NOD 17 t.e.m 23 juli

Discussion in 'NOD forum' started by Rainbow88, Jun 16, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. velena

velena Bekend lid

Jun 7, 2017
    750
    543
    93
    Female
    Ik dacht op rood te kunnen omdat ik wat bruinverlies had. Maar zet niet door en zojuist met Predictor middagurine de volgende uitslag.. wat denken jullie?? Wel heel licht he? In t echt is t streepje roze, dat zie je niet op de foto.

Attached Files:

2. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

Jun 2, 2015
    3,393
    1,595
    113
    Noord-Brabant
    Als t streepje in t echt roze is vind ik het er wel goed uitzien, deze zijn toch erg betrouwbaar!

velena likes this.
  3. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

Sep 24, 2014
    1,111
    333
    83
    Female
    Gastouder
    Amersfoort
    @Fluss1984 ik weet niet of ik iets wíl zien of dat ik ook echt wat zie. Maar ik denk dus een streepje te zien :)

@velena bij jou hoef ik niet te turen. Vind het alleen moeilijk te zien of het roze of grijs is. Maar als jij ziet dat het roze is ga ik daar van uit! Je maakt het spannend!

velena likes this.
  4. Gilry

Gilry Actief lid

Jul 15, 2017
    293
    179
    43
    Female
    @velena ik zie ook een 2e streepje (heel licht). Spannend:)

velena likes this.
  5. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

Jun 2, 2015
    3,393
    1,595
    113
    Noord-Brabant
    @velena jij had toch die gekke clearblue test enkele dagen geleden he?

6. velena

velena Bekend lid

Jun 7, 2017
    750
    543
    93
    Female
    Ja dat was ik!! In t echt is ie dus echt roze, maar ik krijg dat niet op de foto!! Word er helemaal gek van! Haha

Kruidvat geeft ook licht plusje. Ik ga weer even stoppen met water drinken en over 2 uur opnieuw testen.

7. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

Jun 2, 2015
    3,393
    1,595
    113
    Noord-Brabant
    En deze test was eergisteren negatief toch? Ik demk als je nu op meerdere merken dingen ziet dat er toch wat is. Spannend!
    Heb je al een kruidvat 2v5 gedaan?

8. velena

velena Bekend lid

Jun 7, 2017
    750
    543
    93
    Female
    Ja deze was eergisteren nog spierwit, daarom dacht ik dat het toch niet zo was. Kruidvat 2v5 hadden ze niet bij onze kruidvat :(

9. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

Oct 5, 2014
    1,525
    671
    113
    @velena wow ik zie hem zonder turen. Wanneer is je nod?

LolaBloem likes this.
  10. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

Jun 2, 2015
    3,393
    1,595
    113
    Noord-Brabant
    Ik blijf hetzelfde soort streepjes krijgen. Ik vraag mij af of wat ik zie niet een witte streep is waar de streep hoort te komen waardoor het daarlangs donkerder lijkt. Dan kan door gezichtsbedrog dat erlangs ook een streepje lijken. Heb het eerder nooit zo gezien, maar misschien niet goed genoeg gekeken dan.
    Ik zal er maar vanuit gaan dat het (nog) niets is want duidelijk is dit allesbehalve. Vandaag 9dpo dus gelukkig nog niets verloren...

11. Gilry

Gilry Actief lid

Jul 15, 2017
    293
    179
    43
    Female
    Hallo allemaal

Ik heb vandaag al een zwangerschapstest gedaan. Van sensitest (6 dagen voor nod kan je deze testen). Ik moet over 2 of 3 dagen ongesteld worden. De test was negatief. Ik vroeg me af of iemand ervaringen heeft met sensitest ???
    Ik denk nu dat de 1e iui ronde niet gelukt is. Maar ik moet het nog afwachten.
    Toch, als ik jullie berichten lees hebben jullie vaal wel positief voor dr nod als je zwanger bent? Dus ik denk dat ik voor ronde 2 moet gaan. (Baal wel echt heel erg....)

aruorah likes this.
  12. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

Jun 2, 2015
    3,393
    1,595
    113
    Noord-Brabant
    Ik heb tijdens vorige zwangerschappen op 9dpo positief getest met de sensitest early, wel iets later dan met de kruidvat 2v5. Weet je wanneer je eisprong is geweest?
    Ze bedoelen met die gevoeligheid dat je vanaf dan kan testen. Het is namelijk afhankelijk van wanneer de innesteling plaatsvindt (dag 6-12) en hoe snel het hcg daarna gaat stijgen tot het detecteerbaar is voor de test. Als je een innesteling hebt op dag 10 kan je dus niet al 6 dagen voor je NOD positief testen, het duurt een paar dagen vooraleer het hcg dan te meten is.
    Dus nog geen paniek, zolang je niet ongesteld bent kan het nog ;)

13. velena

velena Bekend lid

Jun 7, 2017
    750
    543
    93
    Female
    Vandaag is mn NOD (= 12 dpo). Ik durf gewoon niet te geloven dat het zo is!! Ik denk dat ik het pas geloof als de CB digital zwanger zegt, maar morgen is het daar misschien nog wat vroeg voor, omdat Predictor en Action nu nog zo licht zijn.

aruorah likes this.
  14. Gilry

Gilry Actief lid

Jul 15, 2017
    293
    179
    43
    Female
    Oké dan wacht ik nog even af. Ik had de 6e mijn eisprong. (Heb toen inseminatie gehad zonder hormonen). Misschien ben ik wel te vroeg. Hope so :).

15. velena

velena Bekend lid

Jun 7, 2017
    750
    543
    93
    Female
    Ik zie wel iets op jouw test, maar heel licht

16. LolaBloem

LolaBloem Niet meer actief

Early testen van de action gescoord!! Hoe moet ik ze gebruiken? Moet het ochtend urine of hoe moet ik het nu doen?

17. velena

velena Bekend lid

Jun 7, 2017
    750
    543
    93
    Female
    Kan nu, als je maar niet teveel gedronken hebt onlangs. Voor zover ik weet :)

18. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

Jun 2, 2015
    3,393
    1,595
    113
    Noord-Brabant
    Voorkeur heeft de eerste ochtendurine, maar als je op een ander tijdstip wilt testen kan je proberen het zou dan wel kunnen dat je urine wat minder geconcentreerd is en een eventueel streepje dus lichter is. Ik zou eerst gaan plassen, 2u niets drinken dan dan weer gaan plassen en die tweede urine gebruiken. Of 5 sec op t stickje plassen of 20sec in potje urine houden (ik doe eigenlijk altijd in een potje) Succes, ik duim mee!

19. LolaBloem

LolaBloem Niet meer actief

Het is zo spannend. Hoop echt op een streep!

Ik moet nog niet nodig naar het toilet, (heb net halve liter gedronken dus niet verstandig om eerste toiletbezoek te testen) na het bezoekje zal ik proberen niks te drinken en dan vanavond testen... zo spannend!!

velena likes this.
  20. Elraange

Elraange Fanatiek lid

Sep 25, 2015
    2,674
    2,013
    113
    Female
    Nou hier ga ik denk ik morgen of overmorgen op rood aangezien ik alweer bruinverlies heb.

Oh velena en de andere dames spannend.. ik ga duimen voor jullie

Share This Page