NOD 21 t/m 27 augustus 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pitaa91, 23 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Ik wil 4 dagen voor nod testen met kruidvat 2v5 :D Als die negatief is wacht ik wel tot/na nod

2. velena

velena Bekend lid

7 jun 2017
    750
    543
    93
    Vrouw
    Ik ga NOD niet volhouden dit keer. Ga zaterdag, zondag, maandag, dinsdag en woensdag (NOD) testen. Kan mij t schelen! :roflmao:

tevreden, Lucindalice, qwerty123 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Bubbelgum

Bubbelgum Actief lid

7 jul 2017
    176
    18
    18
    Vrouw
    Zoetermeer
    dat is dan weer beetje teveel van het goede haha vind ik dan ;) ga ik misschien morgen vroeg testen even kijken

velena vindt dit leuk.
  4. laurita123

laurita123 Actief lid

1 mrt 2009
    119
    35
    28
    Haha goeie!! Ik ga morgenochtend testen... 12 DPO als het goed is, fingers crossed:rolleyes:

velena, Lucindalice en Anonise vinden dit leuk.
  5. Anonise

Anonise Bekend lid

21 feb 2017
    588
    315
    63
    Oh dames jullie testdrang is besmettelijk:p Hier 7dpo denk dat ik zondag een testje ga wagen:roflmao: Hier beginnen de progesteron klachten weer toe te nemen.. Buikpijn:(

velena vindt dit leuk.
  6. SunnyShineS

SunnyShineS Actief lid

13 apr 2017
    327
    238
    43
    Vrouw
    @velena haha :p

Ben bang dat ik door jullie mezelf niet kan inhouden! Morgen 10dpo dus ga het gewoon proberen.. en ben trots op mezelf als ik wacht tot zaterdag of zondag!

velena en Lucindalice vinden dit leuk.
  7. laurita123

laurita123 Actief lid

1 mrt 2009
    119
    35
    28
    Hier ook helaas, zelfde klachten als voor NOD (gespannen borsten, zere buik, opgeblazen gevoel en obstipatie). Toen ik zwanger was had ik nergens last van vlak voor NOD. Volgende cyclus ga ik temperaturen en tarwekiemolie gebruiken (ook gebruik vorige keer). Helaas verkopen ze die niet meer bij Kruidvat maar heb de losse olie (geen capsules) nu bij een reform winkel gehaald. Dus bem benieuwd naar volgende ronde!

velena vindt dit leuk.
  8. tevreden

tevreden Actief lid

20 aug 2015
    433
    128
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Zo en hoe die is echt zwanger. Daar kan je niet omheen draaien met die testen van haar. De tweede zwangere uit de lijst :p

9. Mamalanalobkesiebeniene

3 aug 2017
    175
    25
    28
    Vrouw
    Hier ongi pijltjes, steken in mijn buik, rechtsonder, opgezette buik, en gisteren en eergisteren bruinverlies gehad... NOD is 23 aug... zit nu op 8 DPO... wat denken jullie?

10. tevreden

tevreden Actief lid

20 aug 2015
    433
    128
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Zou mischien wel een innestelingbloedig kunnen zijn. Spannend mamalana

11. Mamalanalobkesiebeniene

3 aug 2017
    175
    25
    28
    Vrouw
    Mijn darmen zijn ook verschrikkelijk aan het rommelen :confused:
    rmen

12. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Wauw ik ben super blij dat mijn cyclus weet normaal lijkt te zijn. Nu op dag 20 en zeker van mijn eisprong weer. Heel fijn.
    Door jullie krijg ik testdrang maar probeer toch te wachten tot NOD. Wel elke keer beetje menstruatie pijn

13. tevreden

tevreden Actief lid

20 aug 2015
    433
    128
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nou ik denk echt dat ik op rood ga. Verwacht echt niet zwanger te zijn en denk echt dat ik niet goed gebruik heb gemaakt van mijn vruchtbare dagen.

14. Bubbelgum

Bubbelgum Actief lid

7 jul 2017
    176
    18
    18
    Vrouw
    Zoetermeer
    wat is dpo?

krijg nu bijna zin om te testen :eek:

15. Mamalanalobkesiebeniene

3 aug 2017
    175
    25
    28
    Vrouw
    Days past ovulation

Bubbelgum vindt dit leuk.
  16. Anonise

Anonise Bekend lid

21 feb 2017
    588
    315
    63
    Temperaturen is hier geen optie, wordt zo vaak wakker 's nachts.. Heb je wel een stabiele cyclus? Ik hoor gemixte verhalen over het gebruik van tarwekiemolie. Maar je hebt het al een keer succesvol gebruikt?

Ik heb pds en wel vaker last van mijn buik, maar tweede deel van mijn cyclus wordt het erger. Vaak ook onderin mijn buik dus daardoor zou ik 'symptomen' ook niet echt herkennen. Ik denk namelijk dat het bijna gelijk kan voelen: Vanochtend pijn(met felle steken) inmiddels overgegaan naar een 'vol gevoel' onderin mijn buik, dat is een stuk beter te handelen.

17. Anonise

Anonise Bekend lid

21 feb 2017
    588
    315
    63
    @tevreden je hebt toch pas de 24ste je nod? Nog niet je hoop verliezen hoor! De innesteling heeft misschien (waarschijnlijk) nog niet eens plaatsgevonden mocht je zwanger blijken te zijn.

velena vindt dit leuk.
  18. tevreden

tevreden Actief lid

20 aug 2015
    433
    128
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja, klopt.

Maar ken je dat gevoel dat je het gewoon weet. Dat heb ik dus. :p Gek he haha

19. Anonise

Anonise Bekend lid

21 feb 2017
    588
    315
    63
    Ja had ik de vorige cyclus ook... Maar heb al eerder gezien dat meiden dat ook dachten en toch zwanger bleken te zijn;)

20. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Meiden wat gaan jullie hard! Alweer 4 pagina's bij moeten lezen.. :eek: Jullie zijn wel lekker bezig om elkaar aan te steken met de testdrang hè , haha :D

Hoe gaat het met iedereen vandaag? Veel last van kwaaltjes of valt het allemaal mee?

@velena oh my.. :roflmao: Je hebt wel heel erg ingeslagen! :roflmao: Jij kan voorlopig wel even vooruit zo te zien :p

@tevreden je gevoel is zo herkenbaar. Heb hier ook het gevoel dat het niet raak is deze ronde. Zou toch wat zijn als we straks toch positief testen :thumup:

@hier buiten gevoelige borsten echt helemaal nergens last van gelukkig, dat was de voorgaande maanden wel anders op 5 dpo. Ga proberen te wachten met testen tot NOD. Hoop echt dat ik op 10 dpo niet weer bezwijk.

velena vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina