Ik vond het lastig om vanochtend niet weer te testen.... denk toch maar weer morgenvroeg eens doen en hopen dat hij mooi is opgelopen
Dank jullie wel @Freddel , @Lucindalice en @Sylva. Freddel denk idd een streepje! Voor 11 DPO al super mooi denk ik. Hopelijk blijven onze testen oplopen. Ik ga maandag met CB testen. Kruidvat test is denk ik minder gevoelig dan die ik gebruikt heb.
NOD-lijst 21 t/m 27 augustus 2017 21 augustus (2) Jolo - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 8 Freddel - 26 jaar - 2de kindje - ronde 3 22 augustus (5) Pitaa91 - 25 jaar - 3de kindje - ronde 2 met ICSI behandeling - MMM Lucindalice - 35 jaar - 5de kindje - ronde 1 Laurita123 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 1 SunnyShines - 28 jaar - 1ste kindje - ronde 4 Minime3463 - 26 jaar - 2e kindje -ronde 4 23 augustus (5) Elena83 - 34 jaar -1ste kindje - ronde 7 Anonise - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 5 Sokkie87 - 30 jaar - 2de kindje - ronde 4 LadyBird90 - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 11 (vanaf start) SunnyCloud - 35 jaar -3de kindje - ronde 5 24 augustus (5) Dubke7 - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 2 Orselia - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 2 Sylva - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 3 Velena - 31 jaar - 2de kindje - ronde 4 (ronde 3 was mk) Tevreden - 27 jaar - 3de kind - ronde 1 25 augustus (1) vollie1988 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 1 26 augustus (2) Mamalanalobkesiebeniene - 27 jaar- 4de kindje - ronde 3 LiefenLeed - 31 jaar - 3de kindje - ronde 1 na miskraam 27 augustus (5) Rainbow88 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 6 Max25 - 25 jaar - 1ste kindje - ronde 8 Rosje83 - 25 jaar - 1ste kindje - ronde 6 Jess93 - 24 jaar - 2 kindje - ronde 1 Datumloos (1) Rneetjj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 Totaal: 26 Wachtbankje (14), Zwanger (3), Ongesteld(0), MMM (2), negatieve test (0), twijfel/tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan en bij de dag dat je NOD is. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Ik heb ook getest natuurlijk niks te zien. Het lijkt wel of ik iets superlichts zie maar weet het niet zeker. Ik ben denk ook veel te vroeg met testen als ik pas volgende week donderdag mijn nod heb. Deze is dus zwaar negatief
@tevreden denk je dat je dat gaat volhouden? Hopelijk staat er op je volgende test wel een mooi roze streepje!
Ik zie helaas ook geen tweede streepje, maar je bent nog vroeg, dus wie weet staat die tweede streep er over een paar dagen wel!
Proficiat aan de dames op roze! En 2 ervan in ronde 1, wat een geluk Ik ben nu 6, 7 of 8 DPO en heb gelukkig nog geen testdrang. Moet vrij veel werken de komende dagen dus ideaal om er weinig aan te denken.
Hihi geen idee of ik dat ga volhouden. Ik hoop het ook dat mijn volgende test een mooi roze streep gaat geven. Voor jou ook hetzelfde natuurlijk. Zou echt leuk zijn als de hele lijst op roze gaat. Is dat al een keer voorgekomen op zp?