NOD 20-26 juli

Discussion in 'NOD forum' started by xxmoixx, Jun 22, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

Jan 15, 2014
    5,777
    2,874
    113
    Friesland
    Vanaf innesteling produceer je hcg, dus het kan heel goed. Twee dagen verder en hcg verdubbeld, kan zijn dat dat lichte streepje nu wat donkerder wordt. Ik zou zeggen NU!!! En zie je weer niks dan wacht je gewoon tot 12dpo

2. Mellshariff

Mellshariff Bekend lid

Jun 22, 2018
    520
    575
    93
    Female

Omdat je het graag wilt en hoopt geloof je er eerder in dat je lichaam je voor de gek houdt dan dat hij signalen afgeeft van zwangerschap :roflmao:

3. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

Jan 15, 2014
    5,777
    2,874
    113
    Friesland
    Maar ik heb anders geen vocht uit m’n tepels hoor... Hahahah. Dus dat zou ik al beschouwen als een echt kwaaltje.
    Ik zou echt niet langer kunnen wachten hoor :D

4. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

Jan 15, 2014
    5,777
    2,874
    113
    Friesland
    Ik dacht de eerste maand na stoppen met pil dat ik zwanger was, maar dat was gewoon progesteron. En de eerste maand van ontpillen kwamen allemaal hormonen los. Nu nergens last van als in die ene maand

5. Mellshariff

Mellshariff Bekend lid

Jun 22, 2018
    520
    575
    93
    Female
    Hoeveel dpo ben jij nu? En wanneer ga je testen??.. nee vocht uit me nippels heb ik ook nooit hahaha maarja ik weet dat je lichaam je zo voor de gek kan houden dat je niks vertrouwd :roflmao:

6. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

Jan 15, 2014
    5,777
    2,874
    113
    Friesland
    Als je kan wachten dan wacht je gewoon tot 12dpo ;) en moeten wij ook heeeeel lang wachten.. ben nu wel heel nieuwsgierig geworden Hahaha.
    Ik had zondag nog eipijn, dus denk dat toen mijn ei gesprongen is. Dus ik ben dan nu 4dpo? Ik denk niet dat het deze maand raak is. Dus ik ga ook niet eerder testen. Ik wacht dinsdag wel af, dan is officieel m’n NOD

7. Mellshariff

Mellshariff Bekend lid

Jun 22, 2018
    520
    575
    93
    Female
    Dan houden we de spanning er lekker in Hahahah... ik hoop dat het toch raak is voor je deze maand!

8. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

Jan 15, 2014
    5,777
    2,874
    113
    Friesland
    Lief, Dankje. :) Ikzelf denk van niet, maar de vorige zwangerschap voelde ik ook niks. :rolleyes:

9. Mellshariff

Mellshariff Bekend lid

Jun 22, 2018
    520
    575
    93
    Female
    Ik heb hier geleerd dat ze zeggen geen bloed geeft moed. En sommige hebben 1x in de maand seks en raken zwanger dus je weet het nooit!

10. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

Jan 15, 2014
    5,777
    2,874
    113
    Friesland
    Maar ik had van woensdag t/m zondag eipijn, en woensdag was de laatste keer sex. En ze zeggen als de pijn weg is dan springt je ei. Dan denk ik niet dat het raak is deze maand. Maar indd: geen bloed geeft moed. We zullen zien hihi

11. Mellshariff

Mellshariff Bekend lid

Jun 22, 2018
    520
    575
    93
    Female
    Maar soms kan sperma tot 5 dagen rondzwemmen... dus er is wel een kansje

Lalaatje90 likes this.
  12. BlueEyedSoul88

BlueEyedSoul88 Fanatiek lid

Sep 1, 2017
    1,983
    1,995
    113
    Female
    *Breekt even in*

Ik denk dat je stiekem alle antwoorden op jouw verhaal en vragen al weet, maar zal ze toch nog even benoemen:

- Vocht uit je tepels is NIET normaal. Ik zou eens even langs de huisarts gaan.

- Puntjes langs je tepels? Dit zijn talgklieren, niks geks dus.

