Hallo, Mag ik ook aansluiten bij dit forum? Ik zit in mijn 1e ronde voor mijn 1e kindje, alles is dus nog erg nieuw voor mij. Ik weet nog niet precies wanneer mijn nod is vanwege onregelmatige cyclus, maar ik lijk al enige symptomen te voelen: misselijkheid, gevoelige tepels en vreemd vol gevoel in buik. Ik denk dat ik zaterdag ga testen.. Ik wil namelijk niet te vroeg testen en vind het fijn om dit samen met mijn man te doen.
Mijn afscheiding was alweer cremig geworden, dus geen dun cervixslijm. We hebben het woensdag voor het laatst gezellig gemaakt, toen begon de ovulatiepijn en was mijn baarmoeder ook heel gevoelig. Denk dat we er dan wel weer naast zitten hihi
Ik denk als je zolang pijn hebt gehad, dat het dan de groeipijn zal zijn en zaterdag/zondag eisprong. Na mijn buikpijn had ik nergens last meer van, geen enkel krampje. Het kan nog altijd hé, sperma kan een tijdje meegaan als het van goeie kwaliteit is
@spunkie knap zeg dat je dat kunt! @Elinetjeee spannend! Nog even afwachten. Balen van al die witte testen!! Hopen dat iemand snel een positieve test in handen heeft!!
Volgende week maandag! Misschien zondag. Welkom @Elinetjeee! Ik was vorige maand ook ronde 1 voor eerste kind, komt veel op je af dan
Jeetje al allemaal aan het testen. Ik test niet voor NOD. Dus waarschijnlijk zaterdag een testje wagen, als ik dan niet ongi ben geworden
Spannend zeg! Ik had tegen mij zelf gezegd dat ik zondag zou testen. Maar weet niet of ik het volhoud.. in principe is a.s woensdag mijn nod als ik mijn eigen cyclus aanhoud.. misschien vrijdag de eerste test als ik dat red zonder menstruatie..