Gestopt met anticonceptie in/ na juni 2011

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Bjanc, Jun 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    3,405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Hoi Dames,

Ik zag in een ander forum onderdeel ook al deze vraag, maar vond er geen club over?!
    Wie is deze maand/ gaat deze maand stoppen met zijn anticonceptie? Of wil op zeer korte termijn stoppen?

Misschien leuk om met elkaar mee te kijken, ervaringen te delen enz enz...?:)

Groetjes Bianca

2. LadyT

LadyT Fanatiek lid

Jun 10, 2011
    1,042
    1
    38
    Hoi Bianca!

Ik ben net nieuw op dit forum en zag je bericht....leuk! Wij wilden per 1 juni stoppen, maar zijn uiteindelijk de laatste week van mei begonnen (na laatste menstruatie ;) )
    Ik ben al een paar jaar gestopt met de pil, dus we hoefden alleen maar het "rubber" achterwege te laten...haha!

Nu we de knoop hebben doorgehakt vind ik het toch wel erg spannend! Leuk om ervaringen te delen! Hopen dat er meer meiden aansluiten!

3. Lola83

Lola83 Actief lid

Jun 6, 2011
    424
    208
    43
    Female
    Hoi!

Er is wel een topic "gestopt met de pil in juni 2011". Moet je denk ik even goed zoeken ;)

Ik heb mijn laatste pil geslikt op 28 mei, dus ben inmiddels al 2 weken zonder:p Ik heb nergens last van, geen ontpillingsverschijnselen oid. Dus ik wacht mijn cyclus af hoe die zal zijn en ondertussen ben ik niet echt bezig met ovulatietesten enzo. We zien wel wat er gebeurd!

Share This Page