Pff lastig he. Ik ben er ook echt veel mee bezig.. ben ook gewoon super bang dat het bij ons niet gaat lukken ofzo, hebben jullie dat ook?
Ik zit nog maar in ronde 1 en was voorgaande keren vrij vlot zwanger dus mag daar nog niet over klagen maar ben vooral bang voor wat daarna komt, of het blijft zitten, gezond is etc....
Ik ben begrijp jullie ook!! Ik ben er er continue mee bezig. Vandaag m’n nod maar mijn ongi is er nog niet?!?! Terwijl afgelopen woensdag al de krampen waren begonnen! Ik word altijd 14 na ovitrelle ongesteld. Nu is het wachten... Testen heeft geen zin, ik voel me totaal niet zwanger ofzo.
Je hoeft het niet per se te voelen, ik hoor juist dat de maanden dat je niks voelt het raak is. Ik had ook geen symptomen. Mocht jr NOD uitblijven, wanneer ga je dan testen?
Morgenochtend natuurlijk Maar ik voel wel het eea rommelen dus ik denk dat m’n ongi wat vertraagd is en straks gaat komen..
Ik heb vandaag de hele dag buikkrampen gehad die ik altijd de dag heb voor mijn rode dagen. Dus ik verwacht dat het vannacht losbarst Wel raar dat ik nu 4 dagen eerder ongi wordt dan volgens 'planning' (cyclus is altijd 33-35 dagen), mja dat kan altijd natuurlijk
@Waterlelie81 spannend! @RBoersch moeilijk he.. Ik snap het hoor! Hopen dat je snel duidelijkheid hebt. Ik duim mee voor roze!
Neeeeeh echt ongi. Morgen gelijk bellen met het zkh! Wil nog een ronde proberen voor we op vakantie gaan..
Gefeliciteerd voor de zwangeren. Ene moment heb ik het idee dat ik over 3 dagen gewoon ongesteld wordt, andere moment denk ik of zou het dan toch kunnen. Vanmiddag ook wat last van mijn buik, ben bang dat het door de warmte komt in combi met bijna ongesteld, want dan kan ik slecht over de warmte.
Toch goed gezien zondag. Ik dacht dat het een rare indroger was. (Test die we normaal niet gebruiken, gekregen bij de ovulatietesten) Zo blij.