NOD 17 t.e.m 23 juli

Discussion in 'NOD forum' started by Rainbow88, Jun 16, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

Oct 5, 2014
    1,525
    671
    113
    Wauw spannend @Abos heel veel plezier vanavond :). Ik ben nog ongesteld hopelijk is het morgen over.

Mijn zus gaat in augustus trouwen (dinsdag besloten) vind het wel jammer dat ik dan zwanger kan zijn. Hou wel van een drankje op zijn tijd ;). Ik vind het ook weer jammer om de rondes uit te stellen en mijn vriend denkt er hetzelfde over. We gaan dus gewoon starten. Als het niet lukt dan krijg ik in september zeker spijt.

2. Sylva

Sylva VIP lid

Jan 23, 2017
    5,695
    3,526
    113
    Female
    Midden van Nederland
    @Lovely29 groot gelijk heb je, er gewoon voor gaan! :thumup: Denk eerlijk gezegd dat als je zwanger zou zijn, je een drankje echt niet gaat missen. Ja, later misschien als het einde nadert. Mijn schoonzus trouwt hier in september en heb er eigenlijk geen moment over nagedacht dat ik dan geen wijntje zou kunnen drinken. De gedachte dat ik dan zwanger zou kunnen zijn vind ik ook zoveel leuker en belangrijker dan een drankje! :D Ik hoop dat we het allebei moeten laten staan! ;)

3. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

Oct 5, 2014
    1,525
    671
    113
    Bij de eerste kon ik een drankje ook wel echt missen eigenlijk. Gelukkig hebben ze 0.0% Radlers uitgevonden ;). Ik ging toen ook carnavallen met 21 weken zwangerschap, tja dat is dan ook niet helemaal hetzelfde natuurlijk met al die dronken mensen om je heen :).

Zijn er al mensen begonnen met ovulatietesten?

4. Sylva

Sylva VIP lid

Jan 23, 2017
    5,695
    3,526
    113
    Female
    Midden van Nederland
    @Lovely29 ben benieuwd hoe het dan bij de tweede gaat ;) Ja dat is ook weer zo, maar moet wel zeggen 0,0% smaakt toch een stuk minder lekker! Haha, nee dat snap ik wel :roflmao: Maar heb je dan niet enorm moeten lachen om al die dronken mensen? Ik Bob heel vaak en ga echt altijd stuk om hoe vreemd mensen kunnen doen met een slok teveel op.

5. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

Apr 5, 2017
    4,847
    2,845
    113
    Nou ben liever zwanger dan dat ik alcohol drink al drink ik toch al bijna nooit. Dit weekend wel weer een drankje op een bedrijfsfeestje van m'n mannetje. Gaan in een duur hotel op de kosten van de baas dus heerlijk tijd voor ons 2e en vieren dat we ook nog is een half jaar samen zijn.
    Nee ik heb 2 rondes gedaan met ovulatietesten maar vind het in mijn geval geld verspilling aangezien ik precies weet wanneer die is ivm erge pijn. Als die gesprongen is heb ik een gevoel van opluchting in m'n buik en ontzettend veel pijn minder. De pijn begint nu al een beetje weer te komen.

6. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

Oct 5, 2014
    1,525
    671
    113
    Lachen om de dronken mensen viel eigenlijk wel mee ging mezelf er juist aan irriteren. Afgelopen jaar heb ik het ook met een slokje op weer kunnen vieren en ik moet eerlijk bekennen dat vind ik toch echt 10x leuker ;)

7. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

Oct 5, 2014
    1,525
    671
    113
    Het is niet zo dat ik liever alcohol drink dan dat ik zwanger ben. Ik zal het alleen wel missen. Ik vind het persoonlijk gewoon gezelliger met een drankje erbij. Ik kan nu nog de keuze maken om de poging tot een 2e toch nog naar voren te schuiven. Maar dat gaan we niet doen :).

Zo bijzonder hoe elk lichaam anders reageert. Dat je zelfs de eiersprong al voelt opkomen. Ik heb het de afgelopen maanden geprobeerd te herkennen en ik denk wel iets gevoeld te hebben. Weet het alleen niet zeker. Bij ons wordt het daarom ook echt gokken.

8. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

Apr 5, 2017
    4,847
    2,845
    113
    Hahaha missen zal ik het ook niet maar iedereen is anders ;) een watertje vind ik ook prima.

Het is nu de groei van de follikel wat ik voel, die word steeds groter dus steeds meer pijn en geloof mij dat is geen pretje... Dag voor de eisprong kan ik niet eens bukken van de pijn, dan springt die en de volgende dag kan ik gewoon weer pijnloos bukken hahaha m'n borsten beginnen ook alweer te groeien ( om mn mannetje te verleiden natuurlijk ;)) en m'n huid word ook super zacht weer. Toen ik ongesteld werd dacht ik oh nee... Weer een ei sprong straks.... :oops:
    ondanks dat het de leukste tijd is.

9. Anonise

Anonise Bekend lid

Feb 21, 2017
    588
    315
    63
    Hier ook niet zo'n drinker maar toch vind ik dat speciale gelegenheden toch iets specialer worden met een drankje. Toasten met een mooie wijn is anders dan toasten met een spa blauw, maar dat is vast een rare kronkel in mijn hoofd. Gelukkig is mijn vriend ook niet zo'n drinker dus grote kans dat hij (mocht ik zwanger raken) misschien maar 2 of 3 keer een drankje drinkt gedurende 9 maanden.

En carnaval zonder drank, dat is iets wat ik denk ik niet snel zal doen.. @Lovely29 Knap van je hoor, ik kan dat geduw en gehos echt niet verdragen zonder alcohol:oops: Dus misschien kan ik die komend jaar wel overslaan:p

@Gootje1988 nu alweer pijn, ik wist dat je er veel last van had maar dat is echt 1,5 week lang.. Iedere maand:( Dus, dit moet maar jouw maand zijn dan:D

10. Sylva

Sylva VIP lid

Jan 23, 2017
    5,695
    3,526
    113
    Female
    Midden van Nederland
    @Lovely29 dat kan natuurlijk ook nog eens ja. Dat is dan eigenlijk wel echt heel erg jammer, verpest het dan wel een beetje en dat is echt zonde.

@Gootje1988 hier hetzelfde. Rond m'n 25e was ik eigenlijk klaar met alcohol. Nu drink ik eigenlijk alleen een glas wijn of een flesje bier als het een speciale gelegenheid is en dan vooral als mensen geen 0,0% hebben. Water of een lekkere grote beker groene thee is ook lekker en dat is ook nog eens goed voor je lichaam!

Wat jij trouwens hebt met je eisprong, dat heb ik ook. Het moment dat hij achter de rug is, is zo'n gigantische opluchting. Het kan echt zo verschrikkelijk veel pijn doen. Lag de 11e deze maand nog krom van de pijn met een kruik op m'n buik in bed en twee paracetamol achter m'n kiezen. Die laatste groeispurt is echt een hel soms. Is het bij jou elke maand hetzelfde of kan dat ook wisselen? En hoe lang heb jij er gemiddeld last van?

11. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

Apr 5, 2017
    4,847
    2,845
    113
    Ja maar dit is max een weekje, heb rond cyclus dag 13 m'n eisprong en ben nu dag 8 alweer, hopelijk is het m'n maand maar ben deze maand iets te nuchter en verwacht dat het niks is eigenlijk....

Bij mij op mn 19e helemaal klaar met alcohol toen ik zwanger was van m'n dochter. Heel af en toe een rosé of een cava vind ik wel lekker maar meer niet.
    Ik heb er gemiddeld een week last van en de pijn helaas elke keer heel erg. Als ik vraag of m'n mannetje wat wil oprapen weet hij al genoeg.

12. Sylva

Sylva VIP lid

Jan 23, 2017
    5,695
    3,526
    113
    Female
    Midden van Nederland
    @Gootje1988 naar hoor. Wel fijn aan de ene kant dat je het kan voelen, maar aan de andere kant zou minder pijn wel fijn zijn. Een week is wel echt heel lang, hier gemiddeld tussen de 3 en 5 dagen. Met natuurlijk de laatste dag de meeste pijn. Is dan ook niet echt fijn om seks te hebben natuurlijk.

