Even wat achtergrond. Bij mijn eerste ben ik zwanger geworden met behulp van clomid want ik had PCO. Van de tweede ben ik tijdens dat ik de pil slikte zwanger geworden. Ik had een antibiotica kuur en toen werkte de pil natuurlijk niet maar gezien mijn voorgeschiedenis nooit gedacht dat ik zwanger zou raken. Nou wel dus Sinds dien heb ik een cyclus van 36 dagen, ik voel mijn eisprong altijd aankomen en voel de eisprong zelf ook. Ook deze maand weer. Een paar dagen ervoor merk ik het al en afgelopen zondag moest ik echt plat gaan liggen voor 2 uurtjes omdat ik dan van de pijn niet kan bewegen. Ik voel mijn eisprong dus echt bijna op de minuut wat op zich erg fijn is. Vrijdag hebben we geklust en ik voel me nu raar! Ik ben zo moe en misselijk! Ik weet dat niet niet kan omdat de innestelling nog niet heeft plaats gevonden. Nou weet ik wel dat je lichaam bij een bevruchting wel aan het werk is. Zijn er nog meer vrouwen hier die hun eigen lichaam zo goed aanvoelen en dit ook hadden na de bevruchting en ook daadwerkelijk zwanger waren? Ik moet ook contant naar de wc (ontlasting) en heb ook een raar trekkerig gevoel in me onderbuik. Ik weet niet meer hoe het bij de eerste twee voelde. Bij de eerste was ik er zo mee bezig en door de hormonen voelde ik alles wel en bij de tweede had ik er gewoon niet op gerekend.
Ik heb het ook hoor.. gisterenochtend verging ik van de pijn.. Heeft 2 uurtjes geduurd, gisterenochtend en eergisteren positieve ovutest.. Goed geklust afgelopen dagen.. En nu voel je vanalles bezig zijn.. maar de vraag is met welk proces Jou NOD ook 24 juni??? Dat van dat wc-zitten herken ik ook wel, spannend!! Kijken of er over een aantal daagjes een innesteling zien te ontdekken...
Ik vraag me inderdaad gewoon af of je wat van de bevruchting merkt? Je lichaam gaat toch aan het werk wat het normaal niet doet natuurlijk. Ik vind het spannend! Heb de hele tijd een opgeblazen gevoel, zo'n volgens mij word ik zwanger gevoel.
Ja ook 24 juni. Bij mijn tweede heb ik volgens mij al bij 3 weken getest (omdat ik me ook vreemd veolde herinner ik me opeens) en die was positief maar ik wacht nu rustig af
Nou dat gevoel van NU IS HET RAAK heb ik (nog) niet, maar vanaf 10 DPO wordt het spannend Hou me op de hoogte..
Misschien omdat ik al 2 keer zwanger ben geweest heb ik dit wel? Ik had het bij de eerste ook niet al waren de symptomen echt overduidelijk
Ik heb het ook gehad hoor. Wist in eerste instantie ook niet dat ik zwanger was, maar terug gezien voel ik me in de week na de eisprong beroerd en raar... Spannend!
ik denk ook vanalles te hebben gevoeld met m ovulatie en daarna. ik zit nu op 12 dpo, ergens voel ik me zwanger..maar durf niet te hopen. heb allerlei kwalen waarvan de ergste is mn borsten. tje wat doen die sinds n dag of 2 n pijn.. sinds mn ovulatie ook last van mn tepels. gisteravind ontdekte ik groeistreepjes op mn borsten, mn man zag t ook ondanks dat ze heel licht zijn. ik vind t moeilijk om te testen, bang voor teleurstelling.. vind t leuk om jullie verhalen te lezen..