- Steken in je baarmoeder en borsten? Lang leven de progesteron! Dit komt vaak voor in 2e helft van je cyclus na je eisprong en hieft niet een zwangerschap te betekenen.

- Verkouden en keelpijn.. tja, wat zal ik zeggen? Het heerst, die fijne zomergriep. Ik heb hem helaas ook ;)

- En 7dpo testen?! Natuurlijk is dit te vroeg op de uitzonderingen na! Wat maak je jezelf gek!

*Breekt weer uit*

SJD1988 likes this.
  13. Mellshariff

Mellshariff Bekend lid

Jun 22, 2018
    520
    575
    93
    Female

Maak mijzelf niet gek ik vroeg of dit voor iemand herkenbaar is... en gaf al aan dat ik een griepje kreeg en dat het daar gewoon aan ligt. En wat betreft dat beetje vocht uit borsten ik wacht daar nog wel even mee met na de dokter gaan, ik weet dat dit ook gewoon kan komen als je ei geweest is of je nod eraan komt. En snap ook dat 7dpo wat vroeg is maar volgens mij kun je hier je ervaringen etc met andere delen en vragen naar. Maar thanks voor je antwoorden :rolleyes:

14. Mellshariff

Mellshariff Bekend lid

Jun 22, 2018
    520
    575
    93
    Female

En daarbij weet ieder voor zich wat ze vaak hebben of niet voor nod eraan komt en ik heb al die dingen nooit alleen bij mijn vorige zwangerschap heb ik die symptomen gehad, een beetje hoop is niks verkeerds aan lijkt me?

RBoersch likes this.
  15. RBoersch

RBoersch Actief lid

Nov 15, 2015
    110
    52
    28
    Female
    Iedereen mag hier alles vragen en delen, we zijn hier om ervaringen te delen dus vraag maar raak @Mellshariff :) kan bij jou nog alle kanten op, spannend!

Mellshariff likes this.
  16. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

Jun 11, 2018
    5,314
    4,385
    113
    Female
    Ja de hele week al aan het testen. Maar witter dan wit helaas. Nog niet ongi trouwens.

17. lilasasa

lilasasa Lid

Jul 18, 2018
    16
    18
    3
    Female
    Groningen
    Zo spannend @xxmoixx!
    Hier symptomen die me doen vermoeden dat ik onbewust iets teveel nadenk over een mogelijke zwangerschap. Volgens mij zit ik op 10dpo en vanochtend moest ik ineens out of the blue na het ontbijt overgeven. Lijkt me redelijk vroeg?! Ik hou er maar rekening mee dat ik een gek griepje heb! Maar goed... hoop op iets anders :)

18. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

Jun 11, 2018
    5,314
    4,385
    113
    Female
    Kan maar is inderdaad wel wat vroeg. Maar wie weet :)

19. Bloem1991

Bloem1991 Bekend lid

Jun 20, 2018
    523
    311
    63
    Female
    Spannend allemaal! Hier ook nog geen ongi te bekennen.. ben bang dat ik morgen ineens ongesteld word zo van grapje toch niet.. het is een rollercoaster in mijn hoofd momenteel:oops:

Ik vind dat iedereen ervaringen mag delen en aangezien niemand een dokter is hier lijkt het me beter dat iedereen zelf bepaald of je iets anders voelt ja of nee. Tuurlijk kan je jezelf er ook gek mee maken maar vragen mag altijd lijkt me. Als je dit soort verhalen op een forum gaat typen zal ik een extra slot op deze doen voor de "inbreker" blijf dan maar gewoon buiten staan. Je kan iemand ook kwetsen om het zo neer te zetten een beetje medeleven mag wel. @Mellshariff

Mellshariff, Lalaatje90 and RBoersch like this.
  20. Malika1989

Malika1989 Bekend lid

Feb 19, 2014
    815
    59
    28
    Female
    Thuisblijfmoeder
    Zuid-Holland
    Dames hebben jullie ook krampen? Ik al 2e ochtend heel erg.. denk steeds het breekt door maar niks..

Share This Page