NOD 20-26 juli

Discussie in 'NOD forum' gestart door xxmoixx, 22 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RBoersch

RBoersch Actief lid

15 nov 2015
    110
    52
    28
    Vrouw
    Waarom denk je dat?

2. RBoersch

RBoersch Actief lid

15 nov 2015
    110
    52
    28
    Vrouw
    Welkom! Spannend weer dus, wel een goeie nod dag zie ik... :D

3. Bloem1991

Bloem1991 Bekend lid

20 jun 2018
    523
    311
    63
    Vrouw
    @RBoersch dankjewel! Haha ik zie het Ja, laten we het hopen!! Ga jij eerder testen of wacht je echt je nod af?

4. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

Als het de innesteling was die ik donderdag voelde / spotting op vrijdag, dan wil het zeggen dat de ovulatie ten laatste zaterdag was, maar ik had vrijdag-maandag eiwitachtig slijm, dinsdag-woensdag waterig slijm, en pas sinds vandaag is de bmm laag en hard. Op internet lees ik dat juist dat waterige slijm ervoor zorgt dat de spermacellen er goed door kunnen zwemmen, dus meest vruchtbare periode.

Dus lijkt het me aannemelijker dat de pijn groeipijn v/h ei was, vrijdag eisprong met ovulatiebloeding. Heb dan uiteindelijk liever een knaller op volgende week zondag (moest het toch de innesteling zijn van donderdag), dan dat ik elke dag wil testen om pas over 2 weken ongesteld te worden.. Laatste keer seks was dinsdagochtend, dus denk dat het kantje-boord zal zijn. :oops:

5. RBoersch

RBoersch Actief lid

15 nov 2015
    110
    52
    28
    Vrouw
    #365 RBoersch, 15 jul 2018
    Laatst bewerkt: 15 jul 2018
    Dat klinkt wel aanneemlijker inderdaad, maar hoop toch echt dat t wel raak is. Rotte vind ik dat al die symptomen zo op elkaar lijken, ik twijfel ook steeds of ik het wel juist heb. Ik wordt er gekvan, voel van alles en eigenlijk ook weer niks. Wachten tot nod is het beste, maar of dat lukt.....

6. RBoersch

RBoersch Actief lid

15 nov 2015
    110
    52
    28
    Vrouw
    Ik had gisteren al getest, vraag me niet waarom.... vroege test mag ik woensdag doen maar hoop echt dat ik mijn ongesteldheid kan afwachten. Zit mezekf helemaal gek te maken zo :oops: jij?

7. Bloem1991

Bloem1991 Bekend lid

20 jun 2018
    523
    311
    63
    Vrouw

Ah ik snap het zo goed! Het is ook allemaal zo spannend en onzeker.. je wilt gewoon duidelijkheid. Omdat ik met iui bezig ben mag ik zondag pas testen. Maar de vorige pogingen werd ik op dag 24 stipt ongesteld.. Dat zal voor mij a.s woensdag zijn. Zou eventueel eerder kunnen testen maar ik durf het gewoon niet, we zijn al zo lang bezig en stel mezelf extra teleur met een negatieve test.. Ik word al gek van de hormoon spuiten etc dus ik probeer af te wachten.. Als ik het red zou ik misschien zaterdag ochtend testen :oops:

8. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Ah zo spannend voor iedereen :( Toch ergens wel fijn dat ik niet de enige ben die alles zo door gaat (alhoewel ik iedereen natuurlijk het gun om makkelijk zwanger te worden). Net nog een vroege test gedaan, dacht even wat te zien maar toch niet.

