@Sylva nou inderdaad! @Jabinca ja wij zijn inderdaad al 1.5 jaar bezig. We zijn al bij de huisarts langsgeweest en de eerste testen waren helemaal prima. Moeten nu nog 6 maanden zelf proberen en dan mogen we terug. @Elraange dat gaat wel lukken XD @Lovely29 ja inderdaad, ben blij dat ik naar m'n gevoel geluisterd heb en toch nog een test heb gedaan
Nou.. als dit geen positieve test is dan weet ik het ook niet meer... helemaal flabbergasted.. schijnbaar toch een middag tester. Plas netjes zeker 2 uur opgehouden en niks meer gedronken. Kan niet wachten om het mijn man te vertellen.. nog steeds kotsmisselijk, dat ga ik niet lang volhouden zonder dat hij dat gaat merken. Helaas ben ik vandaag en morgen de hele dag oppad en wil er wel even de tijd voor nemen om het ook te kunnen vieren. Dus vrijdag ga ik het vertellen. Dan hopelijk ook een mooie clearblue die ik hem kan geven.. dat maakt het toch net wat echter!!!
@KimKing90 wat een mooie knallers! Ik wil het mijn vriend ook op een leuke manier vertellen als het zover is. Hebben jullie al ideeën in gedachten hoe jullie het gaan doen? #inspiratieloos
Ik heb een letter slinger gemaakt (xenos) met wij zijn zwanger, baby 2018.. die wil ik op de slaapkamer boven het bed hangen met op het bed wat spullen die ik al in huis had. Rompertje, slab, 9 maanden boek en natuurlijk de testen... ik zit nog wel even te twijfelen om zijn reactie stiekem te filmen. Hij heeft namelijk ook mijn huwelijksaanzoek stiekem gefilmd.. Anders op youtube inspiratie opdoen voor een leuke manier
Als ik zwanger zou zijn (of in de toekomst word hihi) dan doe ik mijn dochter een shirtje aan met ik word grote zus. En hem op die manier vertellen haha. Alleen nu denken we allebei dat het dus niet raak is. Heb vandaag bruin verlies dus zal vast doorzetten.
toevallig vandaag rompertjes maat 50/56 gehaald en een fotolijstje waar ik een quote in heb geplaatst. Wil van het weekend een CB doen en dit dan samen inpakken en door ons zoontje aan hem laten geven
Voor de familie wil ik inderdaad een shirt kopen voor ons zoontje en dan even gezellig op bezoek bij de families Maar dat is wel heel erg vooruit denken haha!
Yes! Wat ben ik blij dat ik mijn lichaam door heb en ernaar heb geluisterd! De bovenste is van vanochtend en de onderste van 5min geleden . Maandag nog gevreeën, vanavond nog een keer & dan ben ik er zeker van dat ik hem niet gemist heb Ohja en nog een voordeel: maandag op vakantie en dan (neem ik aan, tenzij m'n lichaam nog raarder gaat doen) niet ongesteld!
@Lovely29 gefeliciteerd!! Ik heb het net verteld aan m'n vriend. Had de test en een rompertje ingepakt en zei : ik heb een cadeautje voor je, zegt ie: oh waar heb ik dat aan verdient tot 3x toe dus was zeker een leuke verrassing, uiteraard heel erg blij toen hij het snapte
Ten eerste wil ik degene met een positieve test feliciteren, wat geweldig! Soms zie ik foto's voorbij komen van tuurtesten en daar zien andere dan vervolgens ook een streepje op. Ik zie die niet ik heb er niet genoeg ervaring mee en blijkbaar geen goede ogen hihi. Nu heb ik deze ronde mijn eerste test gedaan 8dpo. Voorheen keek ik erop en met een streep gooide ik ze zo weg. Nu dacht ik laat ik hem eens nader bekijken (lees): zaklampje en al erbij. Nu zie ik heel heel vaag een 2e streepje als ik de test wat heen en weer draai onder de lamp. Die overigens niet op de foto te krijgen is want daar zie ik zoals bij andere foto's dus niks Maar is dit niet gewoon al de streep die er zit maar bij zwangerschap pas donker kleurt? Dit slaat misschien nergens op maar ik wil mezelf geen hoop gaan geven. Ik heb geen testen meer in huis dus de volgende test zal ik pas 9 of 10 dpo gaan doen. 10 dpo is ook mijn nod. *ongeduld en onzekerheid heerst*
Spannend!! Wie weet 8 dpo is sowieso super vroeg, dus zelfs een negatieve test zegt niks in de stadium.
Nee dat klopt! En zag net dat ik een typfouten maakte, ben vandaag 7 dpo. De streep is wel van heel heel vaag naar heel vaag gegaan na 20 minuten. Maar als nog moet ik echt met een lamp er op. Wacht nog maar even geduldig af tot mijn nod zaterdag
Proficiat aan de nieuwe zwangeren! Ik zit rond mijn nod, kon me niet inhouden en een test gekocht maar negatief. Maar ik ga er niet om treuren, hoop dat mijn regels snel doorkomen
Ja ik zie wat je bedoeld! Ik zie ook een streepje. Volgens mij vergelijkbaar met mijn strepen maar ik ben dus nog niet zeker of ik nou zwanger ben .
Ik blijf maar denken volgens mij zie ik gewoon wat ik wil zien hihi. Laten we hopen dat ze bij ons beide op gaan lopen!! Ik heb wel ovitrelle gespoten maar vorige 2 ronden met pregnyl teste ik op dpo 6 al negatief en was dat dus al uit mijn lichaam
Als 2 andere het zien ben ik misschien toch nog niet gek geworden hihi hopelijk lopen ze op en is het niet van de ovitrelle