Hoi Emir! Moeilijk hè! Ik kan maar moeilijk wachten. Heb nu hele goedkope tests gekocht 50 voor 15 euro uit Hong Kong de kwaliteit zal wat minder zijn maar dan kan ik toegeven aan mijn test drang. Vanaf mijn nod ga ik dan over op sensitest en Early prodictor en als ik dat ook streepjes krijgt heb ik nog clearblue. : ) dus mijn plan de campagne is gemaakt. Ben sinds gisteren plots verkouden en heb jeuk down there zou het bij de innesteling horen? Ik maak mezelf behoorlijk dol maar ja..... Op deze manier is 10 dagen nog te overzien. Hopelijk gaat het jullie beter af.
wow, 50 testen!! Das wel erg veel toch? Haha, En die testdrang moeten jullie echt proberen niet te doen hoor!! Ik heb de 20e mijn NOD maar ik ga pas de 21e testen... Als ik die zondag niet al ongesteld ben geworden. Normaal heb ik mega gevoelige borsten en tepels de dagen naar mijn menstruatie toe. Maar nu dus veel minder!! Zou dat een zwangerschapskwaal kunnen zijn?? Ik vind het toch vreemd... Maar zit pas op 6DPO dus er kan volgens mij niets over gezegd worden nog he?? Al die kwaaltjes ook die we in eens gaan voelen, hahaha! Dus Olga, jij moet nog 10 dagen wachten? Ik nog 9........ AAAAAAAAAAH!
Hoi meiden, jullie ook allemaal op het wachtbankje dus.... Mijn NOD is 21/22 juli. Ovu testen gebruikt en ik temperatuur dus dat maakt de testdrang een stuk minder (misschien een tip?). Zodra je temp daalt weet je het eigenlijk ook al. Scheelt een hoop geld ladies! Voor nu wacht ik graag met jullie mee als dat mag. Killing.... Elke keer weer!
Hallo, Ja, pita Ik heb mijn nod vooruit gezet naar 22 juli omdat mijn eisprong zo laat is geweest in mijn beleving. En 50 testen is ook veel maar 15 euro dan weer niet : ) Het lijkt mij wel een goed teken dat je borsten minder zeer doen dan anders. Voel je dat normaal ook op 6 dpo al? En SabHout welkom op onze bak ; ) dat temperaturen is idd een idee. Als ik nu zou beginnen en het zakt ineens dan ga ik dus menstrueren? Of kan ik beter als ik ongi wordt beginnen met tempen? Moeilijk hoor dat wachten maar ik kan me voorlopig ff uitleven.