9. RBoersch

RBoersch Actief lid

15 nov 2015
    110
    52
    28
    Vrouw
    Heel fijn om het hier te delen, zo te lezen zitten we veel in hetzelfde schuitje. Ik weet nog dat mijn grootste graadmeter pijnlijke borstejn was en daar wacht ik nu zo op of zo. Mijn buik voelt raar, strak en een beetje alsof ik buikspierpijn heb. Maar ik weet ook hoe ik me van alles kan inbeelden. Gisteravond vroeg ze op de man af waarom ik niet dronk, ik schrok ervan haha. Ik zei dat ik niet fit was en toen viel er een wat ongemakkelijke stilte :roflmao:

xxmoixx vindt dit leuk.
  10. Roetje08

Betrapt :rolleyes:

11. RBoersch

RBoersch Actief lid

15 nov 2015
    110
    52
    28
    Vrouw
    Haha ik ben er bang voor, maakt ook niet zo heel veel uit maar om het nig even voor onszelf te houden is ook wel leuk....

12. Roetje08

Hopelijk hebben ze het door dat je het nog voor jullie zelf willen houden. Althans, zo zouden wij ook zijn. Toen mijn schoonzus en -broer zwanger wilden worden, had schoonbroer tijdens dronken buien dat al verklapt tegen mijn vriend (zijn broer), wij hebben daar nooit iets over gezegd tegen hun of tegen iemand anders. Dus voor ons was het geen verrassing toen ze de aankondiging deden (vooral niet toen ze plots een week thuis moest blijven met een "griepje"). :)

RBoersch vindt dit leuk.
  13. Bloem1991

Bloem1991 Bekend lid

20 jun 2018
    523
    311
    63
    Vrouw
    @xxmoixx ja het is fijn dat je er met elkaar over kan praten! Jammer van je test..

@RBoersch dat is even slikken ja zo lekker direct ook:rolleyes: hopen dat het goede symptomen zijn!

Ik voel werkelijk waar niks.. in elke ronde heb ik wel iets gevoeld waaraan ik dacht dat het echt gelukt was. Normaal heb ik een week voor mijn menstruatie een chocolade tik en mijn borsten doen dan zeer tot dat ik ongesteld word en dan houd dat op. Aangezien ik normaal op dag 24 ongesteld word dat a.s woensdag zal zijn en ik nog niks heb maak ik me zorgen en ga uit van het slechtste.. misschien ook wel uit zelfbescherming.:oops:

RBoersch vindt dit leuk.
  14. Roetje08

Op hoeveel DPO zit je nu officieel? Als je nodig altijd op cd24 is, waarom moet je dan nog wachten tot zondag? Neem je medicatie die een hcgtest beïnvloedt?

@xxmoixx jammer van je witte test, nu enkele dagen wachten mss als het lukt?

15. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Ja ik wacht nog een paar dagen :) Maar vorige zwangerschap had ik met 3.3 ofzo al een positieve test.

16. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Ja, ik ben constant aan t zelf ‘betasten’ haha! Kom maar op met dat strakke decolleté:cool:

Fijn dat ze in ieder geval niet verder hebben gevraagd.

RBoersch vindt dit leuk.
  17. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Hahaha super herkenbaar. Ik weet niet of ze nu pijn doen door hormonen of omdat ik er de halve dag in sta te knijpen xD

bonita09 en RBoersch vinden dit leuk.
  18. Roodborstje2

Roodborstje2 Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.211
    981
    113
    Vrouw
    Z-Holland
    Hahahaha. Die pijnlijke borsten mis ik nou niet! Ik had eigenlijk helemaal geen symptomen voor de test, kwam de dag na de test pas opzetten. Ik had wel vrij veel melkachtige afscheiding tussen ovulatie en NOD, normaal heb ik in die periode vrijwel geen afscheiding. Geen idee of dat wat zegt. Heb deze keer ook weinig.

19. RBoersch

RBoersch Actief lid

15 nov 2015
    110
    52
    28
    Vrouw
    Ja die zoek ik ook!!! :) maar nergens te vinden. Ik zag in mijn app dat ik dat vanaf dpo 5 had, zit nu op dpo 7 en niks, niks, niks.... hou mezelf maar voor dat het vanzelf goed komt, wij zitten ook nog maar in ronde 1 dus waar heb ik het over....

20. SJD1988

SJD1988 Fanatiek lid

29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    Hahaha ja herkenbaar! :roflmao:

xxmoixx vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina