Omo wit Toch wel een beetje teleurgesteld. Volgens Flo word ik morgen ongesteld. Ik wacht tot vrijdag voor een nieuwe test, maar ik ben bang dat dat niet nodig meer zal zijn. Heel veel succes aan iedereen! De komende dagen zal er voor sommigen wel al meer duidelijk worden
Welkom nieuwe dames @xxmoixx @kikker1 weer balen van die witte testen, maar kop op, er is nog hoop! @bonita09 balen, maar heeft Flo wel in de vorige rondes gelijk? Ben je zeker van je eisprong? @Noxe oeh, spannend, klinkt veelbelovend @Mellshariff en en en, heb je getest @Waterlelie81 hela, geen bloed geeft moed! Je weet nu zeker dat de ovitrelle uit je lichaam is, da's al iets. En ongikrampen kunnen door vanalles en nog wat komen. Hier nog steeds heldere dromen, veel te veel afscheiding en sinds vandaag ongikrampen. De testen zitten te lonken, maar het is gewoon nog te vroeg
Ja heb net getest en ik lijk wel vaag iets te zien, kan er geen foto van maken helaas.. vandaag 8dpo en steken in me borsten. Vrijdag doe ik weer een test ben dan 10dpo. Bij vorige zwangerschap al vroeg last van kwaaltjes en op 12dpo een duidelijke test
@Waterlelie81 ik reageerde ook heel heftig op de ovitrelle. Heb deze x voor het eerst pregnyl geprobeerd omdat daar een andere hulpstof in zit.. misschien helpt dat voor jou ook beter? Voel mij er veel beter bij, bijna geen bijwerkingen. Spannend zeg! Jammer van de omo testen.. Maar geen bloed geeft moed! Hopen dat er snel duidelijkheid is voor iedereen!! Duimen draaien voor iedereen!
Ik kon het voor het eerst toch niet laten om te vroeg te testen, ik ben 11 of 12 dpo. Er is een lichte streep zichtbaar! Maar ik heb ook nog steeds kramp en nu ben ik helemaal zenuwachtig. Alsof ik t kan jinxen door te vroeg de vlag uit te hangen. (En ik had met mijn vriend afgesproken alleen te testen als hij er bij is, oeps...) Rare mix van emoties hier
Ik heb 6-7 mijn piek gevonden dmv ovulatietesten, Flo heeft eisprong op 7-7 gezet wat voor m'n gevoel wel klopt. Als ik de maanden terug kijk heb ik bijna altijd een lf van 12 dagen. Dus dan zou morgen NOD idd kloppen. Zwangerschap is uiteraard nog niet uitgesloten, maar voor mn gevoel nu wel maar hele kleine kans met weer een negatieve test. Ik hoopte trouwens dat mijn opgeblazen buik sinds vanmorgen een zwangerschaps kwaaltje was Maar nee ik moet gewoon ff wat minder eten haha
Hartstikke duidelijjk @Troepietroepiemonster Ik zeg gefeliciteerd @Bloem1991 ik zal het overleggen met mijn arts! In m’n vorige zkh werkten zij wel met pregnyl En 2x zwanger geworden Pffff heb zo’n last meiden
Ik zeg ook hartstikke gefeliciteerd!! Ongelooflijk niet waar.... deze is wel duidelijk hoor! Geweldig
@Mellshariff Spannend!! Benieuwd naar vrijdag @bonita09 Ja, dan zal het wel kloppen, maar we zijn morgen nog niets hé
Hier zijn helaas de rode vlaggetjes...... Mijn vorige twee cyclussen waren 35 dagen en nu in eens 8 dagen eerder. Direct al dikke rode vloed. Volgende maand toch maar de ovulaties. Wanneer kan ik het beste testen en hoevaak?