NOD Lijst Miekiee : 13 maart Tricia82: 14 Maart Pindakoek: 14 Maart MamavanJayden: 15 Maart Typje: 16 Maart Truusje77: 17 Maart Anita85: 20 Maart Miekje28: 22 Maart Roos84: 22 Maart Miranda: 23 Maart Trubbel : 24 Maart kappiegirl : 20 Maart ?ronde? Typje = Ronde 10 ( 1e kindje ) Anita = Ronde 6 (1e kindje) Pindakoek = Ronde 3 Miekje = Ronde 3 Roos = Ronde 2 Tricia = Ronde 1 (1e kindje) mamavanjayden = Ronde 1 (2e kindje) Miekie = Ronde 1 Truusje77 = Ronde 2 (2e kindje)
@typje en pindakoek Blijft spannend zo voor jullie!!M'n duimen draaien nog steeds!!! @typje wanneer denk je je nod te hebben, want als je posi ovu testen hebt gehad is dat in jou geval toch wel netjes!!Hoop echt op posi zw test voor je!!! Wanneer ga je testen??? Succes en alavst fijn weekend!! Liefs miek(ook 1e kindje)
Hey, Kan over 11 dgn een zw test doen, dus nog even afwachten. 16 Maart mijn NOD dus. Heb pcos dus de ovulatietesten kunnen vals positief zijn, maar heb twee dagen wat er erg posi uit ziet, dus zijn gewoon netjes aan het klussen geweest, niet geschoten is altijd mis toch... Heb nu ook wat last van ongi krampen en heb wat bruin/geelige afscheiding... hmmm wel spannend dus... OP naar NOD
@ Miekje, bedankt voor het duimen draaien, helemaal top Mijn buik voelt weer redelijk normaal aan. Wel heb ik nog last van mijn tepels, vet haar (heb het gisteren gewassen en heb ergens gelezen dat dat ook een symptoon kan zijn??) en ben best wel moe. Kon echt vanmiddag in slaap vallen toen ik aan het werk was hihi. Gisterenavond zat ik met mijn vriend in de auto en kreeg opeens steken/krampen in mijn onderbuik wat uitstraalde naar mijn vagina..echt raar! Soort wee gevoel alsof je moet poepen..(maar moest dat helemaal niet). ...Heb vanmiddag getest met kv 2x5 alleen was ie negatief..kon ik verwachten..over een week test ik wel weer. Miekje heb jij al kwaaltjes?? Typje, zeker spannend....blijf je volgen
Nou meiden, het blijft spannend. Jullie hebben allerlei kwaaltjes...... hoop dat het een goed teken is. Hier is nog niets aan de hand, geen enkel kwaaltje. Denk dat dat ook een beetje vroeg is, net van de week als het goed is mijn ei gehad. Wachten duurd lang............en ik hoop dat ons wachten snel beloond wordt!
NOD Lijst Miekiee : 13 maart Tricia82: 14 Maart Pindakoek: 14 Maart MamavanJayden: 15 Maart Typje: 16 Maart Truusje77: 17 Maart Anita85: 20 Maart Ragazza: 21 maart Miekje28: 22 Maart Roos84: 22 Maart Miranda: 23 Maart Trubbel : 24 Maart kappiegirl : 20 Maart ?ronde? Ragazza = ronde 3 (1e kindje) Typje = Ronde 10 ( 1e kindje ) Anita = Ronde 6 (1e kindje) Pindakoek = Ronde 3 Miekje = Ronde 3 Roos = Ronde 2 Tricia = Ronde 1 (1e kindje) mamavanjayden = Ronde 1 (2e kindje) Miekie = Ronde 1 Truusje77 = Ronde 2 (2e kindje) Mijzelf erbij gezet op 21 maart! Gisteren duidelijk mijn ei gehad en dus goed geklust... Hoop het zo!!!!
