NOD 20-26 juli

Discussie in 'NOD forum' gestart door xxmoixx, 22 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beau28

Beau28 Bekend lid

11 jul 2018
    532
    345
    63
    Vrouw

Ah balen meis!

bonita09 vindt dit leuk.
  2. Myz

Myz Actief lid

11 jul 2017
    313
    238
    43
    Vrouw
    Balen!! Ik weet hoe je je voelt..
    Sterkte deze dagen, hopelijk voel je je snel beter! :thumup:

bonita09 vindt dit leuk.
  3. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Jammer!! Duimen voor de volgende ronde.

bonita09 vindt dit leuk.
  4. Bloem1991

Bloem1991 Bekend lid

20 jun 2018
    523
    311
    63
    Vrouw
  5. Dicky123

Dicky123 Actief lid

15 apr 2018
    243
    117
    43
    Vrouw
    Zo herkenbaar deze kwalen.
    Afwezig, relaxed, moe, vergeetachtig.
    Hier dpo 7. Kan toch haast nog niet.
    En sinds vandaag zo’n opgezette buik.
    Spierpijn vanbinnen lijkt wel.
    Zou baarmoeder aan t gereedmaken zijn?

6. Myz

Myz Actief lid

11 jul 2017
    313
    238
    43
    Vrouw
    Ik heb het ook al een paar dagen!!

Maar ik weet, uit ervaring helaas, dat het altijd nog beide kanten op kan..
    Maar heb nu een zeker gevoel en dat heb ik 2x eerder gehad.. beide indd raak maar helaas mk:(

Vanaf wanneer wil je gaan testen? Mag je ivm de TP eerder testen, of maakt dat niet uit?

7. Dicky123

Dicky123 Actief lid

15 apr 2018
    243
    117
    43
    Vrouw
    Ik mag pas na 13 dagen testen. Moet dus nog tot donderdag... denk dat ik na het weekend, of dinsdag.. al wel wat probeer:) Veel te nieuwsgierig!!!

Ik kan nog helemaal niets herkennen, want het is helemaal de aller eerste keer.
    Feit dat het embryootje er in zit doet goed. Maar kan alle kanten opgaan!

Aah dat lijkt me zo pittig: raak, en dan mk. Bij hoeveel weken (als ik vragen mag)?

8. Myz

Myz Actief lid

11 jul 2017
    313
    238
    43
    Vrouw
    Die nieuwsgierigheid hebben we allemaal ;)
    Dat mag je vragen, eerste keer was in zomer 2016, bij 8 weken kloppend hartje, maar week terug gezet.. bij 9 weken controle was het al een week gestopt..Curretage gehad en als gevolg daarvan verklevingen. Heel traject.
    2e keer was okt 2017 bij 7 weken namen de symptomen af en bij controle bleek ik 5 weken te zijn.. dat klopte natuurlijk niet.
    Gelukkig is het toen vanzelf gekomen, maar er was wat achter gebleven wat er toch nog weer uitgehaald moest worden....
    Nu sinds dec weer bezig . 3x is scheepsrecht hopen we dan maar

9. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ik heb dit ook al in een ander topic gevraagd, maar hier zijn weer andere dames:

Ik was even benieuwd hoe je afscheiding er uit hoort te zien voor je NOD. Ik heb nu wat witte plakkerige/korrelige afscheiding. Dat is toch een teken dat je bijna ongesteld wordt?

10. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

Ohnee, had toch al wat meer roze verwacht :( Maar zie dat er morgen nieuwe testers zijn, dus hopelijk beter nieuws!!

@Lalaatje90 Ik denk niet dat je adhv je afscheiding kan weten of je zwanger bent of niet. Witte, kleverige afscheiding wil zeggen dat je tussen je eisprong en nod zit (en dus onvruchtbaar bent op dit moment). Denk ook dat dit van vrouw tot vrouw en misschien wel van cyclus tot cyclus verschilt.

Lalaatje90 vindt dit leuk.
  11. Myz

Myz Actief lid

11 jul 2017
    313
    238
    43
    Vrouw
    Eens met wat @Roetje08 zegt.
    Geen peil op te trekken, maar als het anders dan anders is denk je er toch over na..
    Uit eigen ervaring; wit korrelig heb ik altijd voor ongesteldheid. Nu vochtig wittig maar bijna niets. Reden voor mij om te twijfelen..

Lalaatje90 vindt dit leuk.
  12. Troepietroepiemonster

10 jul 2018
    84
    96
    18
    Vrouw
    Ik had net een of twee dagen eerder pijnlijke borsten dan normaal en misschien net iets meer dan normaal.

Ik heb om de zoveel tijd even kramp en dan is t na 10 - 20 minuten weer weg.

Ik moet sinds 3 dagen vaker plassen. Normaal s nachts een keer, nu wel drie keer.

Het was de kramp die al vijf dagen voor mijn nod begon en die dan ook steeds weer weg ging, waardoor ik toch maar een testje had gedaan (ook om te weten wat er nu precies aan de hand was). Maar ik heb vorige maand ook twee dagen zulke kramp gehad, toen weer twee dagen niet en toen toch ongesteld.

Zo in die eerste dagen is het toch afwachten en hopen dat t goed gaat. Maandag kan ik de huisarts/verloskundige bellen voor een afspraak (als ik niet toch ineens ongesteld wordt), dan voelt het misschien al wat echter. Ik durf nu eigenlijk nog niet echt blij te zijn. Alhoewel ik wel fijn een mooi bosje bloemen voor mezelf heb gekocht :)

Succes morgen voor alle testers!!

MotherOfAnAngel, Myz, Waterlelie81 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Spannend! Ik hoop dat de zwangerschap goed is! Bij ons kan je trouwens pas vanaf 6 weken een afspraak maken, omdat tot die tijd vaak nog wat mis kan gaan (erna ook maar toch). Maar ik zie dat hier veel vrouwen met 4-5 weken al bellen.

14. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Je kan bij ons wel eerder bellen, maar je mag pas langskomen met 7-10 weken zwangerschap.

15. Elinetjeee

Elinetjeee Niet meer actief

Ik ben helaas ongesteld geworden...

16. Myz

Myz Actief lid

11 jul 2017
    313
    238
    43
    Vrouw
    Balen!! :( *knuf*

Elinetjeee vindt dit leuk.
  17. Noxe

Noxe Fanatiek lid

30 jun 2018
    1.714
    1.761
    113
    Vrouw
    Oh balen zeg! Succes in de volgende ronde!

Elinetjeee vindt dit leuk.
  18. Myz

Myz Actief lid

11 jul 2017
    313
    238
    43
    Vrouw
    Gisteren vond ik het nog spannend en was ik enthousiast.. nu ben ik niet meer dan doodsbenauwd voor wat er komen gaat... :cry::cry::cry:

Foto 1 is binnen 20 seconden, andere foto na de minuut.. :|

Bijgevoegde bestanden:

19. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

@Elinetjeee balen :(
    @Myz wauw, die is duidelijk :D proficiat, eindelijk wat roze erbij :thumup:

Hier is mijn menstruatie ook net begonnen, 1 dagje vroeger dan de vorige cyclus. Maar op 8/9 dpo o_O.

Myz vindt dit leuk.
  20. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Dat ziet er mooi uit! Gefeliciteerd !!

Myz vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina