NOD 1e kindje

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Marassie, May 16, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mawaikee

mawaikee Bekend lid

May 16, 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    Trouwens, wat is dat pendelen?

2. IngiePingie

IngiePingie Niet meer actief

als ik voor NOD uit blijf gaan van gewoon de standaard 33 dagen dan zal mijne op 22 juni zijn...

3. IngiePingie

Ja hoe moet je dat uitleggen.. Wat is pendelen... Haha
    De dames die het hier doen "vragen" doormiddel van een pendel en aan de hand van jou naam en geboorte datum bijv. wanneer het raak is dat je zwanger raakt.. of bijv. het geslacht van je kindje.
    Anders miss even lezen bij het pendel gedeelte :D daar zal het vast beter omschreven staan als hoe ik het nu uitleg :D

4. Lilipower

Lilipower Niet meer actief

Even een overzichtje van de NOD's tot nu toe bekend:

mawaikee 18 juni.
    Stiene 9 juni.
    IngiePingie 22 juni.
    Lilipower 28 mei.

5. Lilipower

Ik ben uitgegaan van 28 dagen zoals ik vorige maand (in die maand ook gestopt met de pil) ook had nadat ik zwanger was... nog geen echte ongi gehad na stoppen met de pil dus nog erg onduidelijk!
    Als bij mij twee keer 28 dagen aan zou houden (wat wel niet zo zal zijn) heb ik precies mijn volgende NOD op mijn bruiloft.... heel mooi als dan goed nieuws komt maar kan natuurlijk wanneer de ongi komt ook kl#te zijn....

Ik heb nog steeds ongi gevoel maar nog steeds niets te zien, wat mij betreft mag het wel komen dan kunnen we echt beginnen. Ben van nature een erg ongeduldig persoon en nu lijkt een maand ineens enorm lang!

@Ingepingie: wat goed dat je 15 kilo kwijt bent, vind ik altijd knap als iemand dat kan en nu is het zeker voor een goed doel! Als in sept precies op je verjaardag valt zal natuurlijk super mooi zijn alleen hopen we natuurlijk eerder goed nieuws van jou kant te horen.

@mawaikee: als je onder het gedeelte "divers" kijkt en dan naar pendelen gaan, daar heb je mensen die zich aanbieden om te pendelen (vaak hebben ze bepaalde "openingstijden"), als je ze dan een prive bericht stuurt met je hele naam en geboortedatum krijg je terug wanneer de pendel zegt je zwanger wordt en welk geslacht... wel lachen om een gokje te wagen! zie voor mijn uitkomsten hier onder, als het zo is ben ik daar erg blij mee :D

6. Stiene

Stiene Lid

May 6, 2011
    26
    0
    0
    Bediende bij het ziekenfonds
    Borgloon, België
    dank je allemaal voor de wensjes. Het heeft blijkbaar geholpen, de vulkaan is gestopt :p

@mawaikee Ik ben er de 1e maand niet echt mee bezig geweest, maar daarna zijn we, na vanalles opgezocht te hebben, er wel serieus mee begonnen. Ik heb meestal zoiets van, we zien wel maar als ik er iets aan kan vooruit helpen, dan zal ik het wel doen. En ik heb gelukkig een geduldig ventje die veel van mij verdraagt.

@IngiePingie dat zou inderdaad een leuk verjaardagscadeautje zijn. Ondertussen heb ik ook al 1 keertje laten pendelen en voor mij zou het ook september worden :) afwachten dus.

@Lilipower Leuk een verjaardag genootje :) Ik denk dat een maand altijd lang duurt als je ergens op wacht. Maar ik moet toegeven, ik ken het gevoel. Vorige keer een cyclus van 35 dagen ipv de 1e cyclus 30, dan spant het er wel even om. Veel succes met de bruiloft trouwens ook nog :) hopelijk mooi weer maar dat zit er dit weekend wel aan te komen denk ik.

