Ik heb geen ovutesten ofzo gebruikt dus exact weet ik mn ei niet, zal rond de 12e ergens moeten liggen volgens mn app dus nog maar 4 dpo whaha! Maar ben nog maar 1 maand van de pil af dus kan zou maar anders zijn! Nod is 27e, 22e ga ik op zn vroegst testen: duurt laaaaaaang Jeetje heftig een miskraam Ik duim dat het snel (nu?!) raak is van een plakker! Welke test ga je als 1e doen?
Ik denk kruidvat 2 voor 5. Die heb ik vorige keer niet gebruikt maar hoor hier dat ie zo gevoelig is. De vorige keer heb ik als eerste positief getest met Predictor early.
@velena; je kan zo een winkel beginnen! Hopelijk heb je er maar een paar nodig en knalt die gelijk mooi ! Wie weet was het inderdaad wel een innestelingsbloeding ?! Ik heb bij mn dochter bvoeding gegeven tm dec vorig jaar, er kwam altijd nog wat melk uit mijn borst maar echt een drup.. als ik nu 'knijp' gewoon een straal.. heeft iemand hier toevallig ervaring mee?
@velena ja, sorry, ik bedoelde idd een vroege innesteling Ik zou niet weten waarom er anders een beetje bloed was. Ik duim alvast superhard mee en hopelijk blijft alles gezond Nee, ik weet het. Iedere cyclus kan anders zijn, maar als ik nu al 7 rondes gevoelige borsten had en deze 8ste ronde niet, dan stel ik mij daar wel vragen bij
Dames ik lees wel eens over bandenpijn? Kan iemand vertellen hoe dat voelt? En ik dacht dat dat iets was wat later in de zwangerschap voorkomt.. of kan dat al vanaf de innesteling?
Is dat niet dat je baarmoeder zwaarder wordt en aan de banden gaat "hangen"? Ik dacht dat dat een stuk later (halverwege?) de zwangerschap meer begon. Maar ik ben geen expert.
Ja ik snap je. Ik hou al een aantal maanden heel precies mn klachtjes bij in een app (van dag 1 tot 28 van de cyclus, dus echt elke dag). Ik weet daardoor dat het bij mij wel per maand anders is. Maar 7 rondes die borsten en nu ineens niet is inderdaad opvallend. Ik heb mn app zojuist nog even doorgeploegd en gezien dat ik wel vaker een paar dagen na mn eisprong ietsje bloed heb (heel weinig), dus in mijn geval hoeft het - helaas - zeker geen innestelbloeding te betekenen.
Bij de 1e heb ik dit pas na 12 weken ervaren: vanaf het moment dat je buik & baarmoeder echt gaat groeien
Dat komt inderdaad vaker later voor in de zwangerschap of als je vaker zwanger bent geweest. Dit keer was het bij het het teken om te gaan testen, dit is m'n 7de zwangerschap en n bindweefselafwijking, dus de boel is hier al flink uitgelubberd . Zodra ik snel opsta of nies voel ik nu die pijn.
Nee vandaag niet, gister met m'n man over gehad en die vond hem zo duidelijk dat hij nog wel even wilde wachten met de volgende test. Ik denk op z'n vroegst zaterdag of zondag weer n keertje
Ah vandaar @Lucindalice. Ik wist niet meer van wie ik het gelezen had. Maar ik vroeg het me gewoon af. Dank je voor je reactie en ook van de rest. Ohhh spannend ik ben benieuwd of er testers zijn. Ik heb weer heel braaf mijn ochtend plasje weg gespoeld. Is ook nog te vroeg, maar om een of andere reden toch die drang. Ik denk dat dat komt omdat ik echt een mega positieve ovulatie test had, en we op de juiste momenten gevreeën hebben.
testen jullie allemaal altijd op je nod dag? of ook wel is vroeger. zit nu 5 dagen voor nod... en vind het zoo spannend