Ja klopt... ben ecHt super zenuwachtig had ik niet eens met mijn eerste haha. Is een early test denk je dat het geen kwaad kan dat ik zoveel gedronken heb?(heb daarna nog glaasje limonade op en bakje thee)
Dank jullie wel Als je echt twijfeld Lola kan je ook opvangen en kijken of het een beetje geconcentreerd is. Volgens mij kan je dat wel aan de kleur zien. Lekker verhaal dit
@LolaBloem zitten er geen 2 in t pakje? Dan heb je altijd nog een reserve. Idd in een schoon potje plassen, als t heel waterig is zou ik het niet doen maar anders gewoon kans wagen (luister naar de vrouw met de testverslaving ) Succes!
Hallo! Ik heb niet al jullie berichten gelezen, maar wel de laatste paar over de testen. Volgens mij zitten hier wat experts tussen.. ik vroeg mij af of jullie een streepje links zien of dat ik gek wordt! Alvast bedankt!
Ik zie helaas niks maar ik zit op mijn mobiel en als ik mijn eigen foto's bekijk op het forum zie ik ook niks terwijl er in het echt duidelijk een streepje zit. Hopelijk ziet de rest wel iets?!
NOD-lijst 17 juli t/m 23 juli 2017 17 juli (3) Rainbow88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 Velena - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 Dubke7 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 18 juli (2) Gootje1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Sybil - 27 jaar - 1e kindje - ronde 6 19 juli (6) Bella28 - 30 jaar - 2e kindje - MMM (5e iui) Lays- 30 jaar- 2e kindje- ronde 1 Jabinca- 28 jaar- 3e kindje - ronde 1 Vaatdoek - 33 jaar- 2e kindje - ronde 1 LolaBloem- 20 jaar- 2e kindje- ronde 1?? Gilry- 32 jaar - 1e kindje - ronde 1 20 juli (5) Abos - 26 jaar- 1e kindje - ronde 10 L.23 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 18 Lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 7 Lovely29 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 21 juli (6) Jolo - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 7 Elraange - 35 jaar - 4de kindje - ronde 7 MMM Crzymdaa -25 Jaar -1ste Kindje - Ronde ? ICSI #1 Verse Tp RachelleNM - 22 jaar - 2e kindje - ronde 3 Fluss1984 - 33 jaar - 2e kindje - Ronde 2 KimKing90 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 22 juli (4) Freddel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 Tassie11- 21 jaar - 2e kindje - ronde 2 Sterree - 28 jaar -1ste kindje - ronde 10 BonnieH - 25 jaar - 1ste kindje - 3e ronde - MMM 23 juli (5) cisuM - 24 jaar - 1e kindje - ronde 18 Anonise - 26 jaar - 1e kindje - ronde 4 Svlok - 27 jaar - 1e kindje - ronde 9 MMM Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 Aurorah - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 Datumloos (1) Tylmare - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Totaal: 32 Wachtbankje (22), Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht,
Ik ben ook nog steeds niet ongesteld geworden ondanks dat ik al 4 dagen menstruatieachtige pijn heb. Vanmorgen test gedaan en die was negatief helaas. Ook zijn m'n borsten gevoelig wat ik normaal nooit heb voor m'n menstruatie... zou ik alsnog zwanger kunnen zijn???
Als het heel lichtgeel is is je urine heel verdund, en je hcg ook waardoor de test lichter zal zijn (en misschien niets laat zien als het hcg nog heel laag is). Geconcentreerde urine is intenser geel of naar oranje/oker toe. En dan heb je nog alle gradaties daartussenin. Dit is geconcentreerd. En nee die is niet van mij. En doe die test nu maar gewoon, zelfs ik ben er al nerveus van!