@Rainbow88 super fijn! Afleiding is het beste middel om het testen uit te stellen @tevreden dat blijf toch altijd maar dé vraag hè We duimen vrolijk verder! Geen idee eerlijk gezegd. Dan moeten mensen wel echt mega veel geluk hebben gehad. Lijkt me onmogelijk, tenzij het een erg kort lijstje is geweest
Wauw @laurita123 wat een duidelijke test al! Gefeliciteerd @Freddel ik ben helemaaaaal geen goede tuurder, hopelijk snel een duidelijk streepje te zien!♡ Ik ben nog naar 6 dpo... geduld is op aan t raken! Wil eigenlijk gewoon door naar volgende ronde met ovutesten die ik al in huis heb, lijkt me sterk dat het nu al raak zou zijn namelijk
@Jess93 oeh leuk dan lopen wij gelijk op! Hier ook 6 dpo! Alles kan! Zolang je niet ongesteld ben zijn er kansen zat! Je moet er wel een beetje vertrouwen in houden
@Sylva Oeh leuk! Bij mij is het een complete gok hoor, geen ovutesten en temperaturen. Puur het gemiddelde wat mn app zegt wanneer mn eisprong ongeveer geweest zou zijn haha! Ondanks dat ga ik toch al woensdag testen Mevrouw ongeduld hiero haha! Maar reken er niet op, slechts 2x seks gehad in vruchtbare periode Jij gaat pas op nod testen toch?
Bedankt iedereen. Misschien een troost voor de dames die nu nog negatief hebben getest. Ik heb op 8 DPO en 10 DPO (weliswaar middag urine) negatief getest! Alles kan nog Geduld wordt op de proef gesteld he @tevreden en @Jess93, spannend de wacht dagen! Ik zou aanraden te proberen te wachten tot minimaal 12 DPO. Ik maakte mezelf al helemaal gek...en idd ronde 1 en dan al ongeduldig!!
@Jess93 dan gaat het nog spannend worden Ach, je moet gewoon testen wanneer je dat wilt toch? Snap het heel goed dat je mega ongeduldig bent! Twee keer seks in je vruchtbare periode is prima toch? Wij hebben hier ook maar twee keer seks gehad. Krijg het niet voor elkaar om m'n vriend zover te krijgen voor vaker. Maar neemt niet weg dat er dan geen kans is. Ik wil inderdaad pas op NOD testen, maar ben bang dat ik op 10 dpo niet meer kan wachten en al een testje ga wagen
Moooooi! Voorzichtig gefeliciteerd! Welk merk test is dit? Zie 'm vaker voorbij komen en is (zeker met zo'n streep) volgens mij best betrouwbaar en niet zo duur! KV vind ik namelijk steeds vervelender worden..
Ik ben geen goede tuurder, zie wel een ieniemini streepje, na hoe lang zijn de foto's gemaakt? Vooral KV vind ik steeds slechter worden wat dat betreft, duurt lang voor 'ie doorgelopen is en dan geeft 'ie een streepje, die volgens mij niet altijd even betrouwbaar is.. hoop dat ze oplopen (je bent tenslotte nog vroeg!)
@Sylva Opzich wel, alleen weet het natuurlijk niet zeker of mn eisprong toen wel echt geweest is. Heb goedkope test van sensitest besteld dus ach, waarom dan niet al 10-12 dpo 1 doen Ik ga sowieso geen geduld hebben tot nod, sorry alvast als ik je aansteek ghehe @ladybird volgens mij is het sensitest maar not sure! Early predictor hoor ik hele goede verhalen over alleen wel duur..
Hahaha ik krijg ook echt testdrang van jullie! Gelukkig ook vandaag en morgen nog aan het werk, zondag 12/13 dpo, dus dan mag het wel van mezelf voel me alleen alsof ik ongesteld moet worden, maar goed, wie weet zijn het juist kwaaltjes we duimen nog even verder!
Ik zit nu zo'n 5 dagen voor mn NOD en mn baarmoeder borrelt. Ik krijg daardoor het idee dat mn menstruatie eraan komt. Ik wou dat ik kon testen!!! Maar zit pas 6/7 DPO (heb korte LF). Lekker interessant berichtje dit
Zondag al 12/13 dpo, wow dat schiet lekker op al! Op 12 dpo gaan er bij mij 3 merken door t potje hoor! Maar dat is woensdag/ donderdag pas.
@Jess93 Predictor Early zie ik inderdaad ook vaak dat 'ie goed bevalt. Maar test toch liever eerst met een goedkope, totdat ik daar een bijna niet te missen streepje op zie.. heb al teveel geld aan al die testen versleten haha maar als controle test ga ik 'm zeker onthouden (misschien ipv CB wekenindicatie.. hoewel, die is ook best leuk om te zien met het woordje Zwanger, haha!)