@Fluss1984 vanacht misschien, wanneer ik de kans krijg om hem weer erbij te toveren, hihi.. en als je van de foto's uitgaat die ik net geplaatst had?
Had je er nog nieuwe geplaatst? Die kan ik namelijk niet terugvinden, alleen die action van vanochtend
Zo, het kruidvat moet zn voorraad weer aanvullen Ik heb daarnet nog een keer getest met nieuwe urine, en ik krijg eigenlijk een zelfde streepje. Ik ben benieuwd naar morgenochtend
@LolaBloem jammer dat ze niet in belgie bezorgen. Je test ziet er wel mooi uit. Ik zou zeggen gewoon maandag nog eens proberen. Kijken of die dan duidelijker is. @Sylva ik hoop het zo!! Samen zwanger zijn zou echt heel tof zijn. Ik weet niet: op de een of andere manier voel ik me deze maand gewoon anders.. met vlagen echt een gek gevoel onder in mn buik.. krampjes, maar ook een soort van gewiebel of vlindertjes.. doet geenmpijn verder, maar voel dat er iets bezig is.. of klinkt dat echt heel raar?! Iemand ervaring hiermee met dat gekke gevoel. Bij mij is het ook voornamelijk links. Deze maand ook links steken gevoeld rond ovulatie.
@LolaBloem ik zie nu de test die jij bedoelde denk ik. Ik denk wel dat hij positief is, maar ik heb een paar keer met een ander merk streepjes gehad die niet helemaal "compleet" waren en die waren toen vals positief, vandaar dat ik er een beetje argwanend tegenover sta. Ik ben heel benieuwd naar je test morgen, hopelijk kan je er nog ergens een kopen...
Ten eerste van harte gefeliciteerd aan alle dames die al (licht) positief getest hebben! Ik heb een paar pagina's terug gelezen en zag dat jullie al in je eerste of tweede ronde zwanger zijn geraakt. Zouden jullie willen delen of jullie nog iets bijzonders hebben gedaan om zwanger te worden? Zoals hoe vaak jullie klussen, of jullie vitamines/supplementen innemen, wellicht bepaald voedsel eten of iets juist vermijden? Ik ben zelf al bijna een jaar bezig, zonder succes, en ben op zoek naar nieuwe tips. Heb al gewerkt met ovu testen, maar dus zonder resultaat. Sta open voor alles voor mijn volgende ronde. Oja mijn NOD is 18 juli, maar heb vanochtend al mijn eerst druppels bloed gezien die duiden op een aankomende menstruatie
@LolaBloem ik zie wel iets, maar die streepjes lopen niet echt mooi door. Heb je nog een foto van je testje? Ga je morgen opnieuw testen of wacht je nog een dag? @Fluss1984 ik zie ook heel vaag iets, maar kan er niet uit halen of het een echt streepje is of een indroogstreepje. Is hij bij jou wel roze? @RiRi93 hey meis! Wat een rare cyclus heb je deze maand @Jabinca aaahhh! Dat is echt al een mooi streepje zeg! Hopelijk blijft hij mooi oplopen! Voorzichtig gefeliciteerd! @velena wat onzettend balen meis Succes in de volgende ronde!
Ja idd heel raar Heb gelukkig wel afspraak gemaakt met de huisarts dinsdag hoop dan meer duidelijkheid te krijgen.
@RiRi93 dat lijkt me inderdaad geen slecht idee. Het ziet er ook naar uit dat je cyclus steeds langer wordt. Ben erg benieuwd wat de huisarts zegt. Weet je zeker wanneer je je eisprong hebt gehad?
Nee totaal gemist heb geen ovulatie testen gebruikt of temperaturen. Ik dacht het zal wel max een cyclus zijn van 35 dagen maar niet dus. Ergens denk ik stiekem dat het raak is. Dit alleen omdat ik totaal geen menstruatie klachten heb en mijn borsten zijn gevoeliger dan normaal en mijn afscheiding bleef wit/slijmerig en werd niet brokkelig wat normaal wel het geval is bij mij voor de menstruatie. spannend aankomende dagen
Ben benieuwd @RiRi93. Wanneer is ook alweer je NOD? Of wanneer denk je die te hebben? Duim voor je dat je een mooie test hebt!
@RiRi93 dat maakt het helemaal lastig! We gaan gewoon duimen dat je een late innesteling hebt en je menstruatie heel ver weg blijft! Ben ook heel erg benieuwd!
Aangezien ik denk dat ik afgelopen 3 dagen innesteling bloed heb gezien wil ik over 3 dagen testen dus de 19e of 20e en dan kijk ik verder x
Oei, ben vergeten mijn bericht te verzenden gister. Even een update: vandaag kan ik geen test halen, hele dag aan het werk van 8h tot tot 17h. Misschien als ik de kruidvat of action haal (volgens mij gaan die 17:30 sluiten) Manlief gisteren verteld. Helemaal in schok natuurlijk, vond het ongelovelijk. Heb wel erbij gezegd dat het misschien een valse test zou zijn. Maar volgens hem was de streep wel duidelijk. Ik blijf van het negatieve uitgaan, dan zal het alleen meevallen. Hij begon al namen te verzinnen en hoe we het allemaal in elkaar kunnen steken 2 kleintjes met 1 jaar verschil. Haha. Keileuk natuurlijk!
Ik reageer vanavond even uitgebreid op de berichtjes van gister. Succes met testen voor de mama's die dat vandaag op de planning hebben staan!