Hoi Dames, Ik zag in een ander forum onderdeel ook al deze vraag, maar vond er geen club over?! Wie is deze maand/ gaat deze maand stoppen met zijn anticonceptie? Of wil op zeer korte termijn stoppen? Misschien leuk om met elkaar mee te kijken, ervaringen te delen enz enz...? Groetjes Bianca
Hoi Bianca! Ik ben net nieuw op dit forum en zag je bericht....leuk! Wij wilden per 1 juni stoppen, maar zijn uiteindelijk de laatste week van mei begonnen (na laatste menstruatie ) Ik ben al een paar jaar gestopt met de pil, dus we hoefden alleen maar het "rubber" achterwege te laten...haha! Nu we de knoop hebben doorgehakt vind ik het toch wel erg spannend! Leuk om ervaringen te delen! Hopen dat er meer meiden aansluiten!
Hoi! Er is wel een topic "gestopt met de pil in juni 2011". Moet je denk ik even goed zoeken Ik heb mijn laatste pil geslikt op 28 mei, dus ben inmiddels al 2 weken zonder Ik heb nergens last van, geen ontpillingsverschijnselen oid. Dus ik wacht mijn cyclus af hoe die zal zijn en ondertussen ben ik niet echt bezig met ovulatietesten enzo. We zien wel wat er gebeurd!