NOD-lijst 17 juli t/m 23 juli 2017 17 juli (4) KimKing90 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 Rainbow88 - ? - 2e kindje - ronde 5 Velena - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 Sterree - 28 jaar -1ste kindje - ronde 10 18 juli (1) Gootje1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 19 juli (2) Bella28 - 30 jaar - 2e kindje - MMM (5e iui) Lays- 30 jaar- 2e kindje- ronde 1 20 juli (4) Abos - 26 jaar- 1e kindje - ronde 10 L.23 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 18 Lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 7 21 juli (4) Tylmare - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Lovely29 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 Jolo - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 7 Elraange - 35 jaar - 4de kindje - ronde 7 MMM 22 juli (1) Freddel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 23 juli (3) cisuM - 24 jaar - 1e kindje - ronde 18 Anonise - 26 jaar - 1e kindje - ronde 4 Svlok - 27 jaar - 1e kindje - ronde 9 MMM Datumloos (1) Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 Totaal: 20 Wachtbankje (3), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (3) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE]
Gisteren positieve ovulatietest (roze ClearBlue, dus smiley) en binnen half uur seks gehad. De 2 dagen ervoor niet, dus hoop dat het genoeg is!! Nu op het wachtbankje. Ziet er goed uit @Tylmare! Moet nu toch snel komen zou ik denken. @Lovely29 fijn he, zo'n kindje dat dan wakker wordt, haha. Ik ken het, die van mij is nu 14 maanden. @lays welkom hier! Alle andere meiden, succes!!!
@Anonise het scheelt in ieder geval een hoop dat je al weet wat je wel en niet kan verdragen. Merkte in het begin dat het echt ontzettend zoeken was. Snap ook helemaal dat het er bij drukte inschiet! Herkenbaar! Dat wordt direct afgestraft Ja dat zou fijn zijn! Eisprong laat nog even wachten op zich hier, maar ovulatietesten lopen wel langzaam op. Op welke CD zit je nu? Jij al tekenen van je eisprong? @deeerstekeer welkom! @Sterree vervelend als je lichaam en die ovulatietesten niet met elkaar samen werken! Blijf je nog wel testen of laat je het zitten? @Littlegirl1989 heel veel succes morgen! En inderdaad al is de kans klein, duim hier toch voor je hoor! @Gootje1988 verklaart een hoop, haha Dat snap ik ja, hopelijk ben je een van de eerste roze op de lijst! @lays welkom! @Lovely29 zolang je nog afscheiding hebt zit het goed! Het kan nog! Heel veel plezier en succes vanavond! @Tylmare je onderste is nog net niet positief. Zou er voor de zekerheid vanavond nog eentje tegenaan gooien. Je zit in ieder geval in de buurt! @velena succes op het wachtbankje! Fingers crossed hier voor je!
. Spannend zeg... voor mij ronde twee na stoppen met de pil... eerste keer waren we te laat... cyclus van 26 dagen soms 28 en eisprong zou 3 of 4 juli zijn geweest en hebben het zaterdag geklust Alleen heb geen geduld Hihi
Spannend alweer dames. Heb je verder nog geklust deeerstekeer? Welkom lays. Heb jij ook al je ei gehad dan? Hier ook cyclus tussen de 24-28dgnmet een slippertje van 31 dagen Ik heb wat last aan de lijn zijde onderin sinds vandaag. Herken ik niet van eerdere iui. Iemand die weet wat het kan zijn? Zijn soort steekjes/krampjes niet heel pijnlijk
Poeh al een tijdje niet meer gereageerd... Ook hier begonnen met de ovulatietesten, maar nog geen positieve gezien. Meestal is dat bij mij pas rond dag 17/18/19 (komend weekend ongeveer). Wij proberen ook om de dag te vrijen. Met de nadruk op proberen want ons libido geeft meestal 2 dagen pauze aan. Tot zover mijn reactie op ongeveer alle topics die voorbij zijn gekomen Nu mijn dagrapportage; Waarom is het dat wanneer je er weer net wat meer mee bezig bent (en dan bedoel ik weet ovulatietesten gebruiken, forum lezen etc. na dat een aantal maanden niet gedaan te hebben) je ineens overal zwangere vrouwen ziet en het je smoel in geduwd wordt. De ironie van; "haha jou lukt het niet"... Doet me toch wel pijn... Nouja even een offday dus, sorry voor het geklaag en het egoistische bericht... Denk het van me afschrijven helpt misschien.
