Ik wil vrijdag ochtend de eerste test gaan doen.. als ik niet ongesteld word Spannend het zouden de eerste symptomen kunnen zijn dit is bij iedereen anders natuurlijk!
Hier vannacht flinke steken in mijn buik, misselijk vanochtend maar dat komt gewoon door dat vieze Franse water hier. Nog niks wat aanleiding biedt tot n test... @Elinetjeee hier ook 3 keer in de eerst ronde raak, vanuit daar 2 mooie meiden en 1 ma... Draagmoeder; wauw! Dat vind ik heel bijzonder ! Wat een liefde schuilt daarachter!
Nee ik ook niet maar ben bang voor een teleurstelling. Wel heb ik eens gelezen dat vrouwen zich “grieperig” kunnen voelen wanneer een innestelling plaats vindt... daarom wacht ik in iedergeval even af tot vrijdag.
Ik heb wel eens gelezen dat vrouwen zich “grieperig” kunnen gaan voelen tijden een innestelling... ik wacht denk ik ook iedergeval even af tot vrijdag
Dat kan ik me voorstellen. Bij mijn dochters was ik er ook echt van overtuigd dat ik de griep had...manlief had direct door dat het n zwangerschap was...
Ja mijn man zegt ook elke keer jij bent zwanger, en denkt het te merken tijdens het vrijen Haha omdat hij dat gevoel ook had afgelopen maart toen was ik ook zwanger, dit draaide helaas uit op een bbz maar goed. Ik voel me ook echt grieperig maar het is wel allemaal heel toevallig. We kunnen niets anders dan afwachten
Ja klopt dat heb ik ook Haha... maar heb ook zo een raar zenuwachtig kriebelig gevoel in me buik. Misschien beeld ik het me wel gewoon allemaal in en heb ik gewoon vette griep. 24e veracht ik me nod dus nog even geduld
Hier heeft FF inmiddels mn ei bepaald - zit nu op 3dpo. Betekend dat mijn NOD een dagje naar voren is verplaatst (de 24ste), maar ik laat hem lekker staan op de 25ste. Ga het proberen om NOD af te wachten. Denk dat het met mijn korte LF toch geen zin heeft om veel eerder te testen, iemand eigenlijk enig idee hoe dat zit als je LF korter is dan 14 dgn en eerder testen? Vorige maand heb ik mezelf wel helemaal gek gemaakt, voelde van alles! Eerder getest ook omdat spotting rond dpo6-7 begon, ik hoopte op een innesteling natuurlijk, was helaas een lange aanloop naar menstruatie
Ik herken wel sterk 1 ding van mijn vorige zwangerschap, een hele erge duizeligheid alsof ik in een draaimolen gezeten heb... dat heb ik nu ook
Kun niet al gewoon een testje wagen? Je hebt al wel aardig wat symptonen.. en aangezien je pas symptonen kunt hebben wanneer het vruchtje is ingenesteld en dus hcg aanmaakt zou ik echt niet kunnen wachten hoor
Nee en nu wordt ik helemaal dol, druk op me tepel en er komt gwn wat uit beetje doorzichtig wit???? Snap hier helemaal niks van!!! Whaahh
@Mellshariff Ik zou zeker een testje doen! Je hebt zoveel symptomen dat ik niet zou kunnen afwachten als ik jou was spaannnneenndd!