Is ook spannend ja! Bij mijn eerste durfde ik ook niet te testen. En al helemaal niet met zo'n digitale. Vond het zo erg als er niet zwanger stond en over zo'n streepje kan je nog twijfelen haha! Ik moet zeggen dat waar ik mijn eisprong had (links) aan die kant voel ik ook van alles gebeuren
Hai dames, Ik had 4 dagen achter elkaar positieve ovulatie testen en volgens mij zaterdag mn eisprong gehad. Had flinke steken rechts onderin... Nu vanaf gister (2 dagen na eisprong) ineens super misselijk en heel erg krampen. Heb vanaf 15u alleen nog maar op de bank en in bed gelegen ook had ik 38,3 en vanmorgen 37,8 (toen ilk nog in bed lag) dus zal zo misschien wel hoger zijn. Verder temp ik niet, dus weet niet of dit met mn eisprong te maken heeft? Mn banner klopt ook niet meer denk ik, aangezien ik het weekend pas positieve ovu testen had. Ik had de laatste 2 maanden cyclussen van 29 en 30 dagen maar nu kom ik dan ergens rond 39 en 40 dagen volgens mij... Zijn er meer die kort na de eisprong ineens zulke krampen en verhoging hebben? Andere maanden heb ik me nog nooit zo gevoeld dus hoop dat dit goed nieuws betekend, haha
Hi, Ook ik heb zaterdag mijn eisprong gevoeld. ben ook deze maand bewust ovulatie testen gaan doen vanaf dag tien. zaterdag had ik een knaltest. Sinds zondag weer wit. Maar sinds mijn ei is geweest heb ik vruchtbaarslijm. Dat is toch raar?
ik had zaterdag een positieve ovutest en sindsdien ben ik ook niet lekker, soort van grieperig en ontzettend moe, kan natuurlijk gewoon griep zijn natuurlijk, maar herkennen jullie dit, ik heb ook een ovu bloeding gehad, dag voor de positieve test, ook zo raar, want heb ik nooit eerder gehad.
hier hetzelfde hoor.. vorige woensdag eisprong duidelijk gevoeld en ook gezien via ovulatietest.. gisteren bloed verlies gehad en menstruatieachtige krampen en temperatuursdip gehad.. dacht ja nu zal ik wel ongesteld worden.. niet dus.. vandaag geen bloed of bruinverlies meer gezien en temperatuur is terug hoog.. nu maar heel hard hopen dat het goed zit.. ik duim mee voor jullie groetjes kelly
Dag dames, Ik ben nieuw op dit forum sinds mijn vriend en ik besloten hebben voor gezinsuitbreidig te gaan, gezien we beide een kinderwens hebben. Ik vind het leuk om te lezen over ervaringen van anderen en wil graag zelf ook een verhaaltje kwijt. Volgens de standaard cyclus verloop bij een gemiddelde cyclus van 28 dagen zou ik afgelopen zaterdag, 16 juni, mijn eisprong hebben gehad. Ik werd die dag wakker met krampen in mijn onderbuik, vergelijkbaar met menstruatiekrampen. Dit leek voor mij een bevestiging dat ik te maken kon hebben met een eisprong. Sinds die dag, we zij nu 5 dagen verder, heb ik dagelijks krampjes/steekjes in mijn buik die zowel op ongesteldheidskrampen lijken maar ook heb ik het gevoel dat mijn darmen rommelen. Daarnaast heb ik een zwaar opgeblazen gevoel in mijn buik, dit vooral 's avonds. Ook heb ik nu al 2 dagen hoofdpijn, ook vooral in de ochtenden en avonden. Vanmorgen werd ik wakker tegen een uur of 06:00 en kon ik slecht slapen, daarnaast had ik veel rare dromen, totdat ik weer wakker werd. Dit is op zich al een hele rits symptomen, maar ik vraag me af of ze ook bij het ontpillen horen. Ik heb het gevoel alsof ik zwanger zou kunnen zijn, maar daarnaast ben ik ook ontzeker omdat ik het ook kan verwarren met symptomen van het ontpillen. Ik zou op 30 juni weer ongesteld moeten worden, dus dat is nog even spannend. Wat moeilijk dat wachten! Wel heb ik via Sensitest vast een setje zwangerschapstesten gehaald, die je volgens de site al 4 dagen voor je NOD kan uitproberen, dus dat zou de 26e zijn. Dat betekent nog 5 dagen wachten.. Herkent iemand de symptomen als vroege zwangerschapssymptomen of zou het een heftige cyclus zijn vanwege het stoppen met de pil? Alvast bedankt voor het lezen Groeten E.
Hallo, heb ff een vraagje. Mijn vruchtbare periode was volgens mijn ovulatie berekening gestart op 6 juli en einde vruchtbare periode is 9 juli. Morgen dus. Heb zaterdag geklust, dus 7 juli. Nu vraag ik mij af wat de kans is of ik zwanger raak. Ook omdat ik meteen na het klussen een hele lichte kramp voelde in mn onderbuik. Dat ik nog nooit tevoren heb. Iemand enig idee?
Ik had vrijdag en zaterdag lichte ovutesten, zaterdag avond steken en vanmiddag een knaltest! Nu voel ik veel gerommel, geen idee wat het is. Nu maar afwachten tot ik kan testen.