Volgens mij 8 dpo nu.. ik en wachten tot nod dat zegt mijn mond wel maar in werkelijkheid heb ik al meer testen vebruikt voor me menstruatie al op gang is zo zonde van het geld haha
@Lucindalice wat goed zeg! Een mooie test, ik zie de streep ook. @tevreden ik snap je test frustratie hier zelfse verhaal... volgens mij 10 DPO nu en ik word zenuwachtig.. manlief en ik gaan vrijdagochtend testen.
NOD-lijst 21 t/m 27 augustus 2017 21 augustus (2) Jolo - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 8 Freddel - 26 jaar - 2de kindje - ronde 3 22 augustus (5) Pitaa91 - 25 jaar - 3de kindje - ronde 2 met ICSI behandeling - MMM Lucindalice - 35 jaar - 5de kindje - ronde 1 Laurita123 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 1 SunnyShines - 28 jaar - 1ste kindje - ronde 4 Minime3463 - 26 jaar - 2e kindje -ronde 4 23 augustus (5) Elena83 - 34 jaar -1ste kindje - ronde 7 Anonise - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 5 Sokkie87 - 30 jaar - 2de kindje - ronde 4 LadyBird90 - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 11 (vanaf start) SunnyCloud - 35 jaar -3de kindje - ronde 5 24 augustus (5) Dubke7 - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 2 Orselia - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 2 Sylva - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 3 Velena - 31 jaar - 2de kindje - ronde 4 (ronde 3 was mk) Tevreden - 27 jaar - 3de kind - ronde 1 25 augustus (1) vollie1988 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 1 26 augustus (2) Mamalanalobkesiebeniene - 27 jaar- 4de kindje - ronde 3 LiefenLeed - 31 jaar - 3de kindje - ronde 1 na miskraam 27 augustus (5) Rainbow88 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 6 Max25 - 25 jaar - 1ste kindje - ronde 8 Pancakes - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 2 met Clomid 25MG - MMM Rosje83 - 25 jaar - 1ste kindje - ronde 6 Jess93 - 24 jaar - 2 kindje - ronde 1 Datumloos (0) Rneetjj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 Totaal: 26 Wachtbankje (15), Zwanger (1), Ongesteld(0), MMM (2), negatieve test (0) twijfel/tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan en bij de dag dat je NOD is. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren
Misschien dat ik zaterdag of zondag ga testen Ben benieuwd hoeveel er uit de lijst zwanger worden. Hopelijk iedereen uit de lijst dat zou helemaal mooi zijn
Dat zou zeker mooi zijn! Is ook extra leuk kletsen dan in de volgende zwanger-groep. Ga je het volhouden tot zaterdag?
@Freddel daar zie ik ook nog niet op nee. Maar alles kan nog meid! Dat je bij je vorige zwangerschap al vroeg positief testte zegt helemaal niets over nu, elke zwangerschap is anders. Geen bloed geeft moed! @Lucindalice op die testen zie ik wel wat! Voorzichtig gefeliciteerd! @tevreden dat klinkt heel mooi, iedereen zwanger! Benieuwd hoe lang je het volhoudt om niet te testen! @hier vandaag pas op 4 dpo dus ik heb nog wel even te gaan Heb ook echt totaal geen testdrang op het moment, maar dat komt vast nog wel!
Wow! De eerste positieve test al Gefelicteerd @Lucindalice ik duim voor een mooie oploop. Ik vrees dat ik flink opgestookt ga worden door de dames met testdrang, ben daar een beetje gevoelig voor Ik ben pas 6dpo dus voorlopig heeft testen nog geen nut. Ik heb alleen een hele kromme gedachte in mijn hoofd zitten.. Van het weekend veel gezwommen (vanaf dag na ovu) in chloorwater en ook in bubbelbaden etc. gezeten. Nu heb ik in mijn hoofd zitten dat als sperma de eileiders kan bereiken, chloorwater dit ook kan en dat dit dus alles wegspoelt en er dus geen kans meer is op zwangerschap
NOD-lijst 21 t/m 27 augustus 2017 21 augustus (2) Jolo - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 8 Freddel - 26 jaar - 2de kindje - ronde 3 22 augustus (5) Pitaa91 - 25 jaar - 3de kindje - ronde 2 met ICSI behandeling - MMM Lucindalice - 35 jaar - 5de kindje - ronde 1 Laurita123 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 1 SunnyShines - 28 jaar - 1ste kindje - ronde 4 Minime3463 - 26 jaar - 2e kindje -ronde 4 23 augustus (5) Elena83 - 34 jaar -1ste kindje - ronde 7 Anonise - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 5 Sokkie87 - 30 jaar - 2de kindje - ronde 4 LadyBird90 - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 11 (vanaf start) SunnyCloud - 35 jaar -3de kindje - ronde 5 24 augustus (5) Dubke7 - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 2 Orselia - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 2 Sylva - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 3 Velena - 31 jaar - 2de kindje - ronde 4 (ronde 3 was mk) Tevreden - 27 jaar - 3de kind - ronde 1 25 augustus (1) vollie1988 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 1 26 augustus (2) Mamalanalobkesiebeniene - 27 jaar- 4de kindje - ronde 3 LiefenLeed - 31 jaar - 3de kindje - ronde 1 na miskraam 27 augustus (5) Rainbow88 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 6 Max25 - 25 jaar - 1ste kindje - ronde 8 Pancakes - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 2 met Clomid 25MG - MMM Rosje83 - 25 jaar - 1ste kindje - ronde 6 Jess93 - 24 jaar - 2 kindje - ronde 1 Datumloos (1) Rneetjj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 Totaal: 26 Wachtbankje (15), Zwanger (1), Ongesteld(0), MMM (2), negatieve test (1), twijfel/tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan en bij de dag dat je NOD is. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Heb de lijst even opgeschoond en hopelijk is het probleem met die kleuren aanpassen nu helemaal opgelost
@Anonise haha, irritant is dat hè met die testdrang Zou me niet zo'n zorgen maken hoor over dat zwemmen. Dan moet je wel hele gekke dingen doen wil chloor zover komen. Kan ook volgens mij niet. Sperma komt er ook niet zomaar! Rustig aan, relax en ontspan!
@Anonise, dat kan denk ik niet? Al snap ik je redenatie wel hoor, zoiets zou ik me ook in m'n hoofd kunnen halen