Ik ga NOD niet volhouden dit keer. Ga zaterdag, zondag, maandag, dinsdag en woensdag (NOD) testen. Kan mij t schelen!
dat is dan weer beetje teveel van het goede haha vind ik dan ga ik misschien morgen vroeg testen even kijken
Oh dames jullie testdrang is besmettelijk Hier 7dpo denk dat ik zondag een testje ga wagen Hier beginnen de progesteron klachten weer toe te nemen.. Buikpijn
@velena haha Ben bang dat ik door jullie mezelf niet kan inhouden! Morgen 10dpo dus ga het gewoon proberen.. en ben trots op mezelf als ik wacht tot zaterdag of zondag!
Hier ook helaas, zelfde klachten als voor NOD (gespannen borsten, zere buik, opgeblazen gevoel en obstipatie). Toen ik zwanger was had ik nergens last van vlak voor NOD. Volgende cyclus ga ik temperaturen en tarwekiemolie gebruiken (ook gebruik vorige keer). Helaas verkopen ze die niet meer bij Kruidvat maar heb de losse olie (geen capsules) nu bij een reform winkel gehaald. Dus bem benieuwd naar volgende ronde!
Zo en hoe die is echt zwanger. Daar kan je niet omheen draaien met die testen van haar. De tweede zwangere uit de lijst
Hier ongi pijltjes, steken in mijn buik, rechtsonder, opgezette buik, en gisteren en eergisteren bruinverlies gehad... NOD is 23 aug... zit nu op 8 DPO... wat denken jullie?
Wauw ik ben super blij dat mijn cyclus weet normaal lijkt te zijn. Nu op dag 20 en zeker van mijn eisprong weer. Heel fijn. Door jullie krijg ik testdrang maar probeer toch te wachten tot NOD. Wel elke keer beetje menstruatie pijn
Nou ik denk echt dat ik op rood ga. Verwacht echt niet zwanger te zijn en denk echt dat ik niet goed gebruik heb gemaakt van mijn vruchtbare dagen.
Temperaturen is hier geen optie, wordt zo vaak wakker 's nachts.. Heb je wel een stabiele cyclus? Ik hoor gemixte verhalen over het gebruik van tarwekiemolie. Maar je hebt het al een keer succesvol gebruikt? Ik heb pds en wel vaker last van mijn buik, maar tweede deel van mijn cyclus wordt het erger. Vaak ook onderin mijn buik dus daardoor zou ik 'symptomen' ook niet echt herkennen. Ik denk namelijk dat het bijna gelijk kan voelen: Vanochtend pijn(met felle steken) inmiddels overgegaan naar een 'vol gevoel' onderin mijn buik, dat is een stuk beter te handelen.
@tevreden je hebt toch pas de 24ste je nod? Nog niet je hoop verliezen hoor! De innesteling heeft misschien (waarschijnlijk) nog niet eens plaatsgevonden mocht je zwanger blijken te zijn.
Ja had ik de vorige cyclus ook... Maar heb al eerder gezien dat meiden dat ook dachten en toch zwanger bleken te zijn
Meiden wat gaan jullie hard! Alweer 4 pagina's bij moeten lezen.. Jullie zijn wel lekker bezig om elkaar aan te steken met de testdrang hè , haha Hoe gaat het met iedereen vandaag? Veel last van kwaaltjes of valt het allemaal mee? @velena oh my.. Je hebt wel heel erg ingeslagen! Jij kan voorlopig wel even vooruit zo te zien @tevreden je gevoel is zo herkenbaar. Heb hier ook het gevoel dat het niet raak is deze ronde. Zou toch wat zijn als we straks toch positief testen @hier buiten gevoelige borsten echt helemaal nergens last van gelukkig, dat was de voorgaande maanden wel anders op 5 dpo. Ga proberen te wachten met testen tot NOD. Hoop echt dat ik op 10 dpo niet weer bezwijk.