Nu normaal heb ik mijn eisprong vandaag ongeveer, geen test gedaan deze keer, gewoon even op gevoel afgegaan en op de plaats en het slijm van de baarmoeder (ik zoek echt veel te veel op).
    Geduld lijkt me een fijne kwaliteit om te hebben tegenwoordig, al moet ik zeggen dat ik er ook absoluut niet over beschik en eigenlijk een stress kipje ben :D

7. mawaikee

mawaikee Bekend lid

May 16, 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    Pff, na twee dagen verhuizen behoorlijk kapot...
    Maar goed, nog een paar dagen doorzetten en dan is alles ook echt klaar.
    Ik zal eens kijken naar dat pendelen als ik internet in het nieuwe huis heb. Doe nu alles via telefoon, niet heel erg handig.

@Stiene ik herken dat wel ja. Eigenlijk van te voren bedacht om gewoon alles op me af te laten komen en wel te zien wat er gebeurd, Maar als t puntje bij paaltje komt ben ik dr echt super veel mee bezig.

@lilipower als die pendels van jou uitkomen isdat wel super snel zeg. Zou mooi zijn.

@ingiepingie zo wat super goed dat je zoveel bent afgevallen. Zou willen dat ik die discipline had. Beetje jaloers op ;) super

8. IngiePingie

@mawaikee: Ben ook best trots op mezelf.. Wil er nog meer af hebben het liefst.. Maar is met me werk wat moeilijk.. Te veel verleidingen. Werk namelijk in de keuken dus er is altijd lekker eten in de buurt hahaha.. Al ben ik wel heel blij dat het er nogsteeds af is, dus miss als ik er echt weer voor ga moet het wel lukken..

9. Stiene

Stiene Lid

May 6, 2011
    26
    0
    0
    Borgloon, België
    @IngiePingie dat is inderdaad niet zo makkelijk als je dichtbij al het lekkers zit maar eens je bezig bent word het normaal makkelijker. Ik ben nu paar maanden bezig met Weight Watchers en voorlopig lukt dat ook nog goed. Ik blijf nu al een 3 weken op hetzelfde niveau qua kilo's maar gewoon even doorzetten :p

Ik ben blij dat het zondag is, kan ik eventjes bekomen vandaag. Het lijkt wel of ik deze maand mijn eisprong echt wel heb gevoeld. Donderdag avond om 9u ineens kramp en rugpijn, vrijdag zette dit nog altijd door maar vrijdag avond is het gestopt. We hebben vrijdag avond nog geklust en ook woensdag avond, nu maar fingers crossed dat dat genoeg was...;)

10. mawaikee

mawaikee Bekend lid

May 16, 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    @ingiepingie Mag je ook zeker trots op zijn. Ik moet ook eigenlijk weer wat kilo's kwijt, maar momenteel met de verhuizing enzo (stress....) gebeurd het tegenovergestelde, vooral veel snelle, slechte maaltijden.

Weightwatchers heb ik ook een tijdje gedaan, werkt inderdaad erg goed. Als ik t weer op ga pakken ga ik t ook weer via dat systeem doen. Alleen eerst geen cursus, weet nu wel hoe t werkt.

@ Stiene. Ik duim voor je dat het voldoende was. Nog een tijdje geduld om erachter te komen

@lilipower En al iets van een ongesteldheid doorgebroken of nog niets. Als de zaterdag nog niets was zou je weer testen toch? Ben erg benieuwd wat t geworden is.

Ik wordt ondertussen Behoorlijk flauw van m'n eigen lichaam. Vorige week vrijdag begonnen met bruinverlies en af en toe helder bloed. Dacht dat dat de ongesteldheid was. Nu sinds vandaag (ondertussen al 9 dagen 'ongi' dus) echt veel helder bloed. Hoop toch niet dat dit pas de ongesteldheid is, dan mag ik namelijk nog een week...
    Kan spotting een week duren dat 1 van jullie weet?

11. Lilipower

Hier nog steeds alles enorm stil... wordt er een beetje gek van, nog totaal geen tekenen van ongesteldheid. begin over de eisprong te twijfelen enzo omdat je gewoon niet goed weet waar je op moet letten enzo...Voel nu in ieder geval helemaal niets qua kwaaltjes.... zaterdag iid ff testje tegenaangegooit en die was echt gewoon spier wit :x verwacht dat we niet precies juist hebben geklust maarja dan gaan we volgende maand er extra hard tegenaan zodat ook de pendels uitkomen :D maar laat nu eerst maar de ongi komen dan!

@mawaikee Wat vervelend dat je ongi of wat het ook is zo lang duurt, geen idee hoe dit in begin kan zijn, denk ook bij iedereen anders... dan weet je natuurlijk ook niet wat je als eerste dag moet nemen... vervelend hoor maar vrees dat je alleen maar af kan wachten :(

12. Lilipower

Het is hier al een tijdje best stil hier helaas.... ik kan gelukkig melden dat de rode duivel zich hier heeft laten zien na 33 dagen dus kunnen we gelukkig echt beginnen aan ronde 1 :D

13. mawaikee

mawaikee Bekend lid

May 16, 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    Inderdaad erg stil hier. Zelf ook vooral erg druk met klussen. Vandaag laminaat gelegd op zolder. Ik onderschat dat soort klussen toch altijd. Morgen weer verder met het schuren van de trap. Heerlijk zo'n nieuw huis ;)

@ lilipower Super dat t is doorgebroken. Nu maar hopen dat t bij jou niet zo lang aanhoudt als hier :s Ben je van plan om komende ronde dan ook ovulatie testen te gaan gebruiken, of eerst nog maar eens zo proberen? En inderdaad, hard klussen, je moet die pendels op z'n minst een beetje helpen toch?

Ik heb ook laten pendelen. Ik snap de niets van, maar alle drie komen ze op dezelfde maand uit. Volgens de pendels zal het bij mij deze zomer nog raak zijn. We zullen zien

14. IngiePingie

Ook hier erg drukdrukdruk... Heerlijk dat lekkere weer.. Maar betekend voor mij gelijk een stuk harder werken.. Lang leve de horeca hahaha.. Hier is de "klus periode" weer aangebroken.. Helaas gister al niks van gekomen.. Was gebroken.. Overdag stervens drukke lunch gedraait en 's avonds ook nog eens bijna 100 man diner.. Lag dus al gauw in coma :(

15. Lilipower

@mawaikee: Wat leuk dat jullie zo druk zijn met het klussen (hopelijk op 2 manieren ;)) Laminaat leggen heb ik de vorige keer echt als drama ervaren vooral als het zo warm s op zolder! Wij hebben dat gelukkig allemaal achter de rug en hebben nu het huis te koop staan... in dec/jan kunnen we lekker in ons nieuwbouwhuisje :D kunnen we weer beginnen... pffff

Ik hb terug gerekend en heb eigenlijk heeeel duidelijk mijn eisprong aanvoelen komen alleen doordat ik dacht dat hij al was geweest totaal ernaast geklust maar ook weer niet zo erg, nu laten we de pendels wel uitkomen :cool:
    Ik probeer wel mijn tempratuur in de gaten te houden en nog niet met ovitestjes te gaan werken, eerst eens kijken of ik mijn lichaam goed inschat....

@IngiePingie: jammer met dit werk dat je met het mooie weer het zo druk hebt maarja dan gaat de dag wel snel voorbij!
    Voor klussen kan je van het weekend vast nog wel tijd maken, het gaat toch ook weer regenen dit weekend ;)

16. mawaikee

mawaikee Bekend lid

May 16, 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    @lilipower Het was inderdaad ook verschrikkelijk warm op zolder. Dakraam moeten we er nog in laten plaatsen, dus nu zit er ook nog helemaal geen raam in. Vandaag en gisteren stond het uitgraven van de tuin op het programma. Naast een hoop zand kan je mij dus nu ook opvegen. Super zwaar werk. Gelukkig nu zo goed als klaar, egaliseren, wit zand dr over, en een stratenmaker zoeken.

