NOD 21 t/m 27 augustus 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pitaa91, 23 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. velena

velena Bekend lid

7 jun 2017
    750
    543
    93
    Vrouw
    Dankjewel! Ja, veel last van. Ik weet niet of iemand het hier heeft meegemaakt, maar zowel lichamelijk als geestelijk is het echt wel pittig.

2. velena

velena Bekend lid

7 jun 2017
    750
    543
    93
    Vrouw
    Dikke knuffel voor jou!! Kan natuurlijk domme pech zijn inderdaad, maar dit doet zoveel met het vertrouwen in je eigen lichaam. Ik heb dat na 1x al. Ik wens dat je zwanger wordt deze ronde!

3. Elena83

Elena83 Bekend lid

24 feb 2017
    631
    201
    43
    NULL
    NULL
    @velena, ik herken het. 7 jaar geleden heb ik een miskraam gehad. Ik heb het nooit tegen iemand verteld. Ja mijn man weet het wel. Ik heb ontzettend veel pijn gehad. Het was op vakantie.. En heb echt 2 weken lang ernstig bloedverlies gehad en ontzettende krampen. Zo erg dat ik bijna niet kon lopen. Ik was maar 6 weken ofzo..maar wat deed het pijn. Had wel weer gelijk een goede cyclus.

@LadyBird90 phoe heftig ook. Laten we hopen dat het pech is inderdaad en dat je snel weer zwanger mag worden maar dat het dan wel goed blijft gaan.

Sterkte.

4. Anonise

Anonise Bekend lid

21 feb 2017
    588
    315
    63
    Wat naar dames:( Ik hoop echt heel erg voor jullie alle drie dat je dat nooit meer hoeft mee te maken! *Stuurt een virtuele knuffel*

5. Tassie11

Tassie11 Actief lid

18 jan 2016
    271
    91
    28
    NOD-lijst 21 t/m 27 augustus 2017

21 augustus (1)
    Jolo - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 8

22 augustus (2)
    Pitaa91 - 25 jaar - 3e kindje - ronde 2 met IVF/ICSI behandeling - MMM
    Freddel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3

23 augustus (3)
    Elena83 - 34 jaar -1ste kindje - ronde 7
    Velena - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 (ronde 3 was mk)
    Anonise - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5

24 augustus (3)
    Dubke7 - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 2
    Orselia - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 2
    Tassie11 - 21 jaar - 2e kindje - ronde 3

25 augustus (1)
    LadyBird90 - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 11 (vanaf start)

26 augustus (0)

27 augustus (1)
    Rainbow88 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 6

Datumloos (0)

Totaal: 11

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (1), negatieve test (0) twijfel/tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan en bij de datum.

Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht.

6. Tassie11

Tassie11 Actief lid

18 jan 2016
    271
    91
    28
    Na een cyclus van 54 dagen op 11 juli mijn menstruatie gehad. En nu sinds gister ben ik weer ongesteld. Het loopt een letterlijk uit. Geen idee wat me lichaam aan het doen is. Hopelijk nu wel een normale cyclus ik hou het voor nu even op 24 augustus

7. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

6 jun 2017
    1.349
    814
    113
    Vrouw
    Hoi allemaal,

Vandaag hebben we onze 1e follikelmeting inmiddels al gehad. Er zijn 11 mooie follikels gevonden maar deze follikels moeten waarschijnlijk nog door groeien dus het is nog niets te bepalen of het zou nog erbij gaan doorgroeien of niet daarom hebben we een nieuwe follikelmeting afspraak gekregen.

Ik gebruik gonal-F 150ie overigens. Wie o wie heeft dat ook?

Liefs

8. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Weet er iemand toevallig wnr je je kan laten testen of je hulp nodig hebt met zwanger raken of niet? Ik zit nu in mijn 8 ste ronde. Ik moet binnen een maand naar de gynaecoloog voor een tussentijds uitstrijkje, maar ik weet niet goed of ik er iets over zou durven vragen omdat ik vaak lees op internet dat je pas na een jaar mag terugkomen...:roflmao: Ik zou dan (als het deze maand weer niet raak is) al aan 9 maand zitten. Ik word erg ongeduldig aangezien echt iedereen in mijn omgeving zo vlug zwanger geraakt :(

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63

21 augustus (1)

22 augustus (3)
    Pitaa91 - 25 jaar - 3e kindje - ronde 2 met IVF/ICSI behandeling - MMM
    Freddel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Lucindalice - 35 jaar - 5e kindje - ronde 1

23 augustus (3)

24 augustus (3)
    Orselia - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 2

25 augustus (1)

26 augustus (0)

27 augustus (1)

Datumloos (0)

Totaal: 12

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (1), negatieve test (0) twijfel/tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan en bij de datum.

Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht.
    [/QUOTE]

10. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hoi meiden,

Ik heb mezelf ook even op de lijst toegevoegd, deze maand leggen we de condooms aan de kant en hopen we dat we nog een keer een wondertje mogen krijgen

11. LadyBird90

LadyBird90 Bekend lid

10 aug 2016
    823
    543
    93
    Vrouw
    @velena dank je wel, lieve reactie. Ja het doet zeker wat met je, het vertrouwen wordt erg geschaad. Wacht maar tot je opnieuw zwanger bent (hopelijk snel!), dan is het helemaal lastig.. Heb je er nu lichamelijk weinig last meer van?

@Tassie11 wow wat een gekke cyclussen.. Vervelend zeg! Gebruik je ovulatietesten ofzo?

