Hoi meiden had van de week al een topic geopend over de eisprong.. Had last van mijn borsten en menstruatie achtige krampen... Gezien mijn app waar ik alles in bijhoud kon dit ook kloppen dus ging er vanuit dat mijn eisprong er ook echt was hihi. Ik heb tot nu toe 2 cyclussen achter de rug 34 dagen: dan zou mijn eisprong afgelopen dinsdag zijn 30 dagen: dan zou mijn eisprong vorige week vrijdag zijn En het gemiddelde van 32 dagen: afgelopen zondag Nu hebben we zaterdag hele lange en plezierige vrijpartij gehad maar voor het zingen de kerk uit (alsnog effectief I know). Sinds vandaag krijg ik dus weer menstruatie achtige krampen en weer veel slijmverlies.... Nu vraag ik mij af... Dat slijm hoort toch juist minder te worden na je eisprong of zou dit het andere dus kunnen betekenen hihihi
Ik merkte ook dat ik meer slijmverlies had na mijn eisprong en ik had op 16dpo een positieve test! Hoop voor jou hetzelfde
Chocochippie ow kijk dat is leuk nieuws hihi!! Het is zo vreemd... Elke x weer anders ervaren... Van mijn eerst kreeg ik na 2/3 weken zwanger krampen (ik wist het niet) en deed dus een positieve test. De 2de had ik echt nergens! last van tot ik 4 dagen overtijd was en toen pas een ini minie streepje had. En de laatste voelde ik een steek 5 dagen na me eisprong die trok naar me eileider zeg maar en toen wist ik het al zeker Ik ga me er niet gek op maken maar het zou wel erg leuk zijn natuurlijk! Heb ook sinds 2 dagen last van me maag steeds, weinig trek en licht misselijk... Hmmmm
ik had vandaag ook krampjes links onder in mijn buik, zit rond mijn eisprong, maar gebruik geen ovu testen, dus weet niet precies wanneer die is. Vanmiddag toevallig wel geklust, en vanavond die krampjes.. zou de timing goed zijn? Of is dit toch geen eisprong. of toch wel :S zit in ronde 2, ronde 1 was 31 dagen, dus kan alleen van die cyclus uitgaan, als ik daar vanuit ga zou vandaag de eisprong zijn, maar ja, kan dus ook eerder of later zijn omdat dit op basis van eerste ronde was.
Ja of de timing goed is weet ik natuurlijk niet omdat je niet exact weet wanneer de eisprong er is... Ik heb een app waarin ik dit bijhoud. Je vult je cyclussen in en hij berekent wat je vruchtbare dagen zijn. Hij gaf bij mij de vorige x woensdag aan en had ook idd lichte krampjes.. Dinsdag een leuke avond gehad en zondag voelde ik die steek naar me baarmoeder/eileider... Ook nog een mooie positieve test dus kan best zo zijn dat je op tijd bent!! Ik heb trouwens ook nog nooit een ovulatietest gebruikt Ben je trouwens net gestopt met de pil??
ahh. welke app gebruik jij? ik heb nu via deze site de calculator gebruikt. (ook te zien in mijn banner) maar dat is dus gebaseerd op 1 cyclus, geen idee of ik regelmatig ben. ik ben 22 mei gestopt met de pil, en was toen na 31 dagen (vanaf die nepongesteldheid) ongesteld. die calculator op de site geeft ook wel aan dat afgelopen dagen vruchtbaar was, en vandaag dan eisprong, maar of dat dus ook echt zo is, is ff afwachten..
Ik gebruik de app Womanlog, daar vul je de dagen in hoelang je menstruatie is en je cyclus. Deze kan je dus ook iedere maand aanpassen. Als je menstruatie is begonnen zet je dat erin en geeft ie de rest van de maand aan met ovulatie en dergelijke. Ik gebruik hem al 2 jaar hihi. Ik ben trouwens in april gestopt met de pil. Eerste x 34 dagen en daarna 30 dagencyclus. Dus we zitten allebei in hetzelfde schuitje qua ontpillen enz.. Tis ff aankijken hoe de aankomende maand verloopt en hopen dat het raak is anders kan je weer de cyclus daarin aanpassen!
Leuk!! Heb de app gelijk opgezocht! Hijs hem nu aant downloaden. Ziet er mooi uit. Ook die pregnancy app ervan, alleen die heb ik nog niet nodig hihi.. Grappig dat we een beetje in hetzelfde schuitje zitten! Spannend he? Allemaal, pff haha.. Al voelt de klus van vanmiddag wel als zeer zinvol.. Ander gevoel dan de afgelopen week😁
Die pregnancy app heb ik ook gehad vorig jaar! Erg goed ook vind ik zelf. Geeft je iedere week een herinnering in welke week je zit en informatie over hoe groot ong je kind is en wat er verandert in die week, leuke info iig! Ja spannend he! Na de drama van vorig jaar zit ik iedere maand echt van zal ik het doen of niet?!?! Maar ben er zwaar van overtuigd dat mijn dochter echt niet de enige zal blijven hihi! Jouw eerste kindje neem ik aan?? Dat is al helemaal nieuw en spannend hihi
Ja, zag het in je handtekening.. Pff dat moet een zware tijd zijn geweest zeg. Ik heb een vriendin die het ook 2 jaar geleden heeft meegemaakt. Moest afgebroken worden met 22 weken, er was teveel mis 😞 het was haar eerste kindje, gelukkig daarna weer zwanger geworden en daar is een prachtig jongetje uit gekomen. Ja het wordt inderdaad ons eerste kindje. 😊
Hier ook in de wachtweken.... Blijft spannend! Toch zou ik niet altijd van een app uitgaan... Niet alle vrouwen hebben exact een Luteale fase van 14 dgn. Zou zonde zijn als je op het verkeerde moment vrijt! Mij helpen ovu testen echt heel goed en temperaturen is de bevestiging (gaat na eisprong omhoog). Maar je moet wel doen waar je je goed bij voelt natuurlijk. Toi toi toi meiden!
Babymaantje ja verschrikkelijk voor je vriendin! Lijkt me ook erg heftig het af te moeten breken Onze dochter was kerngezond en uit het niet was ze er niet meer, uit alle onderzoeken hebben ze ook niks kunnen vinden 😔 Ja zeker spannend een eerste!! Hoop dat het snel allemaal mag lukken 😁 Sabhout leuk he dat wachten!! Gna gna word er niet goed van afntoe hihi Klopt wat je zegt, de app is een indicatie maar niet perfect natuurlijk. Ik gebruik hem zelf ook om te weten wanneer mijn menstruatie moet komen zodat ik niet ineens denk ow sh*t ik ben ongesteld haha! Ik was voor mijn laatste dochter precies 28 dagen dus vandaar dat ik denk ik toen echt goed geklust heb. Nu nog ff afwachten wat het nu gaat worden. Jij ook veel geluk en hopen dat het allemaal snel lukt!!