, wil me er ook graag bijvoegen. Mijn nod is 22 maart dus zijn nu druk bezig. Voor ons de 2de ronde voor een eerste kindje.
aa nou ik doe ook mee ik zit rond 24 / 25 maart dat ik weer eens ongi wordt ( liever niet ) ben nu in een van mijn laatste dagen van mijn ongesteldheid. pfff vind het wel weer genoeg geweest kom maar op met die ei en onze baby. xxx
Ik heb NOD op 21 maart, wachten rustig af ronde 4 is het niet deze maand dan volgende maand, maar het zou wel leuk zijn natuurlijk...
Hallo allemaal! Mijn NOD is 18 maart. Heel spannend dat wachten.... Wij zitten nu in de eerste ronde.
NOD Lijst Miekiee : 13 maart Tricia82: 14 Maart Pindakoek: 14 Maart MamavanJayden: 15 Maart Typje: 16 Maart Truusje77: 17 Maart Anita85: 20 Maart Ragazza: 21 maart Miekje28: 22 Maart Roos84: 22 Maart Miranda: 23 Maart Trubbel : 24 Maart kappiegirl : 20 Maart bolly : 24 maart ?ronde? Ragazza = ronde 3 (1e kindje) Typje = Ronde 10 ( 1e kindje ) Anita = Ronde 6 (1e kindje) Pindakoek = Ronde 3 Miekje = Ronde 3 Roos = Ronde 2 Tricia = Ronde 1 (1e kindje) mamavanjayden = Ronde 1 (2e kindje) Miekie = Ronde 1 Truusje77 = Ronde 2 (2e kindje) bolly = ronde 15 ( 1e kindje ) Miranda=Ronde 8 (2e kindje) zo weer terug van een lekker en gezellig weekend. We hebben de kansen goed benut hahahaha. Maar weet niet of het deze maand gaat lukken want ik moet de 11de een darmonderzoek ondergaan en dat laxeer middel is niet gezond voor een evt zwangerschap. ohja heb mezelf even in de ronde lijst toegevoegd.
He dames, Heb hier al weer paar dagen ovu testen gedaan,maar nog geen ei gehad, dus ga komende dagen maar weer door met testen.dan weet ik ook een beetje waar ik aan toe ben, manlief is morgen weer weg,dus hoop dat ei pas donderdag is.... Iedereen succes!!! liefs miek
Miekiee : 13 maart Tricia82: 14 Maart Pindakoek: 14 Maart MamavanJayden: 15 Maart Typje: 16 Maart Truusje77: 17 Maart Anita85: 21 Maart Ragazza: 21 maart Miekje28: 22 Maart Roos84: 22 Maart Miranda: 23 Maart Trubbel : 24 Maart kappiegirl : 20 Maart bolly : 24 maart loes jonkers : 21 maart Jerina : 18 maart ?ronde? Ragazza = ronde 3 (1e kindje) Typje = Ronde 10 ( 1e kindje ) Anita = Ronde 6 (1e kindje) Pindakoek = Ronde 3 Miekje = Ronde 3 Roos = Ronde 2 Tricia = Ronde 1 (1e kindje) mamavanjayden = Ronde 1 (2e kindje) Miekie = Ronde 1 Truusje77 = Ronde 2 (2e kindje) bolly = ronde 15 ( 1e kindje ) Miranda=Ronde 8 (2e kindje) loes jonkers=ronde 4 Jerina=ronde 1
idd wacht nu al 10 maanden, dus het wachten tot de NOD kan ook nog wel Hopelijk is het , het wachten waard OP naar een posi test
hee hallo!! ik heb als het goed is 18 mrt mn nod,. donderdag posi ovutest gehad dus kom ik op de 18e.. heb er helemaal geen gevoel over..waarschijnlijk omdat ik de hoop alweer beetje heb opgegeven.. ronde 11 alweer.. maarja we wachten maar weer af! liefs xx
Ik hoop het voor je typje! 10 maanden dat is inderdaad al erg lang. Ik hoop dat we allemaal geluk hebben deze maand.