@Pitaa91 is 11 follikels een mooi aantal? Sorry, weinig kaas gegeten van de MMM! Hoop dat ze mooi doorgroeien!

@Jolo ik denk dat ze echt wel in elk geval een jaar aanhouden.. Je hebt nog even te gaan, een jaar is eigenlijk best normaal geloof ik. Al voelt dat inderdaad al super lang, zeker als het in je omgeving wel snel lukt! Maar als je toch naar de gyn moet, kun je het net zo goed even vragen natuurlijk. Vragen staat vrij!

@Lucindalice spannend, weer beginnen! Hoe oud zijn je andere kindjes? Werd je snel zwanger, of heel verschillend?

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Het is zeker spannend @LadyBird90 .... De andere kindjes zijn 6, 5, 3 en bijna 1 jaar oud, vrij kort op elkaar opnieuw zwanger geworden, alleen voor kindje 3 en voor kindje 4 heb ik een miskraam gehad. Ik zie dat jij ook 2 kleine sterretjes aan de hemel hebt, wat verdrietig zeg. Hopelijk ben je gauw weer in verwachting en dat hoop ik natuurlijk ook voor alle andere dames hier.

13. Tassie11

Tassie11 Actief lid

18 jan 2016
    271
    91
    28

Ja ik gebruik ovulatietesten

14. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

6 jun 2017
    1.349
    814
    113
    Vrouw
    Eigenlijk waren er 8 follikels aan de rechts en andere 8 follikels aan de links te zien op de eerste echo maar mijn gyn heeft het voor het zekerheid aan 11 follikels vastgehouden omdat ze dan mooi en snel ook zijn opgegroeid. Maandag as nogmaals kijken of er misschien andere 5 follikels toch wel zouden opgroeien of niet maar 11 follikels zouden het sowieso nog wel een beetje moeten opgroeien.

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Spannend Pitaa, hopelijk groeien de follikels allemaal mooi uit!

Pitaa91 vindt dit leuk.
  16. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland

21 augustus (2)
    Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3

22 augustus (3)
    Pitaa91 - 25 jaar - 3e kindje - 2e ronde met IVF/ICSI behandeling - MMM
    Freddel - 26 jaar - 2e kindje - 3e ronde
    Lucindalice - 35 jaar - 5e kindje - ronde 1

23 augustus (3)

24 augustus (3)
    Orselia - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 2.

25 augustus (1)

26 augustus (0)

27 augustus (1)

Datumloos (0)

Totaal: 13

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!

17. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Hoi meiden! Ik heb me ook toegevoegd aan het lijstje!

Zit inmiddels alweer op cd 7 en ik verwacht m'n NOD op de 21e, maar dat kan nog iets later worden als m'n eisprong later is.

Hopelijk wordt augustus voor ons allen een mooie vruchtbare maand!

Reageer later vandaag even individueel! ;)

18. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    @Jolo Ik heb begin september een afspraak gemaakt voor een uitstrijkje (Is alweer van na mijn 1ste bevalling geleden). Maar ik wil ook bevestiging dat alles in orde is bij mij vanbinnen :D
    En ik ga zeker ook vragen wanneer er wordt verder gegaan. Tegen dan zijn we 7 maanden bezig. Ik veronderstel ook dat er pas na een jaar iets wordt gedaan.
    Bij mijn dochter was het in ronde 2 raak, daar zullen ze ook wel rekening mee houden.

@Pitaa91 Spannend!

19. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Gebruik hier ook ovulatietesten. Heb al een aantal keer die van de Action gebruikt en pas vorige maand echt m'n piek kunnen vinden. Ben nog zoekende naar welke testen het fijnst zijn en tegelijkertijd het goedkoopst. Ga de aankomende maand die van Zwanger&Kids proberen.

@velena ach nee meis dat meen je niet! :( Het zag er allemaal zo goed uit. Vind het wel super knap dat je direct weer door gaat. Ik hoop dat je cyclus er niet al te erg van streek van is en je snel weer zwanger mag zijn! *knuffel*

@LadyBird90 wat heftig zeg dat je dit zo kort achter elkaar hebt moeten meemaken. Hopelijk is er niets mis en heb je snel weer een positieve test en is het dit keer een mooie plakker!

@Tassie11 misschien kort geleden met de pil gestopt? Daar kan je cyclus echt raar van doen.

@Pitaa91 spannend hoor meis! Hopelijk groeien ze lekker door! ;) Benieuwd naar hoe het er morgen voor staat.

@Jolo zou het gewoon vragen als je er toch bent. Maar denk dat ze inderdaad toch een jaar aan blijven houden. Mag ik vragen waarom je een tussentijds uitstrijkje krijgt? Hopelijk is augustus jouw maand! ;)

@Lucindalice wauw voor jullie 5e kindje al! :D Hebben jullie altijd al een groot gezin willen hebben? Wat super leuk zeg!

Hoop hier dat ik a.s. woensdag een goede uitslag krijg bij de gynaecoloog. Heb tussentijdse bloedingen en krijg een hysteroscopie. Knijp hem wel een beetje :(

Mijn duimen draaien voor heel erg veel geluk deze ronde! :thumup:

Pitaa91 vindt dit leuk.
  20. Tassie11

Tassie11 Actief lid

18 jan 2016
    271
    91
    28
    @Sylva ik ben al een paar jaar niet meer aan de pil helaas haha ik wacht gewoon af

Deel Deze Pagina