@ ingiepingie Voor het klussen op de andere manier moet je af en toe tijd maken he ;)

Hier is de klus periode ook weer aangebroken. Ben vanaf vrijdag niet ongesteld meer (heeft 14 dagen geduurd dus...), dus dat komt precies goed uit. Vraag me alleen af of mijn cyclus niet ook wat langer zal zijn, nu de ongestelheid zo lang heeft geduurd. Lijkt me opzich wel logisch. Zou me dus niet verbazen als mn eisprong nog even op zich laat wachten.

Wat is jouw nieuwe NOD lilipower?
    We mogen dus allemaal weer even afwachten, heerlijk... :S

17. Lilipower

Jeetje twee weken ongesteld dat lijkt me ook echt geen pretje...
    Ik ben dinsdagmiddag ongi geworden en nu is het gelukkig alweer bijna over, heb er echt vrijwel geen last van gehad. dat was nog wel eens anders toen ik nog aan de pil was!

Ik heb eigenlijk geen idee of je cyclus ook langer duurt wanneer je ongi ook langer duurt ???????

Moet je nog veel klussen aan jullie huisje??

Mijn nieuwe NOD ligt nu op 5 juli (pas) als ik uitga van 33 dagen zoals ronde 0 duurde maar probeer het een beetje in de gaten te houden en ondertussen klussen we aankomende weken alvast raak.. één van de voorstellen van mijn vriend want hij had gelezen dat cyclus ook korter kan duren hihih hij heeft zich er in verdiept ;)
    Dus hier is vooral nog even afwachten.

Hoe is ie met IngiePingie???

18. Stiene

Stiene Lid

May 6, 2011
    26
    0
    0
    Borgloon, België
    Hier ook nog geen succes deze maand. Exact een dagje voor men verjaardag zijn ze op bezoek gekomen. Mooi rond op 31 dagen mijn cyclus dus deze keer. Op naar volgende maand :D ik denk dat mijn ventje het niet zo erg vind, zo krijgt hij nog wat oefening.
    Hier ligt mijn nieuw verwachte NOD rond 9 juli als ik de gemiddelden neem van de cyclussen tot nu toe. Hopelijk voel ik de eisprong deze keer even goed aan als vorige keer want het klopte wel degelijk volgens de temperatuur methode, die het dan ook bevestigde. De dag nadat de krampen weg waren, is mijn temperatuur omhoog gegaan.

En hoe is het met de andere dames hier ondertussen? nog nieuwtjes?

Maar om nog op een vraagje te antwoorden, ik meen ergens te hebben gelezen dat je cyclus niet langer duurt omdat je ongi langer is.

19. mawaikee

mawaikee Bekend lid

May 16, 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    Zo daar zijn we weer.
    Ik heb mijn NOD maar aangepast van 18 juni naar 26 juni. Had namelijk de afgelopen dagen vruchtbaar slijm en vandaag doorbraakbloeding, dus denk dat ik vanacht mn eisprong gehad heb. Ik mag nog even geduld hebben dus.

Hier in huis gaat het ook gestaag verder. Zolder is bijna af, tuin is afgegraven. Morgen gaan we tegels kopen, dan dus nog de tuin, schutting en tegels, en de trappen nog. Daar zie ik het meest tegen op.

Die mannen maken ook maar goed gebruik van de situatie he. Wel balen dat de ongi heeft doorgezet Stiene. Volgende ronde meer geluk hopelijk!!!

@ lilipower, al zenuwen voor de bruiloft?

Share This Page