Via dit forum kunnen diverse mensen voor je pendelen. Als je op 'forum' klikt dan zie je een apart topic staan van pendelen. Je ziet dan de namen van de members die voor je kunnen pendelen..als je hun een berichtje stuurt met je naam, geboortedatum en wat je wilt vragen dan voorspellen ze het zeg maar voor je. Het kan uitkomen maar je weet maar nooit of het klopt (natuurlijk hopen we van wel!!). Succes en welkom by the way!
Oké.... Nou ik geloof daar niet zo in? Iemand positieve ervaringen mee? Verder iemand al positieve testen?
Miekiee : 13 maart Tricia82: 14 Maart negatieve test (nod misschien eerder) Pindakoek: 14 Maart MamavanJayden: 15 Maart Typje: ?16 Maart Twijfel test 10/3 Truusje77: 17 Maart Anita85: 21 Maart Ragazza: 21 maart Miekje28: 22 Maart Roos84: 22 Maart Miranda: 23 Maart Trubbel : 24 Maart kappiegirl : 20 Maart bolly : 24 maart loes jonkers : 21 maart Jerina : 18 maart Mick76: 18 maart kartvelibaia: 20 Maart ?ronde? Ragazza = ronde 3 (1e kindje) Typje = Ronde 10 ( 1e kindje ) Anita = Ronde 6 (1e kindje) Pindakoek = Ronde 3 Miekje = Ronde 3 Roos = Ronde 2 Tricia = Ronde 1 (1e kindje) mamavanjayden = Ronde 1 (2e kindje) Miekie = Ronde 1 Truusje77 = Ronde 2 (2e kindje) bolly = ronde 15 ( 1e kindje ) Miranda=Ronde 8 (2e kindje) loes jonkers=ronde 4 Jerina=ronde 1 Mick76 = ronde 1 (1e kindje) kartvelibaia= ronde 3 (1e kindje) Afspraken: Typje; umcg ( diagnose PCOS ) - Wachten op uitslag bloed/zaadonderzoek... Misschien leuk om je afpraken erbij te zetten, zodat we van elkaar weten wie waar mee bezig is
Voor de nieuwe dames: Welkom Spannend, al een vage test voor Typje! Tja, het pendelen. Als je niet voor dit soort dingen open staat zal je er ook niet in kunnen geloven. Ik vind het wel interessant. Ik heb laatst zelf gependeld met naald en draad en daar kwam uit dat ik deze maand zwanger zou worden van een jongen. De dames van dit forum die voor mij hebben gependeld zeggen mei en juni zwanger van een jongen. Ik ben benieuwd wie er gelijk heeft! Bij mijn vorige zwangerschap was er gependeld dat ik in juli zwanger zou zijn van een meisje. Gelukkig was het al eerder raak en de pendel had gelijk wat betreft het meisje! Hier beginnen de symtomen te komen.........ben misselijk en krijg gespannen borsten. Maar dat wil nog niets zeggen kan ook met de ongi te maken hebben. Ff afwachten maar tot volgende week.......
Halo dames, Het is weer even geleden dat ik wat van me heb laten horen. Typje spannend hoor, ik duim voor je dat je snel wat meer zekerheid krijgt! En de andere dames ook succes met wachten, want dat duurt zoooo lang
Miekiee : 13 maart Tricia82: 14 Maart negatieve test (nod misschien eerder) Pindakoek: 14 Maart MamavanJayden: 15 Maart Typje: ?16 Maart Twijfel test 10/3 Truusje77: 17 Maart Anita85: 21 Maart Ragazza: 21 maart Miekje28: 22 Maart Roos84: 22 Maart Miranda: 23 Maart Trubbel : 24 Maart kappiegirl : 20 Maart bolly : 24 maart loes jonkers : 21 maart Jerina : 18 maart Mick76: 18 maart kartvelibaia: 20 Maart ?ronde? Ragazza = ronde 3 (1e kindje) Typje = Ronde 10 ( 1e kindje ) Anita = Ronde 6 (1e kindje) Pindakoek = Ronde 3 Miekje = Ronde 3 Roos = Ronde 2 Tricia = Ronde 1 (1e kindje) mamavanjayden = Ronde 1 (2e kindje) Miekie = Ronde 1 Truusje77 = Ronde 2 (2e kindje) bolly = ronde 15 ( 1e kindje ) Miranda=Ronde 8 (2e kindje) loes jonkers=ronde 4 Jerina=ronde 1 Mick76 = ronde 1 (1e kindje) kartvelibaia= ronde 3 (1e kindje) Afspraken: Typje; umcg ( diagnose PCOS ) - Wachten op uitslag bloed/zaadonderzoek... Miranda; 11-3 darmonderzoek.(dus deze ronde zal het niet worden) Vandaag loop ik niets anders dan naar de wc om mijn darmen te legen voor het onderzoek van vanmiddag.
Dank je maar van het onderzoek zal ik niet veel merken krijg een stevige roes. en de voorbereiding ( 2 liter drank) viel gelukkig ook wel mee.
hier nog een met vage klachten. Gevoel dat ik uit mijn vel scheur. Onderbuik voelt gespannen aan. afwachten afwachten en nog eens afwachten....
He dames. Alle nieuwe welkom!!! @typje zie toch ook echt wel vaag 2de lijntje.....ZO SPANNEND!!!Hoop het voor je!hoef je lekker niet de mmm in @alle andere die bijna mogen testen, ik duim me suf voor jullie!WE gaan voor roze!!! Hier vandaag eindelijk vaag 2de roze lijn op ovu test,dus hoop dat ei eraan komt dit weekend!manlief is nu thuis tm zondag dus zou wel zo fijn zijn Dus ik test de komende dagen fijn verder....ben benieuwd of ik dan weer op 40 dagen ga uitkomen,want dan zou ik wel een korte lf hebben...afwachten afwachten afwachten Iedereen VEEL succes en alvast een knuffel! x miek
Miranda, alles goed gegaan? Ik ben ook al sinds gisteren misselijk, mijn temp blijft ook redelijk hoog. Wat duurt dat wachten lang
Ik wil me ook graag aan het lijstje voegen! Mijn NOD zal rond 20 maart zijn. @ Kappiegirl, ik heb ook een miskraam gehad, op 19 februari, dus we lopen gelijk op. Hoever was jij? Ik was 5wk 4dg. Ik heb afgelopen weekeind mijn eisprong gehad (pos.ovutesten en mijn buikpijn weg maandags) We hebben hopelijk goed geklust...nu hopen dat het allemaal gaat werken samen.... Iedereen heel veel succes met het wachten....
Jammer Tricia Maar je weet het nooit....je kan ook nog steeds te weinig in je lichaam hebben om te testen.
Tricia jammer joh! Maar misschien dat je nog positief test? Duim voor je! Ik twijffel nog of ik al eerder dan mijn NOD zal testen. Misschien dat ik gewoon rustig afwacht, maar weet niet zeker of ik dat kan volhouden
Vannochtend getest met kv 2v5 maar er komt nog geen 2e lijntje. Ik moet het afwachten....heb wel gelezen over de CB digitale dat een vaag 2e lijntje op zo'n teststrip wel kan betekenen dat je zwanger bent..mijn vader zei gisteren dat ik ook zwanger ben (helderziend) maar ik wil eerst gewoon een knaltest hebben...Verdomme...:x (sorry hoor dames , maar het frustreert me een beetje!)