Mijn eerste bericht na mezelf op de lijst te hebben gezet. Wat een hoop testen zijn er al gedaan. Ik heb mezelf nog niet toegestaan om vroege testen te kopen (om teleurstellingen te voorkomen), maar het is wel erg moeilijk om te wachten. Ik ben nu 11 dpo. Wil nog drie dagen wachten met testen. Ik heb inmiddels pijnlijke borsten, maar dat heb ik elke maand wel wat. Nu heb ik sinds gisteren ook wat kramp. Vorige maand heb ik twee dagen kramp gehad en toen twee dagen niet en daarna werd ik ongesteld. Dus nu ben ik bang dat mijn menstruatie er weer aan zit te komen. Verschrikkelijk is dit wachten.
Ik wil nu ook zo graag testen maar het heeft echt geen zin Ik ga maandag testen, omdat als het dan positief is, het precies 1 maand na de miskraam is, en dan voelt het zeg maar ‘rond’.
Mijn vorige zwangerschap had ik ook al vroeg wat symptomen en vooral duizelig etc maar testen pas echt positief met kruidvat test 2 dagen voor nod. Vindt het gwn heel spannend om te doen haha
Ik ben op het moment niet zo heel actief. Ik ben toch in afwachting. Zoals ik eerder vandaag al postte: zondag was waarschijnlijk m’n eisprong, maar vorige week woensdag voor het laatst geklust. Dus ik wacht het maar gewoon af tot volgende week dinsdag. Denk dat we er naast zitten
@Mellshariff spannend ben erg benieuwd! Het klinkt allemaal goed voor je hoop dat het ook zo uitpakt! @Troepietroepiemonster vervelend he het wachten.. Ik wil ook vrijdag ochtend testen! Hopen op beide een positief resultaat!
Ah super spannend! Ik zou ook gewoon lekker testen haha. T klinkt wel positief in elk geval En het wordt toch tijd voor roze op de lijst!
NOD-lijst 20 - 26 juli 20-07 xxmoixx, 26 jaar, 1e kindje, 5e ronde (2e ronde na ma) Bonita09, 29 jaar, 3e kindje, 4e ronde (2e na vmk) Anja1986, 32 jaar, 1e kindje, 2e ronde 21-07 Vrauwke, 38 jaar, 2e kindje, ronde 9 Troepietroepiemonster, 30 jaar, 1e kindje, ronde 5 22-07 Roetje08, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2 RBoersch, 35 jaar, 2e kindje, ronde 1 Bloem1991 27 jaar, 1e kindje, 4de iui 23-07 Gast123, 21 jaar, 1ste kindje, ronde 15 Waterlelie81, 37 jaar, 3e kindje in de mmm ovulatie inductie Beau28, 27 jaar, 1e kindje, 4e ronde Spunkie, 36 jaar, 3e kindje, ronde 6 24-07 Lalaatje90, 28 jaar, 2e kindje, 2e ronde Wondertjes1992 , 25 jaar, 3e kindje, 5e ronde 25-07 Simba1992, 26 jaar, 1e kindje, 7e ronde Kikker1, 34 jaar, 3e kindje, 4e ronde (3e na ma, 1e na mk) SJD1988, 30 jaar, 1e kind, ronde 10 Noxe, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 na vroege mk 26-07 Knuffelgloor, 29 jaar,1e kindje, ronde 6 Roodborstje23, 22 jaar, 1e kindje, ronde 1 na mk Onbekend MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje, ronde 11 Totaal (20) Wachtbankje (20), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Even de lijst weer naar boven gehaald. Hopelijk voor veel roze =D Hier is alles nog hetzelfde. Niet het idee dat ik zwanger ben, maar ook niet het idee dat mijn ongesteldheid er al aan zit te komen.
O ik sta ook nog niet op de lijst, maar de vorige keer dat ik kopiëren plakken deed met zoiets kreeg ik geen kleurtjes, wilt iemand die dit wel kan mij bij onbekend zetten? Ik ben 22jaar 1e ronde 1e kindje.. Ik vermoed vrijdag nod maar dat weet ik niet zeker , ik ga nu uit van 5 weekse cyclus
NOD-lijst 20 - 26 juli 20-07 xxmoixx, 26 jaar, 1e kindje, 5e ronde (2e ronde na ma) Bonita09, 29 jaar, 3e kindje, 4e ronde (2e na vmk) Anja1986, 32 jaar, 1e kindje, 2e ronde 21-07 Vrauwke, 38 jaar, 2e kindje, ronde 9 Troepietroepiemonster, 30 jaar, 1e kindje, ronde 5 22-07 Roetje08, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2 RBoersch, 35 jaar, 2e kindje, ronde 1 Bloem1991 27 jaar, 1e kindje, 4de iui 23-07 Gast123, 21 jaar, 1ste kindje, ronde 15 Waterlelie81, 37 jaar, 3e kindje in de mmm ovulatie inductie Beau28, 27 jaar, 1e kindje, 4e ronde Spunkie, 36 jaar, 3e kindje, ronde 6 24-07 Lalaatje90, 28 jaar, 2e kindje, 2e ronde Wondertjes1992 , 25 jaar, 3e kindje, 5e ronde 25-07 Simba1992, 26 jaar, 1e kindje, 7e ronde Kikker1, 34 jaar, 3e kindje, 4e ronde (3e na ma, 1e na mk) SJD1988, 30 jaar, 1e kind, ronde 10 Noxe, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 na vroege mk 26-07 Knuffelgloor, 29 jaar,1e kindje, ronde 6 Roodborstje23, 22 jaar, 1e kindje, ronde 1 na mk Onbekend MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje, ronde 11 Elinetjeee, 22 jaar, 1e kindje, 1e ronde Totaal (22) Wachtbankje (22), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Je moet op "reageer" onder de laatste lijst klikken, en dan de [ QUOTE ] en [ / QUOTE ] op het begin en einde weghalen
Haha ja echt heel spannend, maar voor iedereen die aan het wachten is... hoop veel op roze deze ronde Hoeveelste ronde zit jij nu?
Ik zit in mn eerste ronde, dus ik verwacht er nog niet zo veel van. Wel heb ik af en toe vreemde symptomen. Al lijkt het vanmiddag allemaal wel weer wat te veranderen, Mijn borsten zijn niet meer gevoelig. Wel heb ik nog een vol gevoel in mn buik en heb ik sochtends gigantisch veel moeite met ontbijt. Terwijl ik normaal zo 4 broodjes weg eet als ik net wakker ben.