@Freddel, balen dat er nog niks te zien was, hopelijk is er op de volgende test wel wat te zien. Ik twijfel heel erg of ik morgen moet testen, omdat ik het gevoel heb dat ik mezelf gek maak.
Ja dan blijft het gissen. Maar dan gewoon de 8e aanhouden als je eisprong en je NOD op de 23e houden! Je leert het allemaal vanzelf wel hoor Kan ook niet alles weten.
@Freddel 8 dpo is ook nog wel heel erg vroeg! De moed nog niet opgeven en over een paar dagen weer testen! Heb je geen foto voor ons?
Deze is van vanochtend @Sylva Af en toe denk ik in de verte iets te zien, maar meestal zie ik gewoon een witte test. Dus waarschijnlijk op naar ronde 4.
@Freddel, ik snap wat je bedoelt! Het lijkt wat op de mijne van gister, ik zie ook in de verte wat op die van jou schemeren. (Of het is dat ik het te graag wil zien). Ga je morgen weer testen?
Het is nog lang geen 21/8 en het kan zo maar eens zijn dat die die nog eens positief kan worden. Geef de moed nog niet op.
@Lucindalice ja ik denk ook steeds dat ik het gewoon verzin omdat ik het te graag wil! @tevreden Dat is ook zo, maar bij mijn vorige zwangerschappen testte ik op 9 dpo positief. Daarom zakt de moed een beetje in mijn schoenen nu. Maar ik ga uiteraard morgen weer testen. (verder ben ik niet testpanisch )
Bij mijn eerste zwangerschap teste ik pas 1dag voor nod heel lichtjes positief en bij mijn tweede zwangerschap 5 dagen voor nod al positief. Dus het kan nog alle kanten op voor je Ik zal ook maar niet ontkennen dat ik een testprobleem heb.
NOD-lijst 21 t/m 27 augustus 2017 21 augustus (2) Jolo - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 8 Freddel - 26 jaar - 2de kindje - ronde 3 22 augustus (5) Pitaa91 - 25 jaar - 3de kindje - ronde 2 met ICSI behandeling - MMM Lucindalice - 35 jaar - 5de kindje - ronde 1 Laurita123 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 1 SunnyShines - 28 jaar - 1ste kindje - ronde 4 Minime3463 - 26 jaar - 2e kindje -ronde 4 23 augustus (5) Elena83 - 34 jaar -1ste kindje - ronde 7 Anonise - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 5 Sokkie87 - 30 jaar - 2de kindje - ronde 4 LadyBird90 - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 11 (vanaf start) SunnyCloud - 35 jaar -3de kindje - ronde 5 24 augustus (5) Dubke7 - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 2 Orselia - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 2 Sylva - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 3 Velena - 31 jaar - 2de kindje - ronde 4 (ronde 3 was mk) Tevreden - 27 jaar - 3de kind - ronde 1 25 augustus (1) vollie1988 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 1 26 augustus (2) Mamalanalobkesiebeniene - 27 jaar- 4de kindje - ronde 3 LiefenLeed - 31 jaar - 3de kindje - ronde 1 na miskraam 27 augustus (5) Rainbow88 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 6 Max25 - 25 jaar - 1ste kindje - ronde 8 Pancakes - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 2 met Clomid 25MG - MMM Rosje83 - 25 jaar - 1ste kindje - ronde 6 Jess93 - 24 jaar - 2 kindje - ronde 1 Datumloos (0) Rneetjj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 Totaal: 26 Wachtbankje (15), Zwanger (1), Ongesteld(0), MMM (2), negatieve test (0) twijfel/tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan en bij de dag dat je NOD is. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren
Dankjewel @Freddel en @tevreden en Dankje voor het op roze zetten. Ik durf het nog niet helemaal te geloven zo voor NOD....