13. Elraange

Elraange Fanatiek lid

Sep 25, 2015
    2,674
    2,013
    113
    Female
    NOD-lijst 17 juli t/m 23 juli 2017

17 juli (4)
    KimKing90 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3
    Rainbow88 - ? - 2e kindje - ronde 5
    Velena - 31jaar - 2e kindje - ronde 3
    Sterree - 28 jaar -1ste kindje - ronde 10

18 juli

19 juli (1)
    Bella28 - 30 jaar - 2e kindje - MMM (5e iui)

20 juli (4)
    Abos - 26 jaar- 1e kindje - ronde 10
    L.23 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 18
    Lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 7

21 juli (4)
    Gootje1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Tylmare - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Lovely29 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1
    Jolo - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 7
    Elraange - 35- 4de kindje - ronde 7 mmm

22 juli (1)
    Freddel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2

23 juli (3)
    cisuM - 24 jaar - 1e kindje - ronde 18
    Anonise - 26 jaar - 1e kindje - ronde 4
    Svlok - 27 jaar - 1e kindje - ronde 9 MMM

Datumloos (1)
    Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2

Totaal: 18

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0),MMM (2)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)

14. Elraange

Elraange Fanatiek lid

Sep 25, 2015
    2,674
    2,013
    113
    Female
    Dag dames ik ben nieuw hier en wil ook graag meeschrijven.

Even in het kort. Ik ben moeder van 3 kinderen, waarvan 1 engeltje.
    Ik doe iui. Heb al 6 pogingen gehad en ben nu bezig met de eerste in ander ziekenhuis. Ik gebruik ook ovutesten. Ik verwacht binnen enkele dgn een positieve test.
    Iui doe ik omdat ik een bammer ben (geworden).

15. Elraange

Elraange Fanatiek lid

Sep 25, 2015
    2,674
    2,013
    113
    Female

16. Sterree

Sterree Bekend lid

Dec 19, 2016
    676
    135
    43
    Kon jullie even niet volgen dames met al dat geklets ;)
    Hier afgelopen donderdag weer naar de gynaecoloog geweest voor controle. Alles zag er goed uit en ik was 'schoon'.
    Er was ook een dominant eitje te zien maar ze kon niet zeggen wanneer die zou springen.
    Gisteren had ik super veel vruchtbaar slijm. Maar heb ook de hele dag ontzettend buikkrampen gehad. Meer boven in mijn buik. Raar....kent iemand dat?
    Ovulatietest niet positief en temperatuur nog laag. We wachten af. Vind het wel weer spannend!

17. Elraange

Elraange Fanatiek lid

Sep 25, 2015
    2,674
    2,013
    113
    Female
    Hoi sterre

Vruchtbaarslijm klinkt als beginnend eisprong. Ik heb even gemist denk ik wat je controle bij gyn inhield.
    Buikkrampen bovenin je buik. Zou ik dan meer aan darmen denken. Ik ken het niet in ieder geval. Ik heb de krampjes/pijn altijd meer links of rechts onderin de buik.

18. Sterree

Sterree Bekend lid

Dec 19, 2016
    676
    135
    43
    Nog vanwege mijn mk. Had al 2 controles gehad maar er was nog wat achter gebleven. Blij dus dat het nu weg is.

Ja denk ook darmen. Wel gek. Denk idd dat mijn ei er een deze dagen aan komt

19. Elraange

Elraange Fanatiek lid

Sep 25, 2015
    2,674
    2,013
    113
    Female
    Ahhhh das heftig. Kan me voorstellen dat je blij bent dat je schoon bent.
    Klinkt indd als aanstormend ei hihi.
    Ga ervoor meid

20. Sylva

Sylva VIP lid

Jan 23, 2017
    5,695
    3,526
    113
    Female
    Midden van Nederland
    @Elraange hallo en welkom op het forum! ;) Ik hoop dat ronde 7 je geluksronde is! :D

@Sterree fijn dat alles weer schoon is en natuurlijk dat er alweer een mooi eitje aan het groeien is. Hopelijk springt hij snel! Met zoveel vruchtbaar slijm kun je er inderdaad vanuit gaan dat je heel snel je eisprong zult hebben! ;) Buikkramp bovenin je buik klinkt inderdaad als darmkrampen, heb hier prikkelbare darmen dus het klinkt heel erg bekend. Heb je er nog steeds last van?

Share This Page