hallo meiden. Ik kan bijna niet meer wachten tot morgen. hopen dat ik maandag test mag doen! Met mezelf afgesproken dat ik morgen geen test doe. Maar afwacht tot maandag. Suc 6 iedereen. word duimen draaien
Ik heb vanochtend getest met ochtendurine, maar die was negatief. Alleen ik ben nog steeds niet ongesteld. Ben het altijd op de dag voor mijn NOD of de ochtend van mijn NOD. Zit nu beetje in spanning hier! Hoop zo dat ik 1 van die personen ben waarvan het HCG langzaam omhoog gaat Of is er geen hoop meer? Ook heb ik allemaal kleine vlokjes in me urine, iemand die weet wat dit is? Het is niet super veel, maar ze zijn er wel.
vanmorgen een test gedaan alleen was deze negatief. Maar ik vertrouw die test niet. Het was er zo één die je bij je ovuluatie testen kreeg die ik via internet besteld had. Dus verwacht dat die pas een hcg van 100 aangeeft. Whaha. Dus net nog ff test bij kruidvat gehaald voor de zekerheid. Als ik morgen nog niet ongi ben doe ik zo'n test. Mss dat die het wel doen. Of ik ben gewoon niet zwanger. Kan natuurlijk ook.
Ohh wat zitten er veel in spanning deze dagen. Hier nog geen ongie, vanochtend met sensitest weer licht postief getest. Kruidvat ook heel licht. Sensitest lijkt duidelijker. Ik verwacht zelf dat mijn nod op woensadg of donderdag zal wezen. Dus er is nog alle hoop!!! succes allemaal
maar faith en hope als een sensitest positief is ben je toch gewoon zwanger........Bij mij is namelijk nog nooit een tweede streepje verschenen....
Ja met een zwangerschapstest werkt het anders dan met een ovolatietest.... een tweede streepje is altijd positief!!!!! de testen van tegenwoordig kunnen wel vals negatief zijn, maar niet vals postief.... als ze later toch negatief zijn, is het toch missgegaan na de bevruchting en innesteling........ wat regelmatig gebeurt! Dus meid, je bent ZWANGER!!!!!!!!! gefeliciteerd
Jemig ik schrik me rot van jullie reacties!! Zou het dan toch? Het is wel echt licht hoor! ik had eigenlijk net de moed alweer opgegeven. Die kv test zie ik wel een licht lijntje. Daar heb ik meer vertrouwen in. Ben nog steeds elke avond misselijk en mijn buik is uitgezet alsof het elke moment door kan breken. Maar dus tot nu toe nog niets!! Ik zat al te bedenken als ik een cyclus heb van 35 (zie onderschrift vrij logisch) test ik ook wel heel vroeg, dus kan nog wel. Spannend!!!! thanx meiden
Proudmama en Faith & Hope: Een streep is een treep!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OOO, wat spannend, maar volgens mij zijn jullie op dit moment ook zwanger hoor! Hier op cd 29 een test van sensitest gedaan en ook een licht streepje..heb voor mezelf ook zoiets....dit kan toch niet???? Zo bang dat het weer fout gaat, dus probeer ik het van me af te zetten...durf niet eens blij te zijn... bang voor weer een teleurstelling. Ben wel vreselijk moe en erg snel geraakt..dus zolang ik dat hou, zal het wel goed zitten. Alleen had ik vorige zwangerschappen heel gespannen borsten en nu niet...vorige keer bij mk had ik het en ineens net voor de mk niet meer..dus vandaar dat ik zo twijfel, maar ja...geen zwangerschap is hetzelfde. Kom op meiden..allemaal zwanger op de lijst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Amai proficiat iedereen!!! Oooh ik hoop zo dat ik morgen ook hier mag schrijven dat ik een tweede streepje heb!! Ik ben nu al 2 dagen dooooodmoe, gevoelige pijnlijke tepels maar dat had ik vorige cyclus op het einde ook dus... En zzeeeer opgeblazen gevoel!! Hebben julie getest met ochtendurine iof niet?xx
@ Hartediefje, Ik weet hoe je je voelt. Ik zit nu elke x weer op de test te kyken of er wel echt een streepje staat...hy is wel ontzettend licht, dus ben bang dat 't misschien toch niets is.... Dat getwyfel is zoooo frustrerend:S:S:S... Succes allemaal....spannend hoor
Miekiee : ZWANGER!! Tricia82: negatieve test (4 negatieve testen en 4 dagen overtijd) Pindakoek: ZWANGER !! MamavanJayden: ZWANGER!! Typje: Negatieve test Truusje77: ZWANGER !! Jerina : ongi Mick76: 18 maart Proberen: ongi Hartediefje: 20 Maart kappiegirl : 20 Maart kartvelibaia: ZWANGER!! 27-11-2010 Esmaralda: 20 Maart Proudmama: 20 maart Anita85: Ongi...... Ragazza: ZWANGER!! loes jonkers : 21 maart fuJ: ZWANGER (???) 28-11-2010 Lienemien: 22 Maart Miekje28: 22 Maart( maar denk later ivm laat ei...) Roos84: 22 Maart Miranda: 23 Maart jose25:23maart Trubbel : 24 Maart bolly : 24 maart mammainspe: 25 maart Siri: 25 maart Aggossie: 26 maart ?ronde? Ragazza = ronde 3 (1e kindje) Typje = Ronde 10 ( 1e kindje ) Anita = Ronde 6 (1e kindje) Pindakoek = Ronde 3 Miekje = Ronde 3 (1e kindje) Roos84 = Ronde 2 (1e kindje) Tricia = Ronde 1 (1e kindje) mamavanjayden = Ronde 1 (2e kindje) Miekie = Ronde 1 Truusje77 = Ronde 2 (2e kindje) bolly = ronde 15 ( 1e kindje ) Miranda=Ronde 8 (2e kindje) loes jonkers=ronde 4 fuJ = ronde 5 (1e kindje) Jerina=ronde 1 Mick76 = ronde 1 (1e kindje) kartvelibaia= ronde 3 (1e kindje) Hartediefje = ronde 1 (3e kindje) jose25= ronde 7 (1e kindje) Esmaralda=ronde 3 (1e kindje) Siri=ronde 2 (2e kindje) Proberen=ronde 2 (1e kindje) Aggossie=ronde 20 (1e kindje)
@Lienemien, ik test altijd met ochtendurine, dan heb je de grootste concentratie van hcg in je urine zitten. Maar als je al over je NOD bent, dan maakt het niet zo uit. @proudmama, ja...heel herkenbaar.... ook ik sta hier tig keer op een dag naar de tets te kijken en het streepje... ik ga morgenochtend opnieuw een test doen en hopen dat het streepje nu duidelijker is. Ik ben wel erg moe hoor... maar ja.. het begint nu nog maar. Kom op meiden...we hopen op veel positieve testen!
Ach lieve Leyshena, jij bent ook niet van dit forum af te slaan! Heftig al die gedachtes en gevoelens hè?!
Ik heb vanochtend een test gedaan.....en het is gewoon heel bizar. Maar ik ben zwanger!! Eerste ronde raak...dat geloof je toch niet?!?! Zeker als ik hier op dit forum al die verhalen van andere meiden lees. En dan lees ik net het bericht van Anita. Wat vervelend voor je Anita. Echt balen. Probeer weer met frisse moed de volgende ronde in te gaan. Mijn berichtje zal wel wat zuur overkomen... Het nieuws moet hier in huize Mick76 nog even doordringen op deze zondag....