Mam ik zie het streepje Klavertjegeluk; ik hoop dat het streepje mooi gaat oplopen. Wat balen lolabloem; vanmorgen nog een testje wagen? De foto is wel erg donker! Zijn er nog dames die vanmorgen een testje gaan wagen?
NEt getest en ik denk wel dat ik op roze kan . Heb net getest met een kruidvat testje met ochtend urine . Ik peins nu wel dat het wel toch positief is .
Mooie test @aruorah! Ik ga pas vrijdag weer testen als ik niet ongesteld ben geworden. Ik heb zondag negatief getest.
Nu dat ik 2 testen achter de rug heb wacht ik alsnog voor de zekerheid op de dag van mijn NOD dan pas ben ik gerust en, heb ik meer bevesteging .
Ik had net een onrustig buikje, dus kon nog een testje niet laten. Iets donkerder dan gisteravond, moet ik het voorlopig maar mee doen. Fijn als we een paar weken verder zijn
Veel op roze of meen ik dat maar? Ik zit rond mijn nod. Nog geen menstruatie. En geen testdrang voor een keer
* ik breek even in, excuus! * Dames, net getest en ik denk een heel licht tuurstreepje te zien Vorige ronde met dezelfde testen kon ik met de beste wil van de wereld niks zien. Krijg het alleen totaal niet op de foto (oh en heb geprobeerd met stift stipjes te zetten waar ik het streep je zie. Maar dat faalde hahaha!)
Jammer Lola Ik blijf ook maar die superlichte tuurstreepjes zien, worden iig niet donkerder dus ik denk dat het niets (meer) is. Vandaag 10 dpo. Ik voel me ook niet zwanger, had ik vorige keer wel geloof ik. Ik ga t dus maar even gewoon afwachten, waarschijnlijk word ik overmorgen ongesteld (korte LF).
Vandaag ongesteld geworden helaas. 1e ronde iui (zonder hormonen) en sowieso onze 1e ronde (wij zijn 2 vrouwen) dus mag nog niet klagen. Had wel te mooi geweest als alles gelijk in 1x zou lukken. Maar wij gaan voor ronde 2 de eerste week van augustus. Nu eerst een week lang lekker veel chocolade eten en maar even genieten van een roseetje met dit mooie weer . Succes allemaal voor degene die vandaag gaan testen. Ik blijf jullie volgen
Deze zijn zooo fijn he.. niks geen getuur, gewoon glashelder zwanger! Ik ga morgenochtend (op NOD) nog ff testen voor de knaller. Dan is het denk ik wel genoeg, voel me echt wel zwanger, misselijke vlagen. Achteraf gezien vorige week dus al wat rond innesteling. En het besef begint ook heeeeel langzaam te zakken..
Zo een paar dagen niet online geweest en de positieve testen slaan me om de oren gefeliciteerd dames! Ik zit lekker in Denemarken dus genoeg afleiding vorige maand had ik al getest op 9dpo deze maand nog niet ben trots op mezelf hier niet echt kwaaltjes, zelfs met de buikpijn valt t heel erg mee borsten wel weer groter maar dat had ik vorige maand ook. Succes voor de meiden die hun testje nog gaan wagen!