NOD-lijst 17 juli t/m 23 juli 2017 17 juli (4) KimKing90 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 Rainbow88 - ? - 2e kindje - ronde 5 Velena - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 Sterree - 28 jaar -1ste kindje - ronde 10 Dubke7 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 18 juli (1) Gootje1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 19 juli (2) Bella28 - 30 jaar - 2e kindje - MMM (5e iui) Lays- 30 jaar- 2e kindje- ronde 1 20 juli (4) Abos - 26 jaar- 1e kindje - ronde 10 L.23 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 18 Lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 7 21 juli (4) Tylmare - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Lovely29 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 Jolo - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 7 Elraange - 35 jaar - 4de kindje - ronde 7 MMM 22 juli (1) Freddel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 23 juli (3) cisuM - 24 jaar - 1e kindje - ronde 18 Anonise - 26 jaar - 1e kindje - ronde 4 Svlok - 27 jaar - 1e kindje - ronde 9 MMM Datumloos (1) Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 Totaal: 21 Wachtbankje (3), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (3) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ik hoop dat je gelijk heb maar ga er niet vanuit. Lijkt mij heel moeilijk als je zo lang bezig bent. Tuurlijk mag je klagen en van je afschrijven, daar is dit toch ook deels voor bedoelt? Ik hoop dat je gauw mag klagen over zwangerschaps kwaaltjes! Welkom en veel succes!
Weten jullie al wat dan eventueel de vervolgstap gaat worden? Hopelijk laat de tweede semenanalyse een beter beeld zien. Sterkte met wachten op de uitslag en de stappen die gaan volgen!
Nee, morgen eerst inleveren en op basis daarvan beslissen we volgende week wat het plan is. Gyn heeft ook nog geen voorspellingen gedaan dus alles nog open nu.
Begrijpelijk dat de gyn nog geen uitspraak heeft gedaan over het vervolg traject. Nog even afwachten dus. Nogmaals sterkte met wachten op de uitslag!
NOD-lijst 17 juli t/m 23 juli 2017 17 juli (4) KimKing90 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 Rainbow88 - ? - 2e kindje - ronde 5 Velena - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 Sterree - 28 jaar -1ste kindje - ronde 10 Dubke7 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 18 juli (1) Gootje1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 19 juli (2) Bella28 - 30 jaar - 2e kindje - MMM (5e iui) Lays- 30 jaar- 2e kindje- ronde 1 20 juli (4) Abos - 26 jaar- 1e kindje - ronde 10 L.23 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 18 Lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 7 21 juli (5) Tylmare - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Lovely29 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 Jolo - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 7 Elraange - 35 jaar - 4de kindje - ronde 7 MMM Crzymdaa -25 Jaar -1ste Kindje - Ronde ?ICSI #1 Verse Tp 22 juli (1) Freddel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 23 juli (3) cisuM - 24 jaar - 1e kindje - ronde 18 Anonise - 26 jaar - 1e kindje - ronde 4 Svlok - 27 jaar - 1e kindje - ronde 9 MMM Datumloos (1) Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 Totaal: 22 Wachtbankje (4), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (4) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE]
Hallo Dames heb mezelf op de lijst gezet.. Zal me ffies kort voorstellen..Crzmdaa 25Jaar.. 2jaar bezig..1jaar natuurlijk..daarna 5 IUI's..juni begonnen ICSI traject.mooi aantal eitjes bevrucht! Nu aanstaande vrijdag eerste terugplaatsing van een verse tp! En dan NOD 21juli!
Sorry heb lang niets meer van mij laten horen.. zat er een beetje doorheen.. gezeur gehad met mijn beste vriendin en mn oma overleed in die periode.. wij hebben gister al weer onze 5e iui gehad.. hier na nog 1x en dan een gesprek over ivf of icsi.. ik mag dus officieel op het wachtbankje! Succes dames..
Hoi bella Heb jij ook altijd na iui last van je lichaam of re flank? Hier nu alweer voorbij, maar gister dacht ik toch dat het mijn eisprong was. Terwijl ik dinsdag mijn iui heb gehad. Ik had wel positieve ovutest maandagochtend maar dinsdagavond ook terwijl die dinsdagochtend weer lichter werd. Herken je dit?
Hoi hoi ja 2 dagen voor eisprong dag na eisprong verders niet dus afwachten en 5 dagen voor eisprong maar dat is wel heel extreem
Op het wachtbankje! Nod 19 juli, 28 jaar, ronde 1 voor ons 3e kindje Gister eisprong gehad, 1,5 dag die typische buikpijn gehad. Trekt nu gelukkig weer weg.. nu op naar zo min mogelijk kwaaltjes want in die maanden bleek het bij mijn vorige zwangerschappen raak te zijn.
Hoi! Ik klets graag mee! Ronde 3 voor een tweede kindje. Net eeb positieve ovulatietest gehad dus mijn NOD zal op 21 juli zijn. Toevallig is dat mijn zusje haar verjaardag