Bedoel je dan dat vandaag je eisprong hebt? Dan zou je idd een korte lf hebben van 9 dagen hebben. Maar aangezien innesteling gemiddeld rond 7 dagen ligt, is het niet te kort.
Ik zou niet weten wanneer mijn eisprong was? De pijn die ik voel zal wel groeipijn van ei zijn toch? Of kan het ook nog napijn zijn? Ik gebruik geen ovutesten, maar ik ga er altijd vanuit dat ik rond dag 15-16 wel goed zit
Ik had donderdag erge buikpijn, en dan vrijdag spotting + terug lage bmm, dus ik denk datie de donderdagavond of snachts is gesprongen. Voor zover ik hier al gelezen heb is het groeipijn en voel je de sprong zelf meestal niet. Dus denk dat vandaag wel correct is voor jou. Is je afscheiding veranderd of let je daar niet op?
@bonita09 spannend zeg! Ik zie wel iets op de foto hopelijk word het steeds duidelijker zichtbaar! @kikker1 fijn dat je man meedenkt en lekker genieten op vakantie! Hopen dat de onweersbui alleen vanavond plaats vind @Waterlelie81 wat vervelend! Maar geen bloed geeft moed.. Hopen dat het toch nog positief uitpakt!! Ik zelf heb nog geen symptomen echt helemaal niks.. ook niet van een eventuele menstruatie. Ben heel erg benieuwd! Spannend voor iedereen!
Ik heb deze maand voor het eerst mijn eisprong gevoelt. Bij mij kwam de pijn op het moment dat het eitje sprong. Ik gebruik ovulatie testen en heb 3x met dag getest. Dinsdagmorgen eerste positieve test(testlijn donkerder dan controlelijn) gedurende dag bleven de testen zo'n beetje het zelfde. Woensdag morgen knalde de teste nog meer(foto moet hier ergens staan) om 18.00 echt een mega knaller en rond 22.30 kreeg ik echt pijn in mn onderbuik/lies en om 1.30 nog maar een dun lijntje. Ik ben er dus van overtuigt dat die pijntjes je ovulatie is.
Goedemorgen!!! Ik ben al op weg naar m’n werk. Twee lange dagen werken en dan heb ik weer weekend Hoe hebben jullie geslapen? Ik zo raar...vreemd en helder gedroomd. Ik was voor een interview in Sao Paulo in Brazilië. De bekende zanger die ik moest interviewen liet mij de stad zien. Ook de minder fraaie kant van de stad nml junkies. Ik zag ze liggen weg te rotten in hun zooi..sterk vermagerd en ze hadden amper hun eigen tanden meer..echt weird allemaal Echt geen flauw benul waarom ik deze reis gemaakt heb hahaha Ik werd om 4 uur wakker en kon niet meer verder slapen..gaaaaap Ik had een soort van zenuwachtig gevoel in m’n buik. Met warme krampen weer. Ik ben vandaag 6 dpo. Heb nu gelukkig geen hoofdpijn *fingers crossed *
Ik heb ook al een paar dagen heldere dromen, met mensen waar ik al jaren geen contact meer mee heb.. Meestal als ik geen fijne droom heb, kan ik mezelf wakker maken (weird I know), maar de laatste dagen lukt het me niet, omdat ik niet door heb dat het een droom is en word ik pas wakker door dochter
Ik heb dat ook! Niet altijd, maar soms wel. Het lukt me soms zelfs om een andere draai te geven aan een droom als ie te spannend wordt. Als kind droomde ik wel eens dat ik kon vliegen. Heerlijke dromen waren dat, maar op den duur verdwenen ze... Tot ik pas moeder was geworden, toen kwamen ze weer terug En tijdens de zwangerschap van mijn dochter ook! Wat ik ook grappig vind, in mijn dromen ben ik ook echt zwanger, als ik zwanger ben. De laatste keer zelfs voor ik een positieve test had.
De 1e test vanmorgen heb ik alweer verpest (vraag me niet hoe) Op de 2e test kan ik helaas geen positieve streep ontdekken. Wel een voorgedrukt lijntje, dus ben bang dat ik daar gisteren ook naar heb lopen staren
@bonita09 Wat een nare testen, zonde van het geld zo. Misschien ander merk proberen? Jammer datie wit is. @xxmoixx Jammer van je witte test, maar er is nog tijd
NOD-lijst 20 - 26 juli 20-07 xxmoixx, 26 jaar, 1e kindje, 5e ronde (2e ronde na ma) Bonita09, 29 jaar, 3e kindje, 4e ronde (2e na vmk) Anja1986, 32 jaar, 1e kindje, 2e ronde 21-07 Vrauwke, 38 jaar, 2e kindje, ronde 9 Troepietroepiemonster, 30 jaar, 1e kindje, ronde 5 22-07 Roetje08, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2 RBoersch, 35 jaar, 2e kindje, ronde 1 Bloem1991 27 jaar, 1e kindje, 4de iui 23-07 Gast123, 21 jaar, 1ste kindje, ronde 15 Waterlelie81, 37 jaar, 3e kindje in de mmm ovulatie inductie Beau28, 27 jaar, 1e kindje, 4e ronde Spunkie, 36 jaar, 3e kindje, ronde 6 24-07 Lalaatje90, 28 jaar, 2e kindje, 2e ronde Wondertjes1992 , 25 jaar, 3e kindje, 5e ronde 25-07 Simba1992, 26 jaar, 1e kindje, 7e ronde Kikker1, 34 jaar, 3e kindje, 4e ronde (3e na ma, 1e na mk) SJD1988, 30 jaar, 1e kind, ronde 10 Noxe, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 na vroege mk 26-07 Knuffelgloor, 29 jaar,1e kindje, ronde 6 Roodborstje23, 22 jaar, 1e kindje, ronde 1 na mk Onbekend MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje, ronde 11 Totaal (20) Wachtbankje (20), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ik kom ook even buurten. We zijn bezig voor een 3e kindje. Niet voor onszelf, maar als draagmoeder. Zo snel het bij de eerste 2 ging (3e ronde, 1e ronde), zo langzaam gaat het bij de 3e. We hopen dat het deze keer raak is.