem
    Heb je toevallig een scherpere foto??

4. LolaBloem

LolaBloem Niet meer actief

@Avds nou heb alleen deze nog.. en kan nu even niet een nieuwe foto trekken. Heb de test alleen gedaan, manlief is niet echt in de stemming (gedoe met kosten ivm verhuis) dus heb de test net heeeeel sneaky verstopt haha.

@Fluss1984 da's mijn jurk haha. Nee is mijn eerste test. Ben zo benieuwd..

Attached Files:

5. Avds

Avds Lid

Jul 15, 2017
    38
    33
    18
    Female
    @LolaBloem ik hoop echt heel erg dat ie positief is , al lijkt ie dat op het eerste oog wel !!

LolaBloem likes this.
  6. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

Jun 2, 2015
    3,393
    1,595
    113
    Noord-Brabant
    Haha ja die achtergrond bedoel ik niet, ik bedoel de achtergrond van de test zelf. Ik demk wel dat hij positief is, maar omdat die achtergrond niet mooi doorgelopen is en de streepjes niet volledig zijn zou ik wel nog eem test doen ter bevestiging. Heb je er nog liggen?
    @Vaatdoek had vorige week ook een test die er een beetje zo uit zag (ook van action), en testte uiteindelijk pas dagen daarna echt positief dus waarschijnlijk is dat toch een valse geweest...

Vaatdoek likes this.
  7. Vaatdoek

Vaatdoek Bekend lid

Jul 7, 2017
    861
    497
    63
    Female
    Net wat @Fluss1984 zei had ik vorige week een licht positieve action. Een dag later was deze zo wit als wat.
    Maar ik vind deze wel meer duidelijker dan die van mij. Heb je nog andere testen liggen? :D

8. LolaBloem

Neen kon alleen deze vinden ..

Ik begrijp het niet helemaal.. dus je had de test gedaan, licht streepje en volgende dag was het streepje weg?

9. LolaBloem

Ik wou een paar testen bestellen maar onze passen zijn geblokkeerd en hier is alles gesloten zondags. Tjee! Wat ben ik nu nieuwsgierig geworden zeg!

10. Vaatdoek

Vaatdoek Bekend lid

Jul 7, 2017
    861
    497
    63
    Female
    Ja het was een heel licht streepje. Ik had diezelfde avond een Sensitest gedaan (extra gevoelig) deze was spierwit. de volgende dag een action ook gedaan en deze was ook spierwit. ik heb toen donderdag een kv5 gedaan en deze was licht positief. :D

11. LolaBloem

Wat gek!! Dat lijkt me echt frustrerend. Gelukkig uiteindelijk toch positief.

Ik ging net terug kijken op de test en hij leek wel verdwenen? Wat moet ik er nu van vinden?

12. Vaatdoek

Vaatdoek Bekend lid

Jul 7, 2017
    861
    497
    63
    Female
    Ik denk dat het beste is dat je morgen nieuwe testen koopt of die Sensitest besteld. Ik ben daar erg tevreden over!

13. aruorah

aruorah Lid

Dec 2, 2016
    26
    15
    3
    NULL
    NULL
    #713 aruorah, Jul 16, 2017
    Last edited: Jul 16, 2017
    Ben zo zenuwachtig in je plaats hopelijk dat hij positief is , ik zie wel een licht streepje . Hou ons op de hoogte

14. LolaBloem

@aruorah zal ik zeker doen!

@Vaatdoek moet morgen hele dag werken en bestellen lukt hier niet want onze pasjes zijn geblokkeerd. Pff! Kunnen die ook pas deblokkeren wanneer ik eens even tijd heb om naar de bank te gaan samen met manlief. Word hier even geduld hebben haha

15. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

Jun 2, 2015
    3,393
    1,595
    113
    Noord-Brabant
    Ik heb ook dat soort gekke testen gehad met 2be-sure, was helaas ook vals negatief toen. Zie je echt helemaal niets meer? Kan je nog een foto plaatsen?

Wat vervelend dat je pasjes geblokkeerd zijn, dan kan je helemaal niks meer :$

16. LolaBloem

Bleek je uiteindelijk wel zwAnger?
    Ik zit te zoeken naar een apotheek in de buurt die nu open kan zijn. Bestellen gaat helaas niet lukken. Jammer!!

17. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

Jun 2, 2015
    3,393
    1,595
    113
    Noord-Brabant
    Toch net een kruidvat 2v5 gedaan (kon het niet laten) omdat ik mij opeens bedacht dat de sensitest de vorige keer ook pas een dag later iets liet zien, en op de kruidvat 2v5 zie ik toch een heel heel heeeel licht streepje wat al snel verscheen en bleef staan. Het is zo licht dat het denk ik geen zin heeft om m op de foto te zetten. Nu begin ik het toch wel heel spannend te vinden :rolleyes:

Vaatdoek likes this.
  18. Vaatdoek

Vaatdoek Bekend lid

Jul 7, 2017
    861
    497
    63
    Female
    Oeehhhh, fotoooo Hahah

LolaBloem likes this.
  19. LolaBloem