Wat naar al die doorbraken, maar dan in ieder geval wel duidelijkheid inderdaad. Ik denk dat ik me vandaag of morgen bij jullie aansluit
NOD-lijst 20 - 26 juli 20-07 xxmoixx, 26 jaar, 1e kindje, 5e ronde (2e ronde na ma) Bonita09, 29 jaar, 3e kindje, 4e ronde (2e na vmk) Anja1986, 32 jaar, 1e kindje, 2e ronde 21-07 Vrauwke, 38 jaar, 2e kindje, ronde 9 Nala001, 29 jaar, 1e kindje, ronde 1 na operatie. Troepietroepiemonster, 30 jaar, 1e kindje, ronde 5 Malika, 29 jaar, 3e kindje, ronde 1 22-07 Roetje08, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2 RBoersch, 35 jaar, 2e kindje, ronde 1 Bloem1991 27 jaar, 1e kindje, 4de iui 23-07 Gast123, 21 jaar, 1ste kindje, ronde 15 Waterlelie, 37 jaar, 3ekindje, mmm Beau28, 27 jaar, 1e kindje, 4e ronde Spunkie, 36 jaar, 3e kindje, ronde 6 24-07 Lalaatje90, 28 jaar, 2e kindje, 2e ronde Wondertjes1992 , 25 jaar, 3e kindje, 5e ronde Lilasasa, 38 jaar, 1e kindje, 1e ronde Mellshariff, 24 jaar, 2e kindje, 2e ronde Myz, 31 jaar, 1e kindje, 7e ronde (na 2e miskraam) 25-07 Simba1992, 26 jaar, 1e kindje, 7e ronde Kikker1, 34 jaar, 3e kindje, 4e ronde (3e na ma, 1e na mk) SJD1988, 30 jaar, 1e kindje, ronde 10 Noxe, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 na vroege mk 26-07 Knuffelgloor, 29 jaar,1e kindje, ronde 6 Roodborstje23, 22 jaar, 1e kindje, ronde 1 na mk Faith81, 37 jaar, 2e kindje, ronde ? MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje, ronde 11 Dicky123, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1, via mmm Onbekend Elinetjeee, 22 jaar, 1e kindje, 1e ronde Totaal (29) Wachtbankje (17), Zwanger (2), Ongesteld (9), MMM (2), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Nouja zeg! Ik open zp en alleen maar slecht nieuws Zoveel rood op de lijst, jemig! Gelukkig een zwangere: @Myz van harte gefeliciteerd meid. Hopen dat deze goed blijft gaan.. Bij mij nog niks..maar ben heel sjaggie en kan niks hebben.
Haha dat had ik ook. Afgelopen 2 dagen constant dat ik bijna zat te janken om niets en ik at repen chocolade. Helaas had ik t dus wel verwacht.
@Myz gefeliciteerd!! Ik heb vanmorgen op 10dpo negatief getest weet wel dat het nog alle kanten op kan maar ben toch behoorlijk teleurgesteld
Zal bij mij niet overgaan de komende periode ivm 2 miskramen.. Nog anderhalve week werken en dan heb ik 3 weken vakantie, dat scheelt wel. Kan ik lekker ontspannen en hoef ik niets te verbergen! Ga jij naar de VK? Wanneer ga je bellen?
Dat snap ik goed na 2 miskramen. Ik hoop zo dat het ditmaal goed gaat en je over 8 maanden een gezonde baby in je armen hebt!
@iedereen_die_op_rood-staat: balen! Maar voor een aantal geeft het ook weer duidelijkheid en weet je waar je aan toe bent. Allemaal succes volgende ronde en weer met goede moed ertegenaan Super duidelijk!! Laat het even een paar dagen bezinken en dan wordt het benauwde gevoel hopelijk wat minder.
Voor diegene die net als ik ongesteld zijn, ik heb een nieuwe lijst (17-23 aug) gemaakt. Hopelijk komt daar straks meer roze in En hopelijk wordt de rest nog roze! (Ik blijf lekker mee-lezen). Het is een beetje een rode maand helaas.
@Lalaatje90 Ik denk niet dat je adhv je afscheiding kan weten of je zwanger bent of niet. Witte, kleverige afscheiding wil zeggen dat je tussen je eisprong en nod zit (en dus onvruchtbaar bent op dit moment). Denk ook dat dit van vrouw tot vrouw en misschien wel van cyclus tot cyclus verschilt.[/QUOTE] Eens!
Mag ik me dan, als ik morgen ong ben, me toch bij jullie aanmelden ook al is mijn volgende